Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Problem z obrotami przy kręceniu kierownicą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam taki problem gdy skręcam kierownicą do oporu czyli do końca w ostatniej fazie (jak już nie mogę mocniej czyli dochodzi maksymalnego skrętu) silnik wytraca obroty i to bardzo znacząco. Ponadto kierownica lekko odbija. Co to może być?

Jeśli ma to ważne moje audi: a4, 1.8, 96r.

Proszę o porady.

(nie wiedziałem jaki typ silnika wypisać w nawiasach. Jak to sprawdzić?]

Opublikowano
Witam. Mam taki problem gdy skręcam kierownicą do oporu czyli do końca w ostatniej fazie (jak już nie mogę mocniej czyli dochodzi maksymalnego skrętu) silnik wytraca obroty i to bardzo znacząco. Ponadto kierownica lekko odbija. Co to może być?

Jeśli ma to ważne moje audi: a4, 1.8, 96r.

Proszę o porady.

(nie wiedziałem jaki typ silnika wypisać w nawiasach. Jak to sprawdzić?]

było z 1.ooo.ooo razy na forum :szukaj:

Opublikowano

może było i 3mln razy ale szukajka nie znajduje

Opublikowano
było z 1.ooo.ooo razy na forum :szukaj:

ty niedowartościowany Vipie jak znalazłeś to wklej koledze

a co do problemu to nie wiem czy gdzieś się przy zwrotnicach nie ustawia się oporu, żeby nie katować wspomagania, sprawdź też płyn wspomaganiu

Opublikowano

ten vip to chyba tylko jego avatar. Ale faktycznie wprowadza w błąd. Góral dzięki za rade. Każda się przyda.

Opublikowano

hehe dlatego napisałem niedowartościowany :wink:, tak czy owak ja tez nic nie znalazłem, gdzieś kiedyś słyszałem o takich ogranicznikach, może ktoś jeszcze coś podpowie

Opublikowano

A nie masz problemów z falowaniem obrotów? Bo wg mnie tu tkwi przyczyna, podczas maksymalnego skrętu pompa wspomagania najbardziej obciąża silnik i nie może zachować on optymalnych obrotów. Zrób to bo z czasem może zgasnąć silnik podczas skrętu, wyłączy się wspomaganie i narobisz bałaganu. Pewnie to będzie przepustnica.

Opublikowano

Póki co auto trafiło do mechanika. Zobaczymy co powie.

Opublikowano

Nie wiem, bo auto trafiło z powodu problemów z rozruchem. Pompa oleju do wymiany. Sama pompa nie jest strasznie droga ale jej wymiana kłopotliwa. Co do tej kierownicy to jak już najważniejsza sprawa zostanie zrobiona zajmę się tymi obrotami.

Opublikowano

Mechanik powiedział, że wszystko ok, a falowanie jest normalne przy maksymalnym skręceniu.

Opublikowano

poprawcie mnie, jak się mylę, ale dźwięk/szum i spadek obrotów w max. skręcie kół jest normalny przy wspomaganiu, a jak mocno hałasuje, piszczy, to pompa siada.

Opublikowano

W tym co napisał Stomi może być dużo racji. U mnie jest problem z falowaniem obrotów, ale tylko jak jadę na luzie, jak samochód stoi już się normują. No i przy skręcie na maxa kierownicą obroty diametralnie spadają. Ale da się z tym żyć:)

Krogoolec - padająca pompa raczej wyje, piszczeć może coś innego.

Opublikowano

mi w galancie wyła, ale piskliwie, tak mi się skojarzyyło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...