Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż tempomatu A4 B5


krzyniek

Rekomendowane odpowiedzi

A po co ci ta wiązka? Przecież wystarczy ci tylko 5 kabli po około 1,5 metra każdy i jeden krótki do zmostkowania 4 i 6 pinu kostki przy manetce, wpinasz sie czterema kablami do bialej kostki i pozostalym piątym do pomarańczowej i obie znajdują sie w obudowie ECU wg schematu na pierwszej stronie, adaptacja w vag i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki za info, jak tylko wrócę do domu zabieram się za szukanie tej wiązki. Wielkie dzięki, niektórzy spece by spławić klienta, bo im się nie chce są powalający.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmontowane z tym, że po wybraniu opcji: AUS - pojedyńcze użycie dostaje kod 000000 (taki jak AUS - użycie i przetrzymanie) zamiast 000001, które to jest w instrukcji. Pomimo to tempomat działa chyba ok.

Natomiast po montażu wszystkiego mam problem z kierownicą - ciężko chodzi. Przed demontażem kierownicy chodziła ok bez problemów, co mogłem zepsuć przy montażu? Coś za mocno skręcone czy może to być problem elektroniczny, który mógł powstać podczas dolutowywania się do przewodów/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmontowane z tym, że po wybraniu opcji: AUS - pojedyńcze użycie dostaje kod 000000 (taki jak AUS - użycie i przetrzymanie) zamiast 000001, które to jest w instrukcji. Pomimo to tempomat działa chyba ok.

/

Miałem to samo. Zrobiłem to co w tym temacie z linku poniżej i wszystko gra

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/regeneracja-manetka-tempomatu-287431/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. Też sobie założyłem tempomat do AFN 99r. Z opisu wynikało by piny manetki 4 i 6 wpiąć w kabel w pin 10 białej wtyczki. U mnie jednak w miejscu pinu 10 było puste miejsce. Wpiąłem się w pin 11 białej wtyczki kabel czarno-żółty. Resztę kabli według poniższego opisu. Wszystko działa ok, może komuś się przyda.

jeżeli nie mamy wiązki:

pin w kostce manetki pin w białej kostce

6 łączymy z 4 -----------------> 10 ((wpiąłem w pin 11, czarno-żółty kabel))

3 ------------------------> 9

2 ------------------------> 8

1 ------------------------> 7

5 (zasilanie) ----------> z pinem 8 ale w pomarańczowej kostce!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo po pinie 9 jest puste miejsce i dopiero jest 10 tak te wtyczki są skonstruowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo po pinie 9 jest puste miejsce i dopiero jest 10 tak te wtyczki są skonstruowane

aha, no to teraz już wiem, dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam gorąco wlutowac sie z kablami w kostke przy ecu zaoszczedzi to duzo czasu i nerwów. Dziś tempomat podlączony i dziala jak trza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy woli żeby było jak ori ale czy gra warta świeczki? Ja ostatnio poprawiałem grzane lusterka. Z jednej strony wpiąłem się w kable a z drugiej bawiłem się we wpinanie pinów w kostkę i to właśnie przerabiałem bo pojawiły się jakieś niełączenia. Olałem to i zrobiłem tak jak z drugiej strony - lutowanie i wpięcie bezpośrednio w kable.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ma ktoś może namiar gdzie mogę kupić wtyczkę najlepiej razem z wiązką ? Albo orientuje się ile te graty kosztowałyby w ASO ?

Manetka to nie probelm, pełno tego na allegro, gorzej z przyłączami.

Mój silnik AFN 1.9 110KM. Rocznik 2000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytałeś drugi post? :decayed: masz tam numery kostki i przewodów , ceny znajdziesz w necie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Banan podaj namiar gdzie widziałeś wiązkę ?

Możesz uściślić pytanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chlopaki z innej beczki... pacjent to a4 b5 98rok czyli po pierwszym lifcie... z silnikiem 1.8 turbo AEB.. z przepustnica manualna.. co dalej to model z USA... z przepustnica manualna.. i teraz jest problem z tempomatem.. nie dziala on wogole..

i teraz pytanko jak go zdiagnozowac.. bo wszystki instrukcje ktore znalazlem nie pomagaja.. czy dla sterownika z manualna przepustnica sa jakies inne bloki? badz inaczej sie to koduje? juz mi powoli sie pomysly koncza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sprawdzisz tego vagiem. Jest sterownik za schowkiem pasażera , pompka podciśnienia pod abs-em , grucha przy przepustnicy itd.

Kolega Arkadiush też z tym walczy - mam jakieś schematy , przpomnij się jutro wieczorem i wyślij mail na pw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taaa to wszystko wiem :) i wszystko w aucie jest :P nawet sterownik byl podmieniany z innego auta w ktorym dziala tempomat i bez efektow.. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Manetka przeszczona? Podepnij pompke na krótko zobacz czy zasysa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

manetka nie byla czyszczona.. ale sprawdzalismy przy sterowniku na kostce i wszystkie sygnaly dochodza..

oo a pompke jakby mozna bylo sprawdzic? zeby tam sie dostac to trzeba zwalac pompe ABS?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy wpiac 12v w kostkę po odpieciu sterownika - ale ktory pin to w schematach trzeba sprawdzic. Z tego wiem Arkadiush wział te 12 v z lampki schowka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...