troudyl Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Witam wszystkich. Piszę ponieważ mam problem. Ostatnio odłączyłem akumulator. Gdy go podłączyłem spowrotem, od tamtego czasu gdy zakluczę samochód, lampka od świateł awaryjnych się nie wyłącza. Co pewien regularny czas ( około 20-30 sekund) tylko na sekundę zgaśnie i znów się świeci. Co to może oznaczać? Wymaga to podłączenia Vaga? Pozdrawiam Troudyl
studziany Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Było już opisywane na forum. Moduł komfortu nie przechodzi w stan uśpienia. Jak tak dalej będzie to będzie Ci rozładowywało AKU. Powodem może być uszkodzenie/zalanie MK lub zwarcie na kabelkach w gumowym peszlu pomiędzy karoserią a drzwiami. VAG podebnij i sprawdź błędy w MK.
troudyl Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Opublikowano 28 Lutego 2012 Powodem może być uszkodzenie/zalanie MK lub zwarcie na kabelkach w gumowym peszlu pomiędzy karoserią a drzwiami. VAG podebnij i sprawdź błędy w MK. Co do zwarcia na kablach pomiędzy karoseria a drzwiami to jest duże prawdopodobieństwo, bo tam akurat spadła mi ta guma, i wiązka jest lekko odsłonięta. Co to jest MK ( moduł komfortu??) każda a4 ma ten moduł? bo szczerze pierwsze słysze by moja A4 była w niego wyposażona wysuszę tę wiązkę i założę tę gumę. Dzięki za odpowiedź oraz info studziany Pozdrawiam
troudyl Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Opublikowano 3 Marca 2012 ?Mam jeszcze takie pytanko. Czym takie zwarcie się może objawiać?(vag w komforcie błędów nie wykrył). Po tych dwóch ostatnich deszczach za każdym razem rozładowało mi akumulator tak że tylko dwie lampki się paliły (air bag i esp), może to być jedno z drugim powiązane?
studziany Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 Przez tą zmianę forum nie wiem jaką masz a4 - b5 czy nowszą. MK to moduł komfortu i wystepuje on od B6 w górę. Rozładowywyanie spowodowane jest jakimś zwarcem:eusathink: Posprawdzaj te kabelki w peszlach i podnieś wykładzine pod fotelem kierownika i sprawdź czy mk nie pływa.
troudyl Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Opublikowano 5 Marca 2012 mam b6. Dywanik w sensie całą podłogę, bo tego doczepianego dywanika nie mam? Co do kabelków tych peszkach to jak się dostać tam do nich? Wiem tylko, że na pewno raz mi gra lewy głośnik a raz nie ale jak się pod tą gume miedzy drzwiami a karoserią dostać to nie wiem. Możecie podpowiedzieć?
troudyl Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Opublikowano 5 Marca 2012 Mam jeszcze jedno pytanie. Przed momentem zauważyłem, że w moim pakiecie oświetlenia nóg jest spalona jedna żarówka - może to być powód tej całej sytuacji?? wiem typowe nubowe pytanie, ale chcę wykluczyć wszystkie opcje. Jutro wymienię i zobaczę czy coś się "naprawi", aczkolwiek pytania wyżej są nadal aktualne. (MK - brak błędów - Polski Vag nic nie wykrył w MK).
troudyl Opublikowano 16 Marca 2012 Autor Opublikowano 16 Marca 2012 A więc przepatrzyłem wszystkie peszki, i wszystko w porządku, na podłodze znalazłem coś tylko pod siedzeniem kierowcy, to tam jest MK? czy gdzieś pod tapicerką go szukać? co jeszcze oznacza mrygająca lampka od awaryjnych świateł? Pozdrawiam
tomekSSK Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 A więc przepatrzyłem wszystkie peszki, i wszystko w porządku, na podłodze znalazłem coś tylko pod siedzeniem kierowcy, to tam jest MK? czy gdzieś pod tapicerką go szukać? co jeszcze oznacza mrygająca lampka od awaryjnych świateł? Pozdrawiam Dokładnie tam się znajduje mk.
troudyl Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Opublikowano 18 Marca 2012 Witam, te dwa błędy mi ciągle powracają, czy mogą być powodem tej sytuacji że akumulator ma pobór 0,7A i mryga lampka świateł awaryjnych po zamknięciu auta? Czy raczej to ma nie wiele wspólnego? Address 08: Auto HVAC Controller: 8E0 820 043 Component: A4 Klimaautomat 0711 Coding: 00000 2 Faults Found: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage – Intermittent 01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 27-00 - Implausible Signal
troudyl Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Witam. Ja u siebie rozwiązałem ten problem, i aż mi się nie chce dowierzać. U mnie mrugała ta lampka od świateł awaryjnych. Jedyne co zrobiłem, to rozebrałem drzwi kierowcy, i wypiąłem wszystkie wtyczki 3h tak wypięte sobie były ( w tym czasie miernikiem sprawdziłem wszystkie przewody czy mają przejście wszystko było ok) i spiąłem z powrotem, lampka mrugała nadal ale już z inną częstotliwością. Następnie wymieniłem żarówki spalone w pakiecie oświetlenia wnętrza (dokładnie tą pod nogami pasażera z prawej strony) i wróciło mi oświetlenie w bagażniku i znikło te mruganie lampki awaryjnej oraz pobór prądu na włączonym alarmie do 10 mA sprawa wydaje mi się być rozwiązana (mam nadzieję) Pozdrawiam
studziany Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Ciekawe rzeczy piszesz:eusathink:Szczerze to nie wpadł bym na to. Oby się za chwilę jednak nie okazało, że to nie to...
troudyl Opublikowano 3 Października 2012 Autor Opublikowano 3 Października 2012 Do tej pory po deszczach i burzach jest spokój po wymianie tej żaróweczki, więc to było na 99% to:) ---------- Post dopisany 04-10-2012 at 00:52 ---------- Poprzedni post napisany 19-04-2012 at 14:58 ---------- po dość intensywnych deszczach problem wrócił.okazało się ze miałem w prawych tylnych drzwiach pęknięty gume od izolacjikabli miedzy słupkiem a drzwiami. pękniecie było na tyle małe, ze go nie było wiać na pierwszy rzut oka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się