Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wałek rozrządu i dziwne dudnienie w obudowie filtra powietrza A4 B6 1.9TDI PD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To co byś proponował?

Sprawdzić w jakim stanie są pompki. Do Gładyska pewnie nie masz daleko :wink: Jeśli będą ok to zapłacisz tylko za sprawdzenie + montaż/demontaż, ale będziesz mieć święty spokój :)

Opublikowano

Do gładyska mam rzut beretem, ale sprawdzę może jeszcze te bipy, chciał bym zrobić jak najwięcej samemu, bo juz na rozrząd i wałek poszło trochę kasy w tym miesiącu

Opublikowano

Miałeś pompki na wierzchu... same bipy nie mówią wszystkiego. Jedyne miarodajne źródło oceny to urządzenie do sprawdzania pompek i ogarnięty fachowiec.

Opublikowano

No i właśnie tego fachowca się obawiam, mechanik mówił ze gość od pompek coś go ostatnio zawodzi. Podobno dwie pompki są ok, a w dwóch pompkach jest coś nie tak i nie można ich już naprawić, ale jak się dowiadywałem to, aby wystąpiła taka sytuacja to pompki musiały by być fizycznie uszkodzone, a tak nie jest. I teraz nie wiem co o tym sądzić. Mechanik niestety niemiał pompek na podmianę i założył stare (ja niestety nie mogę sobie pozwolić aby auto stało, dopóki znajdą się pompki na podmianę, a kupować od razu "nowe" trochę mija się z celem) Chyba faktycznie będzie trzeba do gładyska podjechać. Co do samego mechanika to myślę że jest ok, puki co wszystkie naprawy idą mu sprawnie, a

naprawiam u niego nie tylko moje audi.

Opublikowano

A co ci sie dzieje ze kombinujesz z pompkami ??????? montaz/demontaz to ok 150zł przy kazdej ingerencji w pompki trzeba wymieniać uszczelniacze za ok 140zł + sprawdzenie wychodzi 400zł, zrób kompletne logi wklej moze jakis madry czlowiek cos powie. Jeździć mozesz do samego konca, silnikowi nic nie zaszkodzi, to jest tyko wtrysk paliwa, nic złego nie moze sie stac.

Opublikowano

z pompkami kombinuje dlatego, że te dawki na dwóch cylindrach wahają się w okolicy +2.0, co do jazdy autem to nie mam raczej żadnych zastrzeżeń. Wcześniej miałem tylko zastrzeżenia do drgawek na biegu jałowym, ale wymieniłem wałek i jest teraz wszystko git.

---------- Post dopisany at 10:12 ---------- Poprzedni post napisany at 10:10 ----------

może faktycznie szukam dziury w całym :kox:

Opublikowano

O matko, chłopie kopnij sie w czoło tylko za***iście mocno, idz na piwo i znajdz sobie inny problem, korekcje niemówia praktycznie nic o stanie pompek, to jest legenda którą stworzyło forum.

Opublikowano
O matko, chłopie kopnij sie w czoło tylko za***iście mocno, idz na piwo i znajdz sobie inny problem, korekcje niemówia praktycznie nic o stanie pompek, to jest legenda którą stworzyło forum.

Bez przesady... Jak kompresja dobra to korekcje i bipy świadczą o kondycji pompek

Opublikowano

To chyba idę na piwo, a co do mojego walka to niestety dziś byłem u mechanika, a on wczoraj robił porządki i wyrzucił tez mój wałek, więc nie dam rady zrobić już zdjęć

Opublikowano

Ale skoro auto nie stwarza żadnych problemów to po co ma szukać dziury w całym i pchać grube pieniądze tylko po to aby cyferki na vagu ładnie wyglądały. Robiłem logi w dużej ilości PDeków i jesli korekcje są w granicach 1,8 to nie ma żadnych prognoz do obaw, podejrzewam że na ciepłym silniku i dobrym paliwie korekcje spadna do 1,4 a to jest bardzo dobry wynik. Stawiam litr wódki że gdyby zamienił kolejność pompek nic by sie nie zmieniło.

Opublikowano
nie byłem jeszcze u mechanika, aby porobić zdjęcia wałka, ale nagrałem film jak zachowuje się auto na wolnych obrotach po jego wymianie (dźwięk w filmie jest tragiczny, ale to wina telefonu, którym nagrywałem film oraz wiatru). W ostatnich sekundach filmu widać w jak tragicznym stanie mam pompki, a mimo to autem nie telepie na jałowym wcale, tylko czasem puści chmurę czarnego dymu podczas mocnego depnięcia w gaz np. podczas wyprzedzania.

(choć i tak z tymi pompkami trzeba coś zrobić :facepalm: )

Fajny test... postaw jeszcze pieciozlotowke na silniku :-) :-) :-)

A tak poważnie to proponuje wymianę uszczelniaczy PD i od razu czyszczenie LM DIESEL.

Tak w ogóle zarówno Ty i ja obalamy mit drgawek przez zużyte PD. Jak widać na dwóch przykładach drgawki ustają po wymianie wałka :-)

Opublikowano

Co to znaczy czyszczenie LM Diesel?

Wysłane z mojego ASUS Transformer Pad TF300TL za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
Co to znaczy czyszczenie LM Diesel?

Wysłane z mojego ASUS Transformer Pad TF300TL za pomocą Tapatalk 2

Taki fajny tablecik masz a Youtube i Google nie chce się sprawdzić... :-)

Opublikowano

Jeśli chodzi o "liqui moyle diesel" to pod taå nazwą wychodzi ogrom produktów na allegro. Zaczynając od jakiś spray na olejach silnikowych kończąc i prawie wszystkie ich produkty robią dobrze pompowtryską :)

Wysłane z mojego ASUS Transformer Pad TF300TL za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Wpisz w youtube "czyszczenie diesel spulung"

Opublikowano

Całkiem fajną maszynę trzeba do tego czyszczenia budować :eek:

Wysłane z mojego ASUS Transformer Pad TF300TL za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Dwa węże i butelkę... nie swiruj :-)

Opublikowano

Ok w wolnej chwili z tym powalczę i zobaczymy co i jak mi wyjdzie

Opublikowano
Ok w wolnej chwili z tym powalczę i zobaczymy co i jak mi wyjdzie

W sumie potrzebujesz dwie butelki... Jedną z LM a drugą z browarkiem żeby się nie nudziło :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...