Majkel.a4 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Witam. Jak w temacie pozwolicie, że przybliżę sprawę. Jadę sobie autem i mam rozgrzany silnik i wciskam gaz w podłogę na przykład na 2gim biegu [choć może być każdy inny] i obroty dochodzą do około 3000 i nagle muł i przy odpuszczeniu gazu silnikiem zaczyna szarpać i zaczyna nierówno chodzić [chodzi tak jakiś czas aż się ponownie ustabilizuje stojąc na biegu jałowym], a przy odpuszczeniu gazu i dodaniu ponownie wkręca się dalej ale już jakby z oporem. Miałem już to wcześniej i na miesiąc zniknęło i znowu powróciło. Wymieniłem przepływomierz, turbina była czyszczona, plecionka wydechu wymieniona, filtr powietrza zmieniony, łączniki dolotu pozmieniane i węże przejrzane, wężyki podciśnienia zmienione. Dodam, że nie zawsze to zjawisko występuje. Po prostu brakuje mi pomysłów co może być przyczyną i na co zwrócić uwagę przy robieniu logów. Pozdrawiam i proszę o szybką pomoc.
Majkel.a4 Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Opublikowano 13 Marca 2012 To to ja wiem ale jakbyś doczytał to nie zawsze się zdarza i może być tak, że umówię się z kimś na vaga a wszystko będzie ok. Moje pytanie dotyczy strony mechanicznej. Nie piszcie zrób logi lub podepnij vaga bo raz byłem i nic nie pokazał.
Majkel.a4 Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Opublikowano 13 Marca 2012 A to możliwe, że wariowały, później przez przeszło miesiąc nic, a później znowu?
Majkel.a4 Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Opublikowano 13 Marca 2012 Kilka razy mi się nawet zdarzyło, że świrował i zgasł i nie chciał przez chwilę odpalić tzn. z około 3 minuty.
Orcio1 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Witam podepne sie pod temat chociaż u mnie problem jest nieco inny. Podczas jazdy zdarza się że auto nagle łapie muła. Lecz nie kopci a silnik nie pracuje w trybie awaryjnym, po prostu wygląda to tak jakby wcale nie było podciśnienia sterującego turbiną. Problem pojawia się średnio co dwa dni, żeby ustąpił wystarczy na chwile wyłaczyć silnik lub zdjąć wężyk podciśnienia z gruszki, kawałek przejechać i znowu go założyć. Dodam że sztanga nie zacina sie, gruszka też jest ok bo wystarczy założyć kawałek wężyka i strzykawkę a bez problemu da sie tak poruszać sztangą. Mam zaślepiony zawór egr przy kolektorze dolotowym i weżyk podciśnienia od jego sterowania odłączony i zaślepiony nie wiem czy to ma jakiś wpływ.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się