Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Instalacja kierownicy multifunkcyjnej S3 R8 S6 TT A4 B7 B8


malik

Rekomendowane odpowiedzi

AndyN skleił mojego SWAPA do qupy i jakoś to wyszło .

Jezeli chodzi o przekładkę z B6 do B7 worka i zapalnika to nie pasują mocowania z srubami metalowe w B7 sa trzy a B6 ma cztery .

Ale ja bym dał radę :decayed:

p.s. Takich rzeczy raczej nie wolno robić :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)

Ale ja bym dał radę :decayed:

(...)

Czego byś do tego moda potrzebował? :przebiegly:

OT: Ciekawe czy przypadkiem poduszki boczne montowane w przednie fotele w B7 też nie są dwustopniowe ....(?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... które poduchy do tego moda użyłeś ???

Czyżby walniętą z TT i jakąś z A8 czy jak???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jutro montuje kiere multi z B8 i mam pytanie:

1. Do kodowania zwykły kabel VAG wystarczy?

2. z jakimi modułami muszę się połączyć i co pozmieniać poza zakodowanie modułu kiery i tego co jest opisane w watku o montazu tempo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jutro montuje kiere multi z B8 i mam pytanie:

1. Do kodowania zwykły kabel VAG wystarczy?

2. z jakimi modułami muszę się połączyć i co pozmieniać poza zakodowanie modułu kiery i tego co jest opisane w watku o montazu tempo?

1 Wystarczy zwykły vag 311

2 Dokladnie jakbys kodował tempomat tylko kodujesz pod multifunkcje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jutro montuje kiere multi z B8 i mam pytanie:

1. Do kodowania zwykły kabel VAG wystarczy?

2. z jakimi modułami muszę się połączyć i co pozmieniać poza zakodowanie modułu kiery i tego co jest opisane w watku o montazu tempo?

1 Wystarczy zwykły vag 311

2 Dokladnie jakbys kodował tempomat tylko kodujesz pod multifunkcje

dzięki wielkie...

a tak na marginesie to może by podczepić kompletne kodowanie do montażu kiery pod ten temat

jutro montuje dam znać w temacie jak poszło :gwizdanie:[br]Dopisany: 10 Luty 2012, 22:30_________________________________________________który pin i czego (RNS_E czy BT) należy zmienić żeby przycisk mode działał ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

który pin i czego (RNS_E czy BT) należy zmienić żeby przycisk mode działał ??

Zakoduj moduł kierownicy (03041).

Oprócz tego w adaptacjach zegarów na kanale 62 dodaj do aktualnego kodowania wartość "2".

Skoro wrzucasz kierę z B8 - nie zapomnij poprawić kodowania BT (bajt odpowiedzialny za multifunkcję ustaw na 1 - współpraca z "rolkami").

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

który pin i czego (RNS_E czy BT) należy zmienić żeby przycisk mode działał ??

Zakoduj moduł kierownicy (03041).

Oprócz tego w adaptacjach zegarów na kanale 62 dodaj do aktualnego kodowania wartość "2".

Skoro wrzucasz kierę z B8 - nie zapomnij poprawić kodowania BT (bajt odpowiedzialny za multifunkcję ustaw na 1 - współpraca z "rolkami").

jutro podjadę do Huberto_V i poprzestawiam...bo mój kablem jak wiesz Bartek nie działa z BT itd...czas na zakup nowego kabla [br]Dopisany: 11 Luty 2012, 20:56_________________________________________________aha Bartek a adaptacja zegarów to 17-Instruments??

i co daje to "+2" :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha Bartek a adaptacja zegarów to 17-Instruments??

Tak.

i co daje to "+2" :mysli:

Wprowadza obsługę telefonu do magistrali CAN (możliwe, że to już zrobiłem przy montażu RNS-E - zorientujecie się po podpowiedziach).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobione zgodnie z instrukcją BARTS`a i wszystko śmiga jak należy :notworthy:

w tym miejscu jeszcze podziękowania dla Huberto_V za poświęcony czas :notworthy:

a jak wygląda uruchomienie SDS`a :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)

a jak wygląda uruchomienie SDS`a :mysli:

Masz oddzielny topic na forum, szukaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, wiem że trochę nie na temat ale przy okazji jak już niektórzy rozbierali poduszki, zaślepki itd. Mam problem znaleźć poduszkę multi do b6 w kolorze swing. Czy sama zaślepka jest wymienialna? kupiłbym coś w innym kolorze i zamienił bo same zaślepki są do kupienia. Ale nie chciałbym robić jakiegoś druciarstwa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie z innej beczki. Mam kierę multi z b6 i zastanawiam sie czy wszystkie przycisku bedą działać jak założe bns5,0?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w takim razie jak rozwiązano problemy starej multiiery oraz RNS-E? przecież w B6 na końcowce RNS już był ponoć dostępny? co oznaczałoby, że musiał z multi współpracować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w takim razie jak rozwiązano problemy starej multiiery oraz RNS-E? przecież w B6 na końcowce RNS już był ponoć dostępny? co oznaczałoby, że musiał z multi współpracować

O jakich problemach piszesz ?

Przeciez były w B6 RNS E i kiera MULTI :wink: 2004 rok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś jak się pytałem to twierdzili że multi z b6 nie będzie działać cała. Podobno działa tylko głośność. Grzesiek ty będziesz wiedział na 100% jak to jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowa tu oczywiście o kierze MF z B6 . Mój kumpel ma taką A4 B6 z 2004 ----> ( PILOT_24) dla pewności można do niego napisać i upewnić sie na 1000% :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...