PABLO Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 Tylko co teraz powiedzą te niedowiarki co mówią że A6 3.0 TDI nie może w mieście poniżej 10/100 palić Da się spokojnie Tak samo jak kiedyś słynna dyskusja u nas na Krakowskich jak jeden się sprzeczał z drugim że Q7 6.0 V12 TDI 500KM-1000nm spali w mieście przy spokojnej jeździe ok 14-15 litrów:whistling: Nie wiem czy to możliwe hehe
musti Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 Malik to kiedy konserwacja Mequaiersem ? Pierwszy szybki detailing już był. Mycie, glinkowanie, wosk oraz dokładne czyszczenie środka (odkurzanie, czyszczenie plastików i skóry). Mimi, że "na szybko" to i tak zajęło mi to prawie 4 godziny. Ilość roboty przy takim nadwoziu w porównaniu do TT jest gigantyczna. Za dokładne polerowanie lakieru i usunięcie rysek wezmę się pewnie dopiero na wiosnę. tak myślałem , że pierwszy up już był teraz masz co polerować nie to co TT
mystic.pl Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 Mały update dot. spalania w ruchu mieszanym. Po paru dniach jeżdżenia do pracy i z powrotem widzę, że średnia utrzymuje się na poziomie 13l. TT paliło więcej! Wynik na prawdę dobry jak na taki czołg:thumbup1: Tylko co teraz powiedzą te niedowiarki co mówią że A6 3.0 TDI nie może w mieście poniżej 10/100 palić Moja A4 3.0tdi w mieście pali między 8 a 9
malik Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Opublikowano 6 Marca 2012 Mały update dot. spalania w ruchu mieszanym. Po paru dniach jeżdżenia do pracy i z powrotem widzę, że średnia utrzymuje się na poziomie 13l. TT paliło więcej! Wynik na prawdę dobry jak na taki czołg:thumbup1: Tylko co teraz powiedzą te niedowiarki co mówią że A6 3.0 TDI nie może w mieście poniżej 10/100 palić Są miasta i miasta. Wiadomo, że dużo zależy od długości trasy, ilości skrzyżowań ze światłami, korków. Ja mieszkam na dalekich peryferiach Wawy. Mam z domu do roboty około 12km z czego dopiero przy ostatnich 3km wbijam się w korek. Dlatego napisałem, że takie spalanie jest w ruchu mieszanym. Dla kogoś kto jedzie z jednego końca wawy na drugi koniec przez centrum spalanie pewnie będzie większe.
Rosemeyer Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 avka adektwatna do modelu no przesadzil kolega....
mgtan Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 Malik kiedy rezasz programik w krowie? Jak się prezentują odczucia w przyśpieszaniu i jeździe po przesiadce z TT do takiej landary z dobrym powerem pod maską?
malik Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Opublikowano 8 Marca 2012 Malik kiedy rezasz programik w krowie?Jak się prezentują odczucia w przyśpieszaniu i jeździe po przesiadce z TT do takiej landary z dobrym powerem pod maską? Z racji tego, że idzie wiosna skoncentruję się na modach wizualnych. Mocy na razie wystarcza. Autko pięknie przyśpiesza. Hamuje również nieźle ale jednak masa robi swoje. To nie jest 1300kg jakie miałem w TT i pomimo gigantycznych hamulców droga hamowania jest odpowiednio dłuższa.
KOval81 Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 malik - furka jak zwykle cacana, ale czegóż innego można było się spodziewać Nie wiem, czy ktoś pytał, ale jaki jest zakres regulacji wysokości (prześwitu)na pneumatyce w Q7?
malik Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Opublikowano 8 Marca 2012 malik - furka jak zwykle cacana, ale czegóż innego można było się spodziewać Nie wiem, czy ktoś pytał, ale jaki jest zakres regulacji wysokości (prześwitu)na pneumatyce w Q7? Zakres regulacji to około 70mm. Przy trybach dynamic auto obniża prześwit z wyjściowej wysokości nawet o 30mm. Przy trybach off-road podnosi się nawet o 40mm. Dochodzi również zmiana sztywności. Wysokość wyjściową można oczywiście wyregulować VAGiem. Pewnie jak znajdę czas to pobawię się tym. Jest cała masa tutoriali na sieci.
KOval81 Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 Podziękował - chciałbym się jeszcze dowiedzieć jedną rzecz - czy to takie samo zawieszenie jak w Allroad C6, czy to całkiem inna bajka?
malik Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Opublikowano 8 Marca 2012 Podziękował - chciałbym się jeszcze dowiedzieć jedną rzecz - czy to takie samo zawieszenie jak w Allroad C6, czy to całkiem inna bajka? Nie mam pojęcia w jakim stopniu te rozwiązania są podobne mechanicznie. Zakres regulacji na pewno jest mniejszy w Allroad, A6 i A8.
alvaro Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 Masz hak ? Fajną opcją jest możliwość ustawienia wysokości d*py przy podczepianiu przyczepy za pomocą przycisków w bagażniku...
Rosemeyer Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 Masz hak ? Fajną opcją jest możliwość ustawienia wysokości d*py przy podczepianiu przyczepy za pomocą przycisków w bagażniku... to jest nie tylko przy przyczepie ale w ogole to zaladunku/rozladunku - takie ulatwienie dla grubasow z obolalym kregoslupem i chyba nawet nie jest to powiazane z hakiem.
malik Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Opublikowano 8 Marca 2012 Nie mam haka ale obniżanie tyłu do załadunku jest. To chyba standard przy pneumatycznym zawieszeniu.
boberek Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 vagiem mozna jeszcze 2 cm nizej podobno
GILI Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 malik - furka jak zwykle cacana, ale czegóż innego można było się spodziewać Nie wiem, czy ktoś pytał, ale jaki jest zakres regulacji wysokości (prześwitu)na pneumatyce w Q7? http://www.audiworld.com/news/06/q7/suspension/header.jpg Zakres regulacji to około 70mm. Przy trybach dynamic auto obniża prześwit z wyjściowej wysokości nawet o 30mm. Przy trybach off-road podnosi się nawet o 40mm. Dochodzi również zmiana sztywności. Wysokość wyjściową można oczywiście wyregulować VAGiem. Pewnie jak znajdę czas to pobawię się tym. Jest cała masa tutoriali na sieci. Rozumiem,że auto z takim zawieszeniem wyposażone jest w sprężarkę, zbiorniki z powietrzem i zegary kontrolujące ciśnienie w układzie... Czyli jak rano odpalasz,to przed startem czekasz aż układ się napełni?? Rozumiem,że pozostałe układy są elektryczne i hydrauliczne....ale fajnie było by takie psyczenie jak w ciężarówce,przy naciskaniu pedałów i zmianie biegów ...:kox:
malik Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Opublikowano 11 Marca 2012 Jest kompresor i zbiornik w bagazniku. Całość w pełni kontrolowana elektronicznie. Nie ma żadnych zegarów. Działa cicho i bez żadnych syków. Pełna kulturka
malik Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Opublikowano 11 Marca 2012 Pogoda na tyle się wyklarowała, że czas zamontować zestaw letni 275/45/r20
jedrekx Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 aaa no to masz takie podobne felgi S-line'owe do tych, które miałem na A5 ładnie wygląda. teraz w słoneczku dopiero widać lakier - bardzo mi się podoba kiedy grill poliftowy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się