JanMarioHado Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Witam chcialbym zmienic lampy xenon na zwykle H7 - tzn kupic zwykle lampy chocby depo z allegro i pozbyc sie xenonow (nawet jestem w stanie oddac w dobre rece bez silniczkow z przetwornicami, zarnikami itp itd) - pytanie czy instalacja elektryczna bedzie wymagala przerobek - kostki byc moze (lub na pewno) ale czy takze modul komfortu musi byc przeprogramowany?
wrclaguna Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Z wymiana nie bedzie problemu tylko kupe błędow bedziesz miał .
JanMarioHado Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Opublikowano 28 Lutego 2012 ok...wynikajacych z...? Samopoziom bedzie tak jak jest (silniczki zamontuje ze starych lamp) jedyne co mi przychodzi do glowy ingerencja w komputer i "wylaczenie" xenonow ale nie jestem elektromechanik
spawacz1 Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 koleszko JanMarioHado może dziwne pytanie kazdego sprawka każdy kombinuje jak zamomtować ksenonki u siebie a ty w drugą stroną nie moja sprawa widocznośc lepsza i autko inaczej się prezentuje?
JanMarioHado Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Opublikowano 28 Lutego 2012 wiedzialem ze padnie takie pytanie wiecej mam z nimi problemow niz pociechy (3 przetwornice wymienione problem z przedstarterem w przetwornicy i zarniku temat na osobny elaborat dla zainetersowanych...) - co do swiatla moze i fakt lepiej swieca lecz juz nie moje,odblysniki wypadaloby zregenerowac - nie mam zamiaru tego robic a co do wygladu, wole juz "chinola" depo z ledem niz obecne "zenony"
wrclaguna Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 ok...wynikajacych z...? Samopoziom bedzie tak jak jest (silniczki zamontuje ze starych lamp) jedyne co mi przychodzi do glowy ingerencja w komputer i "wylaczenie" xenonow ale nie jestem elektromechanik Błędy będa w sterowniku swiateł 55 oraz w MCE 09 . Musisz zmienić kodowanie w Module Elektryki oraz wyjąć bezpiecznik od sterownika lamp .