Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Instalacja kierownicy multifunkcyjnej S3 R8 S6 TT A4 B7 B8


malik

Rekomendowane odpowiedzi

Na 99% nie wystrzeli. W B7 poduszka ma dwa ładunki odpalane nie w tym samym czasie. B6 tego nie obsłuży.
A do b7 tez jest potrzebny ten specjalny modol do kierownicy? Tak wogole to co potzrebuje zeby mogl zrobic multifunkcje z b6 na b7

A może przeczytasz pierwszy post?

No to w b6 bedzie odpalona dwoma ladunkami w jednym czasie.Dostanie sygnal o odpali dobrze rozumiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 99% nie wystrzeli. W B7 poduszka ma dwa ładunki odpalane nie w tym samym czasie. B6 tego nie obsłuży.
A do b7 tez jest potrzebny ten specjalny modol do kierownicy? Tak wogole to co potzrebuje zeby mogl zrobic multifunkcje z b6 na b7

A może przeczytasz pierwszy post?

No to w b6 bedzie odpalona dwoma ladunkami w jednym czasie.Dostanie sygnal o odpali dobrze rozumiem

Jak byś zanał zasadę działania poduszki powietrznej z dwoma zapalnikami to byś głupot nie pisał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pasuje kierownica multi od A6 do A4 B6 ??? z tej aukcji ?

bo jeżeli tak to chyba dobra cena jakby ktoś chciał

Audi A3, A4,B6,A6,4F,C6 kierownica z AIR BAG SKÓRA (2623986518) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Jak zmienisz pod nią moduł kierownicy i taśmę to tak. Ale z poduszką jest sytuacja analogowa do poduszki z B7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pasuje kierownica multi od A6 do A4 B6 ??? z tej aukcji ?

bo jeżeli tak to chyba dobra cena jakby ktoś chciał

Audi A3, A4,B6,A6,4F,C6 kierownica z AIR BAG SKÓRA (2623986518) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Jak zmienisz pod nią moduł kierownicy i taśmę to tak. Ale z poduszką jest sytuacja analogowa do poduszki z B7

a może być moduł z literką N z B6 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie chcąc założyć kiere od b8 lub a5 co trzaba zmieniac w przyciskach mf?? bo tam jest jak sie nie myle inna ilosc kabli..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniasz całą kiere i to wszystko :wink: .

Przyciski z chromikiem nie zmienisz do zwykłej kiery MF .

Czy w b8 też da radę zmienić kierę na z multifunkcją?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak bedzie wszystko smigać tylko trzeba oczywiscie wszystko ładnie zakodować.

Przy zmianie kiery na MF oczywiście tasma jest do wymiany na 12 PIN .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak bedzie wszystko smigać tylko trzeba oczywiscie wszystko ładnie zakodować.

Przy zmianie kiery na MF oczywiście tasma jest do wymiany na 12 PIN .

Sumując:

1. Materiały: kierownica MF, taśma 12 PIN

2. Robota: zamiana mechaniczna + kodowanie

Zgadza się?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak bedzie wszystko smigać tylko trzeba oczywiscie wszystko ładnie zakodować.

Przy zmianie kiery na MF oczywiście tasma jest do wymiany na 12 PIN .

Możesz powiedzieć jak zdemontować kierownice w b8? Chodzi mi o jej numer, moja jest w jakimś grafitowym kolorze jak deska i nie wiem jakiej szukać. A tak w ogóle gdzie znaleźć jaki kolor wnętrza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz kilka fotek z demontazu kiery w B8 :wink:

radar24.png

radar25.png

Zestawienie montażowe modułu przełączników na kolumnie kierownicy

tempomat.png

1 - Śruba

2 - Zabezpieczenie transportowe

3 - Sterownik elektroniki kolumny kierownicy

4 - Mocowanie

5 - Pierścień zaciskający

6 - Śruba

7 - Kolumna kierownicy

UWAGA !!! Nie wolno przekręcać zdemontowanego pierścienia powrotnego z pierścieniem ślizgowym. :wink4:

radar26.png

– Wyjąć poduszkę bezpieczeństwa po stronie kierowcy nieco z kierownicy.

– Pociągnąć zabezpieczenie wtyczki 1 do oporu -. Elektryczne złącze wtykowe 2 zostanie przy tym odblokowane i będzie można je wyjąć.

– Wersja wyposażenia z kierownicą wielofunkcyjną i kierownicą z przełącznikiem Tiptronic: odłączyć elektryczne złącze wtykowe 3.

– Wyjąć poduszkę bezpieczeństwa 4.

71526762.png

Wymontowanie i zamontowanie kierownicy musi nastąpić w położeniu środkowym (koła w położeniu jazdy na wprost) :).

– Wykręcić śrubę 2.

– Oznaczyć pisakiem położenie kierownicy/kolumny kierownicy.

– Wyjąć kierownicę 3 z kolumny kierownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz kilka fotek z demontazu kiery w B8 :wink:

– Wyjąć poduszkę bezpieczeństwa po stronie kierowcy nieco z kierownicy.

– Pociągnąć zabezpieczenie wtyczki 1 do oporu -. Elektryczne złącze wtykowe 2 zostanie przy tym odblokowane i będzie można je wyjąć.

– Wersja wyposażenia z kierownicą wielofunkcyjną i kierownicą z przełącznikiem Tiptronic: odłączyć elektryczne złącze wtykowe 3.

– Wyjąć poduszkę bezpieczeństwa 4.

– Wykręcić śrubę 2.

– Oznaczyć pisakiem położenie kierownicy/kolumny kierownicy.

– Wyjąć kierownicę 3 z kolumny kierownicy.

A akumulator odłączamy czy nie? Blokada kierownicy jest automatyczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...