bksjb Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Opublikowano 14 Marca 2012 Czy moglbym prosic o podanie momentow dokrecenia wtryskow i swiec zarowych? Dzieki
blbina Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 Witam Przed dwoma laty wymieniałem w moim BLB świece,poszło sprawnie oczywiście użyłem do montażu smaru jak zaleca producent i śmigam do tej pory.Tu masz info o świecach może się przyda. pozdro Glühkerze Modell Typ Baujahr Leistung Hubraum / Zyl. Audi A4 Avant (8ED) 2.0 TDI 16V 11.2004 - 103 kW / 140 PS 1968 / 4 kann mit diesem/n Original BERU Markenprodukt(en) bestückt werden: Produkt Typ Kurznr. Typbez. Bestellnr. Glühkerze ISS GE 101 - 0 100 266 009 Motornummer BLB Zalecane jest użycie smaru montażowego antykorozyjnego do łatwiejszego montażu i demontażu świec żarowych (GKF 01 - Best.-Nr. 0 890 300 034) (pojazdy bez PDF) (moment dokręcania 10 [Nm] ) (moment ukręcenia(gnący) 20 [Nm] ) (pompo-wtryskiwacze) (rodzaj połączenia Ø 4 mm ) (zbieżność stożka 93° ) (głębokość zabudowy 30 [mm] ) (długość całkowita 117 [mm] ) (wymiar gwintu M 8x1 ) ( wielkość klucza 8 mm ) (świeca żarowa trzpieniowa ) (zdolna do wtórnego grzania ) (natężenie prądu 25 A ) (napięcie 4,4 V )
bksjb Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Opublikowano 14 Marca 2012 Panowie, silnik zlozony, ciezko mu bylo odpalic, ale w koncu zalapal. Zadna kontrolka sie nie pali, ale strasznie buja silnikiem, nie mozna za bardzo gazu dodac, strasznie dymi na gesto szaro. Po odlaczeniu filtra paliwa i sprawdzeniu paliwa wechem i palcami wniosek jest taki: nie za bardzo to smierdzi ropa i w zasadzie w ogole nie jest tluste, jak np ropa z dystrybutora. Po wytarciu palcow w szmatke slad ppo tym czyms w zasadzie calkowicie znika, a regoly ropa smierdzi jeszcze przez pol dnia!? ---------- Post added at 21:54 ---------- Previous post was at 21:53 ---------- Blbina- dzieki za info
Musashi Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 a tankowales? czy to jest zawartosc zbiornika? swiece dokrecasz momentem 11Nm
bksjb Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Opublikowano 14 Marca 2012 Z taka zawartoscia go kupilem + 5l paliwa z shella, ale ono raczej nie doszlo do silnika bo po 10 sec go wylaczylem! ---------- Post added at 22:29 ---------- Previous post was at 22:19 ---------- Moze ktos opowiedziec z doscwiadczenia jakie sa objawy zalania benzyny albo innego biopaliwa do silnika diesla?
Musashi Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 na szczescie nie mam benzynowych doswiadczen biodiesel pachnie frytkami z wydechu. usun to czego nie jestes pewnien rownie dobrze moga byc zle zamontowane pompowtryskiwacze.
audiomaniak Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 Czasem pomagają nawet takie kombinacje jak zamiana PD miejscami
bksjb Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Opublikowano 14 Marca 2012 co to sa pd? ---------- Post added at 22:44 ---------- Previous post was at 22:42 ---------- nadmienie, ze komputer nie pokazuje zadnych bledow!!! przynajmniej przez te kilka sekund po odpaleniu i probie delikwtnego przygazowania!
