Malinek110 Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 Witam przygotowuje sie do wymiany turbo.Mam zastępcze turbo które wyczyściłem na lustro:)Teraz mam kilka pytań odnośnie montazu tejże turbiny. 1.Czy trzeba wymieniać uszcelki miedzy tyrbo a kolektorem i miedzy turbo a wydechem 2.Nakretki mysle kupić nowe bo juz są przytyrane 3.Widziałem ze gosc wykecał turbo 13 wygieta oczkową da się zwykła 13 to zrobić?
fusse Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 1.miedzy kolektorem a turbem nie ma uszczelki, a miedzy turbem a wydechem jest i mozesz kupic. 2.nakretki kup nowe 3.nie da sie
biker110 Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 miedzy kolektorem a turbem jest uszczelka metalowa tak jak miedzy turbem a wydechem jesli nie sa przerwane to mysle ze nie trzeba ich wymieniac,w IC mozna kupic komplet uszczelek ktory zawiera jeszcze podkladke miedziana i komplet szpilek i nakretek ok 60 zeta placilem, ja zawsze wykrecam turbine razem z kolektorem 40 min roboty zamiast wyginac klucze i sie meczyc,po takim demontazu odkrecisz ja kazda nasadka,tylko trzeba silnik podlewarkowac zeby to wyszlo
fusse Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 jak jest to rzuc jakims nr, chetnie zobacze.
vauxhall95 Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 fabrycznie nie ma uszczelki miedzy kolektorem a turbo.Owszem jest do kupienia,ale w fabryce tak nie bylo
rafikk01 Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 1.miedzy turbo a kolektorem jest metalowa uszczela na wydech mozna dokupic 2.Kup nowe nakrętki tylko takie leprze 3.zwykła moze być problem ale ma małej grzechotce z przedłużka juz nie
vauxhall95 Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 na odwor napisales.Na wydechu jest uszczelka a miedzy kolektor mozna kupic
aju Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 ja zawsze wykrecam turbine razem z kolektorem 40 min roboty zamiast wyginac klucze i sie meczyc nie zawsze jest tak różowo, kiedyś u kolegi okazało się że łatwiej jest wykręcić turbinę niż kolektor
vauxhall95 Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 Z kolektorem dluzej sie wykreca,trzeba potem odkrecic kabel masowy pod turbina idzie taki sruba na klucz 13.I wiecej szarpania.Ale da sie
fusse Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 jak dla mnie najwiecej problemu robi odkrecenie odplywu oleju. probowalem juz i od turba odkrecac i od bloku. chyba lepiej jednak od turba, od bloku pozniej jest problem zeby uszczelki nie zgubic.
vauxhall95 Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 A ja mam na to sprzet przygotowany i wkrecenie i wykrecenie to raptem 2 minuty.Majac wykrecony waz ktory idzie do IC w ksztalcie S
biker110 Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 u mnie nie idzie zaden przwod masowy bynajmniej w niczym mi nie preszkadza i go nie widzialem, zeby wykrecic turbine bez kolektora przy bardzo zczochranych nakretkach trzeba miec naprawde dobre klucze,niestety ja takich nie posiadam dlatego demontuje z kolektorem i zajmuje mi to ok 40 min,co do uszczelki nie bede sie sprzeczal bo u mnie byla i w komplecie jaki kupilem tez byla dlatego tak napisalem
Malinek110 Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Opublikowano 10 Marca 2012 Witam ponownie wymieniłem turbo wyczyszczone na lustro geometria nie ma zadnych oporów.Jednak po założeniu turbo do auta po zdjeciu i założeniu ponownie węzyka podcisnieniowego sztanga chodzi bardzo leniwie czyż by jakis problem z podciśnieniem??
rafikk01 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Witam ponownie wymieniłem turbo wyczyszczone na lustro geometria nie ma zadnych oporów.Jednak po założeniu turbo do auta po zdjeciu i założeniu ponownie węzyka podcisnieniowego sztanga chodzi bardzo leniwie czyż by jakis problem z podciśnieniem?? moze byc ze przewody zparciale i ucieka ciśnienie albo zaworek padł albo vacu pomap slabo ci pompuje ale spróbuj ustami zasysac powietrze i zobacz jak ci pracuje sztanga czy tak samo czy lepiej niż jak masz podłączone wszytko
Malinek110 Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Opublikowano 11 Marca 2012 Jak przyłożę palca do wężyka to podciśnienie jest według mnie bardzo słabe, bo ledwo mi zasysa palca. Turbo jest wyczyszczone więc jedynym oporem jest gruszka. Pomimo to sztanga bardzo powoli się podnosi.
rafikk01 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 a nie blokuje sie sztanga jak założysz na nią wężyk i wciągasz powietrze ustami to pracuje lekko ?? i idzie do końca do góry jak tak nic nie blokuje musisz szukać w wężach albo gdzies jest dociśnięty albo jak pisalem zaworek albo vacupompa
karbonek Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Może za mocno dokręciłeś torxy na dystansach geometrii turbiny.
Malinek110 Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 po zlozeniu turbo chodzi jak malinka nic nie przycina.
ernestoo Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 a może po prostu aktuator (gruszka) przy turbinie się przycina. Spróbuj podmienić z innej turbiny i zobacz. Najlepiej to zrób logi.
Malinek110 Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Opublikowano 18 Marca 2012 Witam panowie ponownie problem rozwiązany.Uszkodzony był elektrozawór n75 miałem zapasowy n18 założyłem i normalnie masakra.Auto tak wydziera że trzeba dwoma rękami kierownice trzymaC:wink: Problemem było to ze chyba membranka się wyrobiła bo jak zaciagałem powietrze pzez VAC i miałem zatkany OUT to powietrze tez zaciagało się również przez ATC.A poza tym był przymulony ten zaworek bo niekiedy wogóle sie nie dało wciągnąc powietrza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się