Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Niebieski Bandyta z UK WORK IN PROGRESSSS.....!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jutro postaram sie coś ogarnąć bo u mnie już ciemnica :wink:

Opublikowano

widze ze dalej dzialasz w temacie

zderzak s4 ladnie siadl :decayed:

kiedys trzeba by sie wkoncu spotkac i jeszcze Bartka wciagnac

Opublikowano

No samochód już raczej nie zmieni właściciela , więc coś tam sie czasami grzebnie ;)

Co do spota , to też tak myślałem. Miałem jechać do Glasgow na mecz Polska-Szkocja ale ten co sprzedawał bilety okazał sie kanciażem i lipa.

Z Glasgow do ciebie to już chyba nie tak daleko to powiedzmy gdzieś w połowie drogi byśmy sie spotkali ;)

Ale tak to jest jak człowiek coś planuje :(

Opublikowano

przejedz na weekend a nie tam na pol godziny na przydroznym parkingu

jakies 2 tyg temu patzralem na necie i bilety na mecz jeszcze sa ale tak kolo 120 f +

Opublikowano

Ja miałem ponoć "bardzo dobre" namiary na 60f , mieliśmy jechać w 7 osób na dwa samochody i kicha

Ale jak mówią Polak Polaka wszędzie wydyma.

Opublikowano

Ja się nigdzie nie wybieram dopóki przód zderzaka nie będę miał ogarniętego... [emoji12]

Opublikowano

Ja się nigdzie nie wybieram dopóki przód zderzaka nie będę miał ogarniętego... [emoji12]

A co z nim nie tak ?

Opublikowano

Brzydki jest!

Teraz na ori eslajn pod spryski i pdc poluje... A nie jakaś tam rzeźba, że odstaje to tu to tam...

Opublikowano (edytowane)

Ja mam rzeźbę z dwóch i nigdzie nic nie odstaje ;)
:hi:
Od jakiegoś czasu (może rok , może dwa) na piątym i żadziej na czwartym biegu przy obrotach coś ponad 3.5tyś mój furacz wpadał w tryb awaryjny. Żadne kontrolki sie nie zapalały , żadnych błędów na kompie. Nie działo się to za każdym razem bo raz mógłem go ciągnąć więcej a raz nawet obroty nie dochodziły do 3.5tyś. Mowa o piątym biegu , na czwartym biegu działo sie to bardzo, bardzo rzadko. Na 1, 2 i 3 nic sie nie działo.
Pierwsze co zrobiłem to sprawdzenie wężyków ale nimi wszystko było ok, na drugi ogień poszedł zawór N75 ale to też nic nie pomogło.
Więc odpowiedź na to jest tylko jedna , turbo do czyszczenia :(
Po przeczytaniu paru tematów na ten temat i obejżeniu paru filmików moja turbawka wczoraj poszła na stół ;)
Przelot ponad 170tyś mil i nic tam nigdy nie było ruszane , więc spodziewałem sie że bedzie walka ze śrubami ale po spryskaniu wszystkiego WD40 wszystko poszło bardzo lekko. Podstawa to dobre klucze

Tak turbawka wyglądała po rozpołowieniu
6eeab9193f744d2163cee92513fda6ed.jpg
df17bb9e996d9847298f2e2cf1b9a094.jpg
7ebd586ac7c797bb4155d53d4bfc73ea.jpg

Syf był naprawdę wielki a dźwigienki nie chodziły tak lekko jak powinny
efbf44625f85acaace6f6c739ee22e83.jpg
902fc0366947c95cdb44b2fc82cc8542.jpg
764c3e4e3a5784c8beacc1689cb45871.jpg

Po czyszczeniu ropą i środkiem do czyszczenia zacisków hamulcowych wyglądało to tak

363e22e2293536eebaed76e3b618ac19.jpg
f5a9db639e6179eb31d307d3b9642fcd.jpg
5746995dcbe6e76a1be68b5bf9a336f7.jpg
da55ed817bfc567744222eb8784a72d6.jpg
d11bfc5433884841daee61de4524018a.jpg

Jednak po złożeniu wszystkiego do kupy, okazało się że samo czyszczenie środkami to za mało i nadal było czuć lekki opór na dźwigienkach
6f10cedd64f7c6f7738414201da4db9b.jpg
c064811e4a86c948ee4d846aa025cc8a.jpg

Wszystko rozebrałem jeszcze raz i w ogień poszedł papier ścierny o gradacji 180, 600 i na koniec 1000

I oto efekty

7d1538d5427aca2bc32986bf385cc938.jpg
88e587f3143d66d4f4bfe8031f601a66.jpg
ee40a422ecb17cc3342caeff22294cff.jpg
7cb1bc886ebae0ce170ce5233bf3ebfe.jpg
1b9e6073dada58da381b35b7103079d1.jpg

A tu krótki filmik jak powinno to wszystko chodzić po prawidłowym czyszczeniu
https://vimeo.com/141323417

Wszystko złożyłem , wyczyściłem jak najlepiej i z powrotem do samochodu

0a3701f572fa0b88ed90b6abf2f28814.jpg
cff64d27c6fb9dde9b36850af5a48239.jpg
6124c9fd4b409f6dc4f5c1de20b15eab.jpg
3488d13869cbfbc765e3518918d310d1.jpg
19b62c9beb47115bb1f46cb694051e66.jpg
778e2e08ec2d1af4894266c658bd3c11.jpg

Oczywiście wszystko na nowych uszczelkach :wink:
2d197b3eda4d8436ca46b5e60b055e53.jpg

Chyba nie muszę opisywać jakiego miałem banana po powrocie z jazdy testowej :kox:
Przy całej operacji najlepiej zaopatrzyć sie w taki klucz, baaaaaardzo ułatwia odkręcanie i można nim dojść w każde miejsce.
28ebdc0d03e6267e998181b5c71d2f4a.jpg
Cała operacja trwała na spokojnie może 4h , najdłużej schodzi przy odkręcaniu i przykręcaniu turbawki. Acha i jeszcze dobrze zaopatrzyć sie w młotek gumowy do obstukiwania turbawki podczas rozpoławiania. Mi starczyło WD40 i ze 40-50 uderzeń młotkiem i wszystko puściło.