audiomaniak Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 co to sa pd?---------- Post added at 22:44 ---------- Previous post was at 22:42 ---------- nadmienie, ze komputer nie pokazuje zadnych bledow!!! przynajmniej przez te kilka sekund po odpaleniu i probie delikwtnego przygazowania! pompowtryskiwacze
Musashi Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 co to sa pd?---------- Post added at 22:44 ---------- Previous post was at 22:42 ---------- nadmienie, ze komputer nie pokazuje zadnych bledow!!! przynajmniej przez te kilka sekund po odpaleniu i probie delikwtnego przygazowania! pd =Pumpe-Düse-Einheit = pompowtryskiwacz bledy to nei wszystko... pisalismy wielokrotnie o tym.
bksjb Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Opublikowano 14 Marca 2012 Dodam, ze paliwo sie wydostawalo nad filtrem paliwa, z pod plasitkowego zlacza, na ktorym sa gumowe oringi.. Czy mogly one "zbutwiecć" od benzyny albo ropy?
Musashi Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 to plastikowe zlacze to termozawor. mogly spuchnac od biodiesla lub oleju rzepakowego
bksjb Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Opublikowano 14 Marca 2012 No wlasnie, czy moglo to spowodowac Ze paliwo zaczelo tamtedy uciekac? Jaki zapach ma rzepak czy inne bio paliwo? Nie chodzi mi o spaliny, tylko samo paliwo!?
ALBINEK Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 Zrób próbę na innym paliwie , wtedy wykluczysz pomyłkę przy tankowaniu lub rozwiążesz problem.
Musashi Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 No wlasnie, czy moglo to spowodowac Ze paliwo zaczelo tamtedy uciekac? Jaki zapach ma rzepak czy inne bio paliwo? Nie chodzi mi o spaliny, tylko samo paliwo!? zajrzyj do kuchni albo kup sobie olej rzepakowy sie przekonasz jak pachnie. podobnie z biodieslem. Niby jak opisać zapach? ALe ok olej rzepakowy pachnie jak olej rzepakowy a biodiesel jak biodiesel
NYNA Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 Dokładnie jak kolega napisał jak chcesz wykluczyć paliwo to wlej do bańki normalnego ON odepnij przewody i odpal go na tym paliwie z bańki, filtr paliwa też może odrazu wymień.
bksjb Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Opublikowano 15 Marca 2012 zlalem cale paliwo, zalalem swieze, wymienilem filtr paliwa i jak by troche lepiej, ale dalej sie nie wkreca w obroty. strasznie kopci na szaro i jak odkrecam korek oleju na gorze, to dmucha dosc mocno. jeden z wtryskow byl niedokrecony, to go dokrecilismy jak skladalismy, ale reszty juz k...wa nie sprawdzilem... zabiore sie za to dopiero na weekendzie. skad indziej jak nie z pod wtryskiwaczy moze wybijac cisnienie do gory i puszczac olej na dol? dodam, ze olej jest czysty, plyn w zbiorniczku czysty i go nie ubywa, wiec glowica raczej cala.
Musashi Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 kazdy silnik z pompowtryskiwaczami dmucha mocno z przestrzeni korbowej przez korek oleju czy rurke bagnetu. jak mozna uruchamiac silnik nei dokrecajac prawidlowo wczesniej wtryskow? jak mozna dokrecac wtryski? jezeli cos jest zle, dajesz nowe sruby i dokrecasz prawidlowo. jezeli nie beda prawidlowo przykrecone, to nawet ta glowice wtryski zajada.
bksjb Opublikowano 16 Marca 2012 Autor Opublikowano 16 Marca 2012 no przeoczenie :/ czyli dokrecanie wtryskiwaczy momentem 20NM ? bo juz mi sie tutaj pomieszalo wszystko :/ jak bedzie dalej dymic, gdzie szukac problemu? zrywac glowice i ja sprawdzac czy szukac przez komputer?
Musashi Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?228569-B7-BLB-BRE-BKD-Demonta%BF-wymiana-monta%BF-pompowtryskiwaczy-2-0-tdi-16V ---------- Post added at 02:50 ---------- Previous post was at 02:49 ---------- glowice nie, ale przynajmniej sruby PD do wymiany i dokrecenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się