wariat19804 0 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 Witam mam taki problem kupilem na forum graty do montarzu tempomatu i kiery multi , i tak po zamontowaniu wszystkiego kiera od razu dziala pozniej po kodowaniu tempomatu dziala ok ale jest taki problem swieci sie esp caly czas dzwonilem do znajomego i powiedzial ze po zmianie tasmy trzeba zakodowac na nowo sterownik esp tylko jak to zrobi moze ktos z was wie prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 Wszystko jest opisane na forum. Poszukaj. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat19804 0 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 Witaj moze bys mnie nakierowal na strone byl bym wdzieczny robilem jazdy testowe kier w lewo prawo nic nie pomaga . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-wymiana-modulu-kierownicy-tempomat-kierownice-multifunkcyjna-15393/ procedura taka sama jak w B6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat19804 0 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 Dziekuje za pomoc . wesolych swiat i szczesliwego nowego roku . ---------- Post dopisany at 19:22 ---------- Poprzedni post napisany at 19:21 ---------- Witaj moze bys mnie nakierowal na strone byl bym wdzieczny robilem jazdy testowe kier w lewo prawo nic nie pomaga . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 Dziekuje za pomoc . wesolych swiat i szczesliwego nowego roku .---------- Post dopisany at 19:22 ---------- Poprzedni post napisany at 19:21 ---------- Witaj moze bys mnie nakierowal na strone byl bym wdzieczny robilem jazdy testowe kier w lewo prawo nic nie pomaga . To moze tasme wasz walniętą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat19804 0 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Graty kupilem od kolegi lukaszxxx , ale kieramulti dziala poducha nie swieci sygnal tez dziala . Vag wywala blad czujnik kata skretu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Bo trzeba zrobic kalibracje. W linku ktory podalem masz wszystko opisane. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Vag wywala blad czujnik kata skretu . Robiłes wg.tego ? Nie wychodząc z ABS wykonujemy procedurę kalibracji czujnika skrętu kierownicy (G85) : Wchodzimy do grupy 03-ABS Brakes [Fault Codes - 02] i [Done, Go Back] Skręcamy kierownicą co najmniej 30° w lewo i z powrotem. Wchodzimy do : [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ±5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Wpisz 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] [Fault Codes - 02] Nie powinno być już żadnych błędów [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat19804 0 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Jak wpsuje login 40168 to pisze ze nie moze sie polaczyc ze steronikiem i mnie wywala . Nie mam pojea co z tym robic jeden gosc ze serwisu powiedzial ze trzeba zakodowac na nowo caly sustem a jak wchodze w kaanal 005 to ruszajac kierownica nic sie nie zmienai caly czas pokazuje 0 stopni i gosc mowi ze sterownik nie widzi tasmy . Sptkall sie ktos z tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 A jaki masz kabelek ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat19804 0 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Vag can pro ---------- Post dopisany 27-12-2012 at 20:10 ---------- Poprzedni post napisany 25-12-2012 at 23:00 ---------- Witam problem rozwiazany tu jest podane login-11 i kod40168 a w b7 nieszlo tak poszlo dopiero login 16 i kod 40168 dzieki za rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
straz111 0 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Witam serdecznie z zapytaniem. Dołożyłem do mojej Audiczki A4 B6 2.5Tdi 163KM [bDG] moduł od kierownicy i tempomat. Teraz myślę o kierownicy multifunkcyjnej i tu pytanie czy kierownica od Audi A8 2004 rok będzie pasowała? Czy taśmę i coś jeszcze musiał bym wymienić?? Jak z kodowaniem??? Dzięki z góry za podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN 14 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Pytanie czy poduszka zadziała ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka 1 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Pytanie czy poduszka zadziała ... Kurcze przestań już z tym czy poduszka wystrzeli czy nie , bo już od tego głowa boli. Wsiądź do B6 która ma założoną inna kierownicę niż tą która została założona w fabryce, walnij dzwona to się przekonasz czy wystrzeli czy nie. Połowa forum tak jeździ a ty się bawisz w jakąś matkę Teresę z Kalkuty. Każdy zrobi jak chce i sorry że tak się uniosłem ale trochę przesadzasz z tą ciągłą nagonką odnośnie tych innych kierownic w modelach B6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
straz111 0 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 A mi ktoś odpowie:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka 1 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 A mi ktoś odpowie:-) Żeby założyć multifunkcję to tak jak jest wyżej napisane musisz mieć moduł kontrolny pod kierownicę- 8E0 953 549 R lub 8E0 953 549 Q i taśmę - 4E0 953 541 z końcówką A, B lub E Chociaż tez nie jestem pewny , najlepiej żebyś pokazał o jaką kierownicę chodzi ---------- Post dopisany at 22:44 ---------- Poprzedni post napisany at 22:42 ---------- chodzi ci o ta kierownicę do 2004 roku czy już po 2004 roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A 3 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Wrzuciłem dzisiaj kierę z TT Moduł Q taśma z końcówką A i multifunkcja nie świeci. W błędach brak komunikacji:kwasny: Co to moze być panowie. Taśmę dzisiaj wrzuciłem nową. Czyli chyba pozostaje uszkodzony moduł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog 21 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Pewnie moduł, lub ew. kiera sama w sobie ale to raczej rzadko się zdarza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A 3 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 To nic trzeba dzwonić do siemana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się