Pozdrawiam :hi:

Edytowane przez miszka
Opublikowano

Szacun za całą operację. Super że wszystko samemu ogarnięte. Gratuluję.

Opublikowano

Szacun za całą operację. Super że wszystko samemu ogarnięte. Gratuluję.

Wielkie dzięki :hi:

Praktyka czyni mistrza :kox: i przynajmniej wiem że wszystko zostało zrobione jak należy :wink:

Opublikowano

o żesz w pyde :D no to muszę się ukłonić tym razem :D:P:hi:

Opublikowano (edytowane)

o żesz w pyde :D no to muszę się ukłonić tym razem :D:P:hi:

:hi:

a myślałem że już niczym cię nie zaskoczę :wink:

Trochę żałuje że nie zrobiłem filmiku przed operacją czyszczenia bo naprawdę łopatki nie chodziły w całym swoim zakresie i do tego odczówalny był opór.

Gość który robił mi program wspominał coś o turbawce , że coś źle wstaje i że więcej nie da rady podkręcać i rzeczywiście sie potwierdziły jego słowa.

Muszę sie wziąść i w końcu aktualizować pierwszą stronę bo sporo sie pozmieniało :kox:

Edytowane przez miszka
Opublikowano

No wogole bys mogl sie wziac :D ale jak to mawiaja prastarzy ormiansy inkowie its good to have You back :D

Opublikowano

No wogole bys mogl sie wziac :D ale jak to mawiaja prastarzy ormiansy inkowie its good to have You back :D

exactly :wink: [emoji106]

Opublikowano

Dobra robota, fajny opisik. Też bym tego komuś nie oddawał, przynajmniej jest pewność że zostało to dobrze zrobione :):good:

Opublikowano

Dobra robota, fajny opisik. Też bym tego komuś nie oddawał, przynajmniej jest pewność że zostało to dobrze zrobione :):good:

Dzięki :hi:

I wbrew pozorom i temu co piszą, mi wszystkie śruby poszły bez większego oporu. Sama turbawka też nie stawiała oporów przy rozpołowieniu.

Wystarczy sobie najpierw zgromadzić wystarczająco informacji , obrać jakiś plan działania + dobre narzędzia do pracy i wszystko można zrobić samemu.

Ja prócz zbierzności i wymiany opon nie byłem jeszcze moją furką u żadnego mechaniora. Sam wszystko powoli sobie ogarniam i przynajmniej wiem czym jeżdżę :wink:

A jeszcze jak ktoś lubi sobie od czasu do czasu uwalić ręce po same łokcie to taka robota to całkiem bajka :kox:

Opublikowano

hehe dokładnie :D ja tam nigdy mechanikom nie dam.. banda dycydentów jest forum wystarczy trochę życzliwych ludzi chęci, wiedza i do przodu :D

Opublikowano (edytowane)

hehe dokładnie :D ja tam nigdy mechanikom nie dam.. banda dycydentów jest forum wystarczy trochę życzliwych ludzi chęci, wiedza i do przodu :D

Dokładnie :wink: [emoji106]

Dzisiaj pierwszy deszcz od paru tygodni i była okazja sprawdzić jak trzyma na samochodzie nowo zakupiony wosk colli 915 , położony jakiś miesiąc temu. Samochód myję prawie co tydzień i od tamtego czasu był myty 3 razy szamponem Zymöla sposobem na dwa wiadra i po tym QD od Megsa.

Jak widać wosk nadal daje radę

af9ff836431f2c2b07bf37d2bcc32add.jpg

64fdc74dc03a0bed762186f56a53f301.jpga9473c7312227eaf1a572af4f2b55c43.jpg

eccff1559d35ff235ff52d50edef7a48.jpg

Na masce już trochę mniej ale nadal trzyma :wink:

A i jeszcze pochwałę sie jednym nabytkiem , co kupiłem zamiast długo używanego IronX

IRON od firmy Gyeon

ec083b819233639736e93777548a0b1b.jpg

Można powiedzieć że robi taką samą robotę jak IronX od CarPro

Ojjj felgi krwawiły :wink:

9d31ee59c6b5c6e7d5bf3ca1fe014125.jpg

26bcf0e73a3981b0422546440af82b05.jpg

Edytowane przez miszka
Opublikowano

I takich tam pare zdjęć wnętrza :kox::wink:

6799eadb998a2357907d07775d18189c.jpg

fd8356aba0fbd6a0da60cce0d777d5a8.jpg

308280cbaeb9e0d995a7f2195866aeca.jpg

c482a7baf72fafdaa2a14cc63a14c6bd.jpg

kolego co to są za lampy tylne

Depo ori przyciemnione, kupione tu od jednego forumowicza

wcześniej przez pare dni miałem wersje clear ale mi sie nie podobało

39B3kg0.jpg?1

RWK2Toc.jpg?1

numery zakryte bo lampy szły na sell :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...