AdrianAudi Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 Witam. Mam taki problem gdy skręcam kierownicą do oporu czyli do końca w ostatniej fazie (jak już nie mogę mocniej czyli dochodzi maksymalnego skrętu) silnik wytraca obroty i to bardzo znacząco. Ponadto kierownica lekko odbija. Co to może być? Jeśli ma to ważne moje audi: a4, 1.8, 96r. Proszę o porady. (nie wiedziałem jaki typ silnika wypisać w nawiasach. Jak to sprawdzić?]
Bulik Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 Witam. Mam taki problem gdy skręcam kierownicą do oporu czyli do końca w ostatniej fazie (jak już nie mogę mocniej czyli dochodzi maksymalnego skrętu) silnik wytraca obroty i to bardzo znacząco. Ponadto kierownica lekko odbija. Co to może być?Jeśli ma to ważne moje audi: a4, 1.8, 96r. Proszę o porady. (nie wiedziałem jaki typ silnika wypisać w nawiasach. Jak to sprawdzić?] było z 1.ooo.ooo razy na forum
AdrianAudi Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Opublikowano 3 Marca 2012 może było i 3mln razy ale szukajka nie znajduje
Góral.tz Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 było z 1.ooo.ooo razy na forum ty niedowartościowany Vipie jak znalazłeś to wklej koledze a co do problemu to nie wiem czy gdzieś się przy zwrotnicach nie ustawia się oporu, żeby nie katować wspomagania, sprawdź też płyn wspomaganiu
AdrianAudi Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Opublikowano 3 Marca 2012 ten vip to chyba tylko jego avatar. Ale faktycznie wprowadza w błąd. Góral dzięki za rade. Każda się przyda.
Góral.tz Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 hehe dlatego napisałem niedowartościowany , tak czy owak ja tez nic nie znalazłem, gdzieś kiedyś słyszałem o takich ogranicznikach, może ktoś jeszcze coś podpowie
stomi Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 A nie masz problemów z falowaniem obrotów? Bo wg mnie tu tkwi przyczyna, podczas maksymalnego skrętu pompa wspomagania najbardziej obciąża silnik i nie może zachować on optymalnych obrotów. Zrób to bo z czasem może zgasnąć silnik podczas skrętu, wyłączy się wspomaganie i narobisz bałaganu. Pewnie to będzie przepustnica.
AdrianAudi Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Opublikowano 5 Marca 2012 Póki co auto trafiło do mechanika. Zobaczymy co powie.
kamil22lodz Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 Adrian i co było przyczyną mam to samo !! ?
AdrianAudi Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Opublikowano 9 Marca 2012 Nie wiem, bo auto trafiło z powodu problemów z rozruchem. Pompa oleju do wymiany. Sama pompa nie jest strasznie droga ale jej wymiana kłopotliwa. Co do tej kierownicy to jak już najważniejsza sprawa zostanie zrobiona zajmę się tymi obrotami.
AdrianAudi Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Opublikowano 19 Marca 2012 Mechanik powiedział, że wszystko ok, a falowanie jest normalne przy maksymalnym skręceniu.
krogoolec Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 poprawcie mnie, jak się mylę, ale dźwięk/szum i spadek obrotów w max. skręcie kół jest normalny przy wspomaganiu, a jak mocno hałasuje, piszczy, to pompa siada.
red0n Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 W tym co napisał Stomi może być dużo racji. U mnie jest problem z falowaniem obrotów, ale tylko jak jadę na luzie, jak samochód stoi już się normują. No i przy skręcie na maxa kierownicą obroty diametralnie spadają. Ale da się z tym żyć Krogoolec - padająca pompa raczej wyje, piszczeć może coś innego.
krogoolec Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 mi w galancie wyła, ale piskliwie, tak mi się skojarzyyło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się