Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Uszczelnienie Pompowtryskiwaczy !!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Pytanie dotyczy wymiany uszczelnienia pompowtryskiwaczy. Ponieważ podnosi się stan oleju, nie wiem, czy poradzę sobie sam czy raczej oddać auto do mechanika.

Opublikowano

powiem tak lepiej oddaj do sprawdzonego mechanika lub pompiarza bo po wyciągnięciu trzeba je ustawic i wyregulowac

Opublikowano

w silnikach 1,9 tdi, jezeli nie masz doswiadczenia, oraz wiedzy jak ustawic PD w stosunku do glowicy, mozesz doprowadzic wskutek nieprawislowego montazu do wyrobienia gniazd PD.

To skutkuje przeciekami ON do oleju, trudnoscia w rozruchu,pogorszeniem osiagow.

Opublikowano

wczoraj właśnie wymieniałem PD. Nie jest to nic trudnego ale jak pierwszy raz ro robisz to zejdzie ci z 5godzin. Potrzebna jest suwmiarka min 350mm klucze spiline. Ogólnie do ogarnięcia, ustawienie też nie jest trudne, jednak trzeba drugiej osoby aby z kanału kręciła wałem korbowym. W serwisie wyjdzie jakieś 400zł z uszczelkami (32zł na 1 sztukę)

Opublikowano

wczoraj właśnie wymieniałem PD. Nie jest to nic trudnego ale jak pierwszy raz ro robisz to zejdzie ci z 5godzin. Potrzebna jest suwmiarka min 350mm klucze spiline. Ogólnie do ogarnięcia, ustawienie też nie jest trudne, jednak trzeba drugiej osoby aby z kanału kręciła wałem korbowym. W serwisie wyjdzie jakieś 400zł z uszczelkami (32zł na 1 sztukę)

to jest wlasnie to o czym pisalem. Jezeli nie ma sie wiedzy mozna popelnic blad.

Oprocz, o-ringow. koniecznie trzeba wymienic śruby mocujace PD oraz osie dzwigienek. Sa jednorazowe.

noi sa 2 typy pompowtryskiwaczy i ogleglosci ustawia sie je w zaleznosci od rodzaju.

Jak kazda naprawa jest do ogarniecia. ale ta akurat, wymaga wyjatkowo duzo cierpliwosci i uwagi. Latwo popelnic blad.[br]Dopisany: 23 Luty 2012, 09:11_________________________________________________tutaj przykladowy link.

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=233379.msg2788415;topicseen;highlight=pompowtrysk#msg2788415

Opublikowano

Musashi dokładnie tak jak napisałeś uszczelki i śruby obowiązkowo do wymiany. Jeśli mogę podzielić się spostrzeżeniami to jeśli chcesz się za to brać to przyda się kanał, suwmiarka i obowiązkowo klucz dynamometryczny bo przykręcając na pale można sobie kłopotów potem narobić. W serwisówce piszą o czujniku zegarowym, który można pominąć ponieważ jak ktoś nam będzie kręcić z kanału wałem (potrzebna nasadka spiline) bez problemu można znaleźć najniższy punkt pompki. I jak zdejmiesz osłonę plastikową z głowicy to zatkaj papierem wloty oleju do misi, żebyś potem nie szukał jakiejś nasadki w misce :evil:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...