marson Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 jaki miales przebieg przy wymiane szklanek ?* Ostatni przegląd po niemcu w książce mam przy 179tyś( sprawdzone w serwisie) więc zakładam że wtedy było jeszcze ok, jak kupiłem było na liczniku 198tyś i już ten problem istniał, choć niezdawałem sobie z tego jeszcze sprawy, jezdziłem tak do 215tyś aż przypadkiem znajomy mechanik usłyszał dzwięk silnika i zakomunikował mi że jest coś nie tak z moim motorem (silnik ładnie palił nawet przy mrozach nie dymił i miał kopa ale nie był elastyczny nie dało się jechać na dwujce z małą prędkością i od 3,5 tyś obrotów przestawał ciągnąć) jest to mój pierwszy dizel więc myślałem że tak ma być. Po ściągnięciu pokrywy zaworów okazało się że wypadła "brodka" załozył to ustroistwo na miejsce i miało być git jednak niestety było bez zmian, zasugerował wymianę szklanek i dopiero po tym zabiegu jest rużnica oczywiście na lepsze, wałek uznał że jest ok. ---------- Post added at 18:23 ---------- Previous post was at 18:16 ---------- Jeszcze tego nie nagralem ale z czego moze wynikac uszkodzenie ?*Mam juz nalatane 220 tys. Rozumiem ze na uszkodzenie sklada sie wiele rzeczy?Przebieg,kiepski olej,zbyt duze przebiegi miedzy wymianami. Jakie sa koszta wymiany szklanek ? Jeszcze jedną przyczyną może być ropa w oleju dolegliwość silników z dpf-em... mnie wymiana szklanek kosztowała 1000 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 tez tak mysle ale gdyby przyblokowal *klape i sprobowal jezdzic,to watpie zeby silnik trzymal parametry jak na calkiem otwartej klapie* nie zrozumiales. chodzilo o to, ze zanikanie nieprawidlowego dzwieku silnika, nie swiadczy ze problem znika i popychacze pracuja prawidlowo. a fakt ze przymknieta klapa pogarsza warunki pracy silnika jest tak samo oczywisty jak proba biegania z zamknieta buzia i zatkanym nosem wiec tego chyba nie musialem juz pisac... ---------- Post added at 18:41 ---------- Previous post was at 18:33 ---------- Witam.Zacznij od wersji optymistycznej i zobacz czy nie wypadły brodki.mi też pseudo mechanicy doradzali najlepiej wymienic silnik a mam Audi 2007 120 tys zjechane a oni o silniku.Sciagnełem pokrywe zaworów a tu brodki sobie leżą i sie śmieją.Włożone zapunktowane auto śmiga i żadnego dudnienia 40 min.roboty. oczywiscie. a brak, zaslepek powoduje nieprawidlowa prace popychaczy i ich przyspieszone zuzycie i jak juz pisalem tez walka rozrzadu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo 2004 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 A ja wogóle nie łapie o jaki dzwiek wam chodzi. Ja mam nalatane 270 tys i jedyne co mnie denerwuje to dziwny szum jak auto schodzi z obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 skoro nie wiesz tzn ze ciebie nie dotyczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marson Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 A ja wogóle nie łapie o jaki dzwiek wam chodzi. Ja mam nalatane 270 tys i jedyne co mnie denerwuje to dziwny szum jak auto schodzi z obrotów. To chwal najwyrzszego,,, ---------- Post added at 19:55 ---------- Previous post was at 19:29 ---------- To chwal najwyrzszego,,, Lub żyjesz w niewiedzy, ja tak miałem przez rok ---------- Post added at 20:05 ---------- Previous post was at 19:55 ---------- Zaglądnij do filtra powietrza przy pracującym silniku, jeśli usłyszysz " dudnienie " to jest właśnie ten objaw.... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Po samym zdjeciu pokrywy glowicy mozna zobaczy w jakim stanie sa szklanki? Mniemam ze tak,skoro widac krzywki,ale chcialbym sie upewnic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marson Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Po samym zdjeciu pokrywy glowicy mozna zobaczy w jakim stanie sa szklanki? Mniemam ze tak,skoro widac krzywki,ale chcialbym sie upewnic. Raczej nie zobaczysz jak nie wyciągniesz szklanek..., Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 *krzywki walka napieraja na szklanki od gory-powinienem zobaczyc kazda z nich pod warunkiem ze bede mogl obracac walem korbowym.Jest tak ?* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 mozna jedynie znalezc luzne zaslepki, ew. zuzyte krzywki walka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo 2004 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 To chwal najwyrzszego,,,---------- Post added at 19:55 ---------- Previous post was at 19:29 ---------- Lub żyjesz w niewiedzy, ja tak miałem przez rok ---------- Post added at 20:05 ---------- Previous post was at 19:55 ---------- Zaglądnij do filtra powietrza przy pracującym silniku, jeśli usłyszysz " dudnienie " to jest właśnie ten objaw.... Czyli co rozkręcić filtr i wyciągnąć go a później odpalić furmankę i nasłuchiwać?? Ale jak byłem u Patroxa w EcuProject na hamowni to mówił, że wszystko jest ok i silnik ładnie pracuje itp. Normalnie muszę temat obadać. Tylko wiecie jak to jest jak zacznę nasłuchiwać to zaraz będę myślał, że coś dudni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 nie masz porownania, wiec tego nie ocenisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marson Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Czyli co rozkręcić filtr i wyciągnąć go a później odpalić furmankę i nasłuchiwać?? Ale jak byłem u Patroxa w EcuProject na hamowni to mówił, że wszystko jest ok i silnik ładnie pracuje itp. Normalnie muszę temat obadać. Tylko wiecie jak to jest jak zacznę nasłuchiwać to zaraz będę myślał, że coś dudni nie panikuj jeśli fachowcy powiedzieli, że jest ok to tego się trzymaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo 2004 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Ale zawsze warto rozkręcić i posłuchać Najlepiej jakby ktoś nagrał ten dzwięk wtedy miałbym jakies porównanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marson Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Ale zawsze warto rozkręcić i posłuchać Najlepiej jakby ktoś nagrał ten dzwięk wtedy miałbym jakies porównanie Z chęcią bym ci nagrał ale mam już wymienione szklanki,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Pierwszy filmik to dzwiek silnika z *mojego auta. **Nie ukrywam ze mi sie nie podoba i cos jest nie halo. Zwroccie uwage na poczatek filmiku *w ktorym cos jakby piszczy w dole silnika z prawej strony -szuranie z roznych miejsc* -glosne pukanie (puf puf puf puf) z filtra powietrza Drugi filmik przedstawia dzwiek silnika kolegi i tutaj jest o wiele lepiej. Co myslicie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadis82 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Mam takie samo dudnienie z okolic filtra pow. i tez się zastanawiam co to może być. Nawet jak odejdę kilka metrów od auta to buczenie wyraźnie słychać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Ja nie wiem co to jest,wykluczam raczej ze pucha filtra jest peknieta. Nie wiem tez czy moze tu miec jakies znaczenie ten tlumik szmerow czy cos takiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo 2004 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Zaraz idę posłuchać u siebie czy coś dudni czy nie i podzielę się spostrzeżeniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszlsw Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 zdejmij pokrywe chwila roboty i obejrzyj szklanki, spróbuj je naciskać. Zobacz jak wygląda wałek wizualnie. takie dudnienie jak w tym filmiku co podałem link kończy się zawsze wymianą wałka i szklanek. U ciebie może być to to samo tylko w początkowym stadium, chociaż obym się mylił bo tania naprawa nie jest.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Pierwszy filmik to dzwiek silnika z *mojego auta.**Nie ukrywam ze mi sie nie podoba i cos jest nie halo. Zwroccie uwage na poczatek filmiku *w ktorym cos jakby piszczy w dole silnika z prawej strony -szuranie z roznych miejsc* -glosne pukanie (puf puf puf puf) z filtra powietrza Drugi filmik przedstawia dzwiek silnika kolegi i tutaj jest o wiele lepiej. Co myslicie ? nie wiem czy slysze roznice... wydaje mi sie ze w tym 160.000 km dodatkowo cos halasuje w porownaniu do 220.000km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się