Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Gdzie znajduje się czujnik położenia wału


Mylovsky

Rekomendowane odpowiedzi

: Szukaj:

sam zakladalem ten watek jak u siebie wymienialem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze byś był zainteresowany ??

img4569rk.jpg

mam na sprzedaz :naughty::whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba nic ściągać. Chociaż najlepszy dostęp jest od góry po wyciągnięciu zbiorniczka wyrównawczego. Odkręcasz jedną śrubkę i czujnik masz w ręku. Tylko trzeba mieć długie ręce żeby sięgnąć. Od spodu znów niby też dostęp jest ale trzeba kręcić po omacku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pozwole ze odgrzebie temat,Zauwazylem przy wymianie odmy ze ten czujnik luzem sobie lata.Tzn jest opaska zlapany mozliwe to jest zeby auto normalnie odpalalo a czujnik nie byl wsadzony i przykrecony srubka tylko podpiety pod kable inne.To jest za gruszka odmy pod kolektorem ssacym.Auto jezdzi normalnie ale bardzo sie zdziwilem .

---------- Post dopisany 08-07-2013 at 14:17 ---------- Poprzedni post napisany 07-07-2013 at 19:08 ----------

Temat wyjasniony ktos wymienial nowy i stary sobie zostal hi hi :) nr na kablu - 078 906 433 A czujnik walu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, przecież nikt nie będzie nikogo za rączkę do przedszkola......chyba, że się jest totalnym..........

Kolega wyżej wrzucił świetne zdjęcie tego czujnika. Zauważcie, że jest czujnik ten zakończony białą wtyczką. Odpinasz więc Kolego jeden z drugim zbiorniczek wyrównawczy. Za zbiorniczkiem są wtyczki w kilku kolorach, które odpowiadają za różne inne podzespoły. Wyszukujesz wzrokiem białą wtyczkę. Wypinasz ją z gniazda. Mając wypiętą wtyczkę, poluzowany przewód, luzujesz go dalej i patrzysz gdzie on sobie idzie. W ten sposób dojdziesz do czujnika. Sam robiłem to w ten sam sposób, który przedstawiłem.

Tak apropo. Jak macie problem, to zróbcie zdjęcie pewnej części silnika i zamieście je tu. Każdy zobaczy z którego miejsca ma zacząć szukać, a tak jest dużo pisania, a mało robienia. Zakłada się tylko nowe kolejne wątki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

A gdzie znajduje się czujnik temperatury w silniku AWA?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w silniku ALT są dwa czujniki temperatury. Przynajmniej o dwóch wiem bo je wymieniałem.

Jeden zielony czteropinowy i jest na bloku silnika (z tyłu), tuż koło zaworu wysokiego ciśnienia oleju od strony grodzi, akumulatora. Błąd jaki miałem od tego czujnika, to jak się nie mylę, to taki:

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 002 - Lower Limit Exceeded

Drugi czujnik szary, dupinowy, jest w trójniku pod chłodnicą. Na dole się więc znajduje. Dostęp jest po ściągnięciu osłony silnika. Błąd jaki miałem od niego,to:

17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small

P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Każdy z tych czujników posiada odpowiednik kod błędu na VAG'u. Jeśli pokazuje Ci się kod błędu to go zapodaj tutaj lub jeśli któryś z przedstawionych przeze mnie, to wiesz gdzie szukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, koloru niebieskiego, tylko że on jest wkomponowany w termostat i wymienia się cały (ja zmieniłem cały termostat i mam stary w garażu z tym niebieskim), jak co to mogę zoczyć czy nie da się go czasem w jakiś sposób wyciągnąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8.06.2014 o 11:06, Dajmon napisał:

U mnie w silniku ALT są dwa czujniki temperatury. Przynajmniej o dwóch wiem bo je wymieniałem.

Jeden zielony czteropinowy i jest na bloku silnika (z tyłu), tuż koło zaworu wysokiego ciśnienia oleju od strony grodzi, akumulatora. Błąd jaki miałem od tego czujnika, to jak się nie mylę, to taki:

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 002 - Lower Limit Exceeded

Drugi czujnik szary, dupinowy, jest w trójniku pod chłodnicą. Na dole się więc znajduje. Dostęp jest po ściągnięciu osłony silnika. Błąd jaki miałem od niego,to:

17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small

P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Każdy z tych czujników posiada odpowiednik kod błędu na VAG'u. Jeśli pokazuje Ci się kod błędu to go zapodaj tutaj lub jeśli któryś z przedstawionych przeze mnie, to wiesz gdzie szukać.

Kolego ten szary czujnik może być odpowiedzialny za wskazania temp na desce rozdzielczej ?? czy to raczej zegary mam do wymiany??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...