niekrasz Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 miałem zbyt małą dawkę paliwa około 9mg i palił mi w mieście 10-11L korzystając z adaptacji engine > 10 > 01 zwiększyłem wartość na maksimum i udało mi się tylko zejść do 7mg (spalanie w korkach w mieście spadło trochę do 9L), ale chciałbym zwiększyć dawkę do 3-4mg (lubię wcisnąć pedał w podłogę, silnik zdrowy, zalewany motulem, nic nie kopci) http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_73090.html 1. czy da się obejść ograniczenia VAG-COMa? 2. może trzeba gdzieś przy silniku przekręcić jakąś śrubkę (silnik AVF 1.9TDI 130KM)?[br]Dopisany: 21 Luty 2012, 16:14_________________________________________________prosba o wszelkie sugestie co mozna zrobic
zbojna Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Te nastawy to chyba nie dzialaja na silniki PD...
storm37 Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Te nastawy to chyba nie dzialaja na silniki PD... Jestes pewny ??? skoro udalo sie zwiekszyc i fizycznie widac to na logach to cos w tym musi byc. Sam osobiscie testowalem te ustawienia i stwierdzam ze roznica jest odczuwalna (takie sa moje odczucia), lecz jest ograniczenie ktorego chyba raczej sie nie omienie - pozostaje korekta mapy.
zbojna Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 Sprawdzilem i u mnie adaptacji engine > 10 > 01 = error, dziala tylko dla 02. Wczesniej wklepywales jakis login? U mnie nawet nie zapytal...
zbojna Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 Dobra sprawdzilem to na moim AWX, co tam nie wklepie to nic sie nie zmienia...zostawilem przypadkowa jakas wartosc
vwaraf Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 nic się nie zmienia bo jest pewne ograniczenie adaptacji nie pamiętam ile ale załóżmy że 200 jednostek od aktualnej/podstawowej wartości w jedną i drugą stronę może ją przekroczyłeś i dlatego się nie zmienia a jeszcze jeden login do ECU 12255
niekrasz Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 jest ok, cos tam sie zmienia w tej dawce paliwa, ale problem byl w "za***anym" syfem filtrze paliwa, mimo ze nie dawno zmienialem spec co mi sprawdzal jeszcze doradzil wrzucic sportowy filtr powietrza by mieszanka lepiej sie spalala efekt: po wyjechaniu od niego spalanie odrazu spadlo do 8L w warszawskich korkach podsumowujac: brak tlenu, male dawki paliwa, spowodowaly wysokie spalanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się