Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Grupowy chiptuning Katowice?


sienkol007

Rekomendowane odpowiedzi

Najpierw musimy uzbierać min 10 osób i wtedy umówić się z Wojtkiem więc raczej do świąt nie damy rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i ja sie dopisuje, rozumiem, ze terminy sie ustali indywidualnie dla kazdego autka?

no i hamownia jest dla quattro?

termin jest ważny, cena będzie po niżej 1000 :decayed: indywidualny termin czy całą bandą będziecie jechać?

jak data mi przypasuje to ja też się dopiszę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ma już hamownię 4x4,też u Niego robiłem,już 4 lata śmigam na tym sofcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ma już hamownię 4x4,też u Niego robiłem,już 4 lata śmigam na tym sofcie.

Jakie masz doswiadczenia?

Sa jakies minusy zmiany softu?

minusem jest tylko i wyłącznie zwiększona podatność na wykroczenia drogowe :decayed: i niepewność co do sprzętu (praktycznie turbo i sprzęgło bo to może paść po zwiększeniu Nm) zależy w jakim obecnie stanie masz autko tzn w głównej mierze jaki jest prawdziwy i realny przebieg a nie ile masz na liczniku.. pozostałe parametry Aligator sprawdzi na miejscu (np wtryski przepływka) i dopasuje do nich program :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za podzielenie sie doswiadczeniem. Generalnie nie brakuje mi bardzo mocy ale skoro jest taka mozliwosc, to czemu nie...

Ponoc 3.0 V6 nie boi sie remapu, a i klamoty silne z setupu pow 350Nm wiec chyba duzo nie ryzykuje..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się jeździ z głową to nic się przedwcześnie nie zepsuje ale jak ktoś tylko pedał w podłogę wciska to i serię szybko zajedzie. Program robiony pod auto (nie gotowiec) jest nawet lepszy niż seria wrzucana fabrycznie która często gęsto nie jest zaspecjalna co widać po wykresach a nawet czuć podczas jazdy że nie jest tak jak powinno być a dobry program koryguje te niedoróbki a przy okazji można bezpiecznie uzyskać lepszą moc i wykorzystać potencjał jaki ma silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się jeździ z głową to nic się przedwcześnie nie zepsuje ale jak ktoś tylko pedał w podłogę wciska to i serię szybko zajedzie. Program robiony pod auto (nie gotowiec) jest nawet lepszy niż seria wrzucana fabrycznie która często gęsto nie jest zaspecjalna co widać po wykresach a nawet czuć podczas jazdy że nie jest tak jak powinno być a dobry program koryguje te niedoróbki a przy okazji można bezpiecznie uzyskać lepszą moc i wykorzystać potencjał jaki ma silnik.

Dokładnie Kolego jak się jeździ z głową czyli delikatnie gazem to na pewno nic się nie stanie tylko po co program w takim razie :tongue:

napisałem z doświadczenia :wink:

znam co najmniej kilka przypadków (samym softem pod konkretne autko)

czyli w skrócie.. Większy moment = więsze obciążenie dla podzespołów - turbo czy sprzęgło które właśnie po programie jest bardziej podatne na uszkodzenie.. A i jak ktoś zapłacił za program to po to żeby potem się tą frajdą nacieszyć :naughty:

Wiadomo że to samo sprzęgło jeśli padło po programie bardzo prawdopodobne że po kilku miesiącach padłoby też bez programu- było pytanie jakie jest niebezpieczeństwo więc rzeczowo i praktycznie je określiłem :whistling: żeby np potencjalny użytkownik nie zadłużył się 1000 na program bo może mu dojść drugi 1000 ... może ale w 90%przypadków tak się nie stanie :wink:

---------- Post added at 09:42 ---------- Previous post was at 09:38 ----------

PS

Oczywiście pisałem o softach które zazwyczaj klienci sobie życzą czyli górna granica "bezpiecznych"

bo kto jedzie na program żeby zwiększyć moment z 300 do np 330... nikt :wink: bo szkoda funduszy... każdy potencjalny chce 380-400Nm jeśli jest taka możliwość a to wiąże się z ryzykiem o którym wspomniałem wcześniej :wink:

delikatnie zwiększonym ryzykiem w przypadku wyekspoatowanych furek ... nie pewnością że coś padnie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem AHH na 216-tkach dwa lata temu:

http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?109818-B5-AHH-AHH-216-chip-by-Rogalotti

Minęły dwa lata i około 50 tys km przejechane i nic absolutnie nie padło a tak szczerze to delikatnie liczyłem że turbo szybko padnie:naughty: ale niestety do dania dzisiejszego się trzyma. Auto ma teraz ponad 250 tys. km najechane i od zrobienia programu nie odczułem(finansowo) żadnego szybszego zużycia a o rożnicy w jeździe i bezpieczeństwie np. przy wyprzedzaniu nie muszę chyba wspominać no i oczywiście delikatnie spalanie spadło po programie, więc jak dla mnie same + i brak - :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem AHH na 216-tkach dwa lata temu:

http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?109818-B5-AHH-AHH-216-chip-by-Rogalotti

Minęły dwa lata i około 50 tys km przejechane i nic absolutnie nie padło a tak szczerze to delikatnie liczyłem że turbo szybko padnie:naughty: ale niestety do dania dzisiejszego się trzyma. Auto ma teraz ponad 250 tys. km najechane i od zrobienia programu nie odczułem(finansowo) żadnego szybszego zużycia a o rożnicy w jeździe i bezpieczeństwie np. przy wyprzedzaniu nie muszę chyba wspominać no i oczywiście delikatnie spalanie spadło po programie, więc jak dla mnie same + i brak - :hi:

:thumbup1: i tak jest prawie we wszystkich przypadkach

ale wiesz... to co napisałem wcześniej mnóstwo fur ma przebieg 160k km :rolleyes:

a przekraczając granicę z Niemiec mają -100... -200... czasem VIN pomoże a czasem nikt nie jest sprawdzić ile tego "-"

nie mam zamiaru nikogo straszyć jedynie chciałem opisać jakie są "niepewności"

sam bym program od razu zrobił gdyby dał większe efekty (u mnie niestety dojdzie podobno jakieś 15-20km bo furka fabrycznie dorezana :facepalm: ) więc jeśli będę robił program to przy okazji zmiany turbo i wydechu a to już koszt :tongue:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak jest ze spalaniem? teraz mam super eko auto i jak je podkręcę to boje się, że moje eko przerodzi się w sako :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak jest ze spalaniem? teraz mam super eko auto i jak je podkręcę to boje się, że moje eko przerodzi się w sako :decayed:

Trzeba się spytać jaka cena jest pod sterownik EDC 17 :wink: Czy w tej cenie zrobią program przy grupówce .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...