Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana turbo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam przygotowuje sie do wymiany turbo.Mam zastępcze turbo które wyczyściłem na lustro:)Teraz mam kilka pytań odnośnie montazu tejże turbiny.

1.Czy trzeba wymieniać uszcelki miedzy tyrbo a kolektorem i miedzy turbo a wydechem

2.Nakretki mysle kupić nowe bo juz są przytyrane

3.Widziałem ze gosc wykecał turbo 13 wygieta oczkową da się zwykła 13 to zrobić?

Opublikowano

1.miedzy kolektorem a turbem nie ma uszczelki, a miedzy turbem a wydechem jest i mozesz kupic.

2.nakretki kup nowe

3.nie da sie

Opublikowano

miedzy kolektorem a turbem jest uszczelka metalowa tak jak miedzy turbem a wydechem jesli nie sa przerwane to mysle ze nie trzeba ich wymieniac,w IC mozna kupic komplet uszczelek ktory zawiera jeszcze podkladke miedziana i komplet szpilek i nakretek ok 60 zeta placilem, ja zawsze wykrecam turbine razem z kolektorem 40 min roboty zamiast wyginac klucze i sie meczyc,po takim demontazu odkrecisz ja kazda nasadka,tylko trzeba silnik podlewarkowac zeby to wyszlo

Opublikowano

jak jest to rzuc jakims nr, chetnie zobacze.

Opublikowano

fabrycznie nie ma uszczelki miedzy kolektorem a turbo.Owszem jest do kupienia,ale w fabryce tak nie bylo

Opublikowano

1.miedzy turbo a kolektorem jest metalowa uszczela na wydech mozna dokupic

2.Kup nowe nakrętki tylko takie leprze

3.zwykła moze być problem ale ma małej grzechotce z przedłużka juz nie

Opublikowano

na odwor napisales.Na wydechu jest uszczelka a miedzy kolektor mozna kupic

Opublikowano
ja zawsze wykrecam turbine razem z kolektorem 40 min roboty zamiast wyginac klucze i sie meczyc

nie zawsze jest tak różowo, kiedyś u kolegi okazało się że łatwiej jest wykręcić turbinę niż kolektor

Opublikowano

Z kolektorem dluzej sie wykreca,trzeba potem odkrecic kabel masowy pod turbina idzie taki sruba na klucz 13.I wiecej szarpania.Ale da sie

Opublikowano

jak dla mnie najwiecej problemu robi odkrecenie odplywu oleju. probowalem juz i od turba odkrecac i od bloku. chyba lepiej jednak od turba, od bloku pozniej jest problem zeby uszczelki nie zgubic.

Opublikowano

A ja mam na to sprzet przygotowany i wkrecenie i wykrecenie to raptem 2 minuty.Majac wykrecony waz ktory idzie do IC w ksztalcie S

Opublikowano

u mnie nie idzie zaden przwod masowy bynajmniej w niczym mi nie preszkadza i go nie widzialem, zeby wykrecic turbine bez kolektora przy bardzo zczochranych nakretkach trzeba miec naprawde dobre klucze,niestety ja takich nie posiadam dlatego demontuje z kolektorem i zajmuje mi to ok 40 min,co do uszczelki nie bede sie sprzeczal bo u mnie byla i w komplecie jaki kupilem tez byla dlatego tak napisalem

Opublikowano

Witam ponownie wymieniłem turbo wyczyszczone na lustro geometria nie ma zadnych oporów.Jednak po założeniu turbo do auta po zdjeciu i założeniu ponownie węzyka podcisnieniowego sztanga chodzi bardzo leniwie czyż by jakis problem z podciśnieniem??

Opublikowano
Witam ponownie wymieniłem turbo wyczyszczone na lustro geometria nie ma zadnych oporów.Jednak po założeniu turbo do auta po zdjeciu i założeniu ponownie węzyka podcisnieniowego sztanga chodzi bardzo leniwie czyż by jakis problem z podciśnieniem??

moze byc ze przewody zparciale i ucieka ciśnienie albo zaworek padł albo vacu pomap slabo ci pompuje

ale spróbuj ustami zasysac powietrze i zobacz jak ci pracuje sztanga czy tak samo czy lepiej niż jak masz podłączone wszytko

Opublikowano

Jak przyłożę palca do wężyka to podciśnienie jest według mnie bardzo słabe, bo ledwo mi zasysa palca.

Turbo jest wyczyszczone więc jedynym oporem jest gruszka.

Pomimo to sztanga bardzo powoli się podnosi.

Opublikowano

a nie blokuje sie sztanga jak założysz na nią wężyk i wciągasz powietrze ustami to pracuje lekko ?? i idzie do końca do góry jak tak nic nie blokuje musisz szukać w wężach albo gdzies jest dociśnięty albo jak pisalem zaworek albo vacupompa

Opublikowano

Może za mocno dokręciłeś torxy na dystansach geometrii turbiny.

Opublikowano

a może po prostu aktuator (gruszka) przy turbinie się przycina. Spróbuj podmienić z innej turbiny i zobacz. Najlepiej to zrób logi.

Opublikowano

Witam panowie ponownie problem rozwiązany.Uszkodzony był elektrozawór n75 miałem zapasowy n18 założyłem i normalnie masakra.Auto tak wydziera że trzeba dwoma rękami kierownice trzymaC:wink:

Problemem było to ze chyba membranka się wyrobiła bo jak zaciagałem powietrze pzez VAC i miałem zatkany OUT to powietrze tez zaciagało się również przez ATC.A poza tym był przymulony ten zaworek bo niekiedy wogóle sie nie dało wciągnąc powietrza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...