Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Instalacja kierownicy multifunkcyjnej S3/R8/S6/TT/A4 B7/B8 w A4 B6


malik

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

ja mam org w b6 kiere czteroramienna z sterowaniem radia ale co zrobić by przerobić to na sterowanie tiptronikiem:>

czy robil juz ktos takie zmiany/

kolega ma w a3 s-line z 2003 org no i znajomy w a8 rowniez super sprawa

Po pierwsze kup kierownicę z łopatkami. Później wystarczy VAGiem zmienić typ kierownicy i łopatki będą zmieniać biegi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie proszę o pilną pomoc !!!!

Dostałem tasiemkę o numerze 4E0 0953541 A , ale jak widac na poniższym zdjęciu nie ma w niej pewnej części mocowanej na zatrzaski - cześć tą zaznaczyłem czerwona ramką.

Czy dostałem wybrakowaną taśmę (sprzedawca odpiął sobie jakiś moduł) czy ta taśma może funkcjonować bez tego moduliku ??

1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niebardzo rozumiem czego Ci brakuje w tej tasmie? :mysli: na zdjeciach tylko widac ze ta lewa jest od B7 a prawa od B6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta która ja mam nie posiada części zaznaczonej czerwona ramką - zdjęcie powyższe zaciagnalem z sieci dla przykładu. ja mam tasme od B7 ale nie ma w niej własnie tego ramkowego modulu - czy to oznacza że taśma jest niekompletna??

aaa, teraz juz jasniej piszesz :naughty: jutro sprawdze i dam Ci znac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem tasiemkę o numerze 4E0 0953541 A , ale jak widac na poniższym zdjęciu nie ma w niej pewnej części mocowanej na zatrzaski - cześć tą zaznaczyłem czerwona ramką.

Czy dostałem wybrakowaną taśmę (sprzedawca odpiął sobie jakiś moduł) czy ta taśma może funkcjonować bez tego moduliku ??

Taśma z takimi numerkami będzie pasować mam taką u siebie, musisz tylko dokupić łącznik żeby podpiąć wiązkę poduszki nr . 4E0-972-133 w magro ok 17zł.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta która ja mam nie posiada części zaznaczonej czerwona ramką - zdjęcie powyższe zaciagnalem z sieci dla przykładu. ja mam tasme od B7 ale nie ma w niej własnie tego ramkowego modulu - czy to oznacza że taśma jest niekompletna??

nie panikuj tylko przepnij to badziewie ze starej taśmy o ile mapietam jest to takie same i w B6 i B7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzalem ta tasme i bez tego nie bedzie banglac, takze przeloz z tej drugiej tak jak boberek radzi, a ze sprzedawca renegocjuj cene bo Ci chlop niekompletny sprzet sprzedal :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z innej beczki :>

Czy kierownica multi z B7 będzie współdziałać z Concertem III :mysli:

ale w jakim sensie współdziałać? na pewno regulacja głośności będzie działała :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z innej beczki :>

Czy kierownica multi z B7 będzie współdziałać z Concertem III :mysli:

ale w jakim sensie współdziałać? na pewno regulacja głośności będzie działała :)

Oprócz głośności, przełączanie stacji i utworów na mp3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z innej beczki :>

Czy kierownica multi z B7 będzie współdziałać z Concertem III :mysli:

ale w jakim sensie współdziałać? na pewno regulacja głośności będzie działała :)

Oprócz głośności, przełączanie stacji i utworów na mp3

jak wymienilem kiere na multi od B7 to mialem radio concert II i nie dzialalo przewijanie utworow tylko sama glosnosc :( musialby sie wypowiedziec ktos kto ma concerta III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie. Założyłem kierownice z multi, łamaną, całą z pikowanej skóry. Po prostu ślicznotka, ale nie działa mi przycisk Mode. Mam RNS-E z podłączonym bluetoothem ale z końcówka D. Gdzieś czytałem, że to może mieć znaczenie. Czy ktoś się orientuje, czy uda się zakodować przyciski tak, żeby Mode działał? Reszta śmiga tak jak ma być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem polega na tym ze to nie ja kodowałem ale po prostu gość z warsztatu.

to podjedz do kogs kto ma VAGa, albo na spocie potraktuj go VAGiem i wszystko bedzie wiadomo :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie - była tu dyskusja nt. odpinania poduchy, poprawcie mnie jeśli się mylę.

Poduchę wolno odpiąć bezpiecznie gdy:

1. Odepniemy akku - czy po ponownym załączeniu akku coś trzeba kodować w VAG - mogą wyskoczyć jakieś błędy

2. Wyjmiemy kluczeyk ze stacyjki , co w momencie gdy zablokuje nam się kierownica a potrzebujemy ją pokręcić - np. montaż nowej kiery ?

Czy można demontować poduchę z kluczykiem w stacyjce w pozycji I - czyli tak żeby była możliwość kręcenia kierą bez ryzyka że się zablokuje ??[br]Dopisany: 24 Sierpień 2009, 11:12_________________________________________________Jestem już po montażu ustrojstwa z B7.

Same prace przebiegły gładko ale niestety jest pewne

ALE.

Sterowanie lewej strony kierownicy nie działa, rolka zmiany stacji (utworów) ani przycisk mode nie działają. Głośność (prawa rolka jest ok).

Kiera jest ok. bo VAG reguje na przyciski

Taśma wymieniona na nową więc hula bankowo

Pojawia się błąd 00466 – możliwe że ma on wpływ na działanie właśnie zmiany stacji??

Czy ktoś z Was się z nim spotkał??

A może przyczyna leży gdzie indziej ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...