Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem po założeniu jednomasu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem ze świeżo założonym zestawem koło sztywne jednomasowe + sprzęgło sachs z silnika 1Z

sprzegło to wraz z kołem mam powiedzmy za darmo z rozbitego audi 80, było wymieniane kilkadziesiat tysiecy temu - po tarczy nie widać żadnego zużycia

problem polega na tym że najbardziej na 4 i 5 biegu sprzęgło zaczyna ciągnąć,

poza tym przy montażu wysprzęglika nie mogłem go przykręcic, musiałem poluzować skrzynie i odsunąć od silnika na ok 1,5cm żeby dało radę go przykręcić, czy jest możliwe że siłownik cały czas naciska na łapę a ta łożyskiem cały czas lekko naciska na docisk ?

dodam że sprzęgło bierze bardzo wysoko, pracuje lekko, nie szarpie i wszystkie biegi wchodzą bardzo dobrze

na wolnych obrotach prościej jest ruszyć bez gazu sprawia wrażenie mocniejszego, jedyne pogorszenie komfortu jest do 1.5 tys obr, od 1.5tys do powiedzmy 2,2 na pierwszych 3 biegach mogę deptac na maxa i nic się nie uśliźnie

możliwe że coś mam z wysprzęglikiem czy poprostu docisk mam za słaby ?

Opublikowano

Nie bardzo rozumiem, między skrzynią a silnikiem masz szparę 1,5cm? o co w takim razie się spiera skrzynia? jakieś podkładki dałeś między silnik a skrzynie? czegoś takiego nie widziałem jak żyje.

Przy montażu łożysko spierało się o docisk i nie szło dosunąć skrzyni?

Opublikowano
Nie bardzo rozumiem, między skrzynią a silnikiem masz szparę 1,5cm? o co w takim razie się spiera skrzynia? jakieś podkładki dałeś między silnik a skrzynie? czegoś takiego nie widziałem jak żyje.

Przy montażu łożysko spierało się o docisk i nie szło dosunąć skrzyni?

Podejrzewam, że tylko zluzował śruby do przykręcenia siłownika sprzęgła, a potem skręcił do kupy. Jest go cholernie ciężko założyć. Nie wiem czy nie prościej było odkręcić przewód i odpowietrzyć. Znam przypadek, że mechanik odwrotnie założył łapę dociskającą łożysko i auto cały czas było na pół - sprzęgle. Może zestaw musi się dotrzeć i jeszcze ułoży.

Opublikowano

dokładnie tak jak pisze kaliko - poluzowałem wszysktie śruby skrzynia-silnik tylko do przykrecenia siłownika, potem wszystko skrecilem :)

w tym przypadku nie ma możliwości założyć inaczej łapy, pasuje tylko jedną stroną, musi wskoczyć na taki plastikowy zatrzask w skrzyni

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...