slimaczek89rz Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 Panowie pomożecie? jak wyżej... co jakiś czas znikały kierunki wycieraczki itd, wszystko w jednym czasie i nagle wracało wszystko za jakiś czas, wszystko razem, nigdy osobno, więc obstawiam jakiś przekaźnik, kostka stacyjki też była brana pod uwagę ale jest nowa, w aucie mam takie przekaźniki:267, fioletowy bez numeru, 213, 204, 229, 208, 365, 214 i jeszcze jeden 213 Audik z 95r Na chwilę obecną nic nie działa a auto stoi...
krzysiek23 Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 ja tak mam jak przekrece za daleko kluczyk w stacyjce(nawet wtedy mijania swiatel niema)plus to co podales,wystarczylo go lekko cofnac i wuallla
eu4yaon Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 dokladnie, kostka w stacyjce poszła sie je*ać. jak odpalisz auto i nie cofniesz leciutko kluczyka to przestaja działać kierunki, wycieraczki itp.
slimaczek89rz Opublikowano 16 Marca 2012 Autor Opublikowano 16 Marca 2012 no ok ok tylko że kostke wymieniłem na wakacjach i dalej to samo się dzieje..;/
rikardo Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 no ok ok tylko że kostke wymieniłem na wakacjach i dalej to samo się dzieje..;/ Kostka oryginalna czy zamiennik? Jak zamiennik to mimo wymiany też nie należy jej wykluczyć.
bialy986 Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Na 99% kostka stacyjki.Możliwe ze znowu będziesz musiał ja wymieniać.Ja ostatnio dzwonilem w tej sprawie do gościa co robi takie rzeczy to krzyknął 150 zł za robotę z nieoryginalna a 200zl za oryginał.Mówił tez ze wtedy pojawia się tez problem z immo bo nie ma sygnału i prąd nie dochodzi.To dużo czy mało według Was?Serwis napewno wiecej krzyknąłby.
slimaczek89rz Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Opublikowano 17 Marca 2012 kostkę na toprana czy topfrana, jakoś Tak, skoro tak mówicie to zaglądnę tam jeszcze raz do niej, a jest jakaś inna opcja że winny może być jakiś przekaznik-czytałem kiedyś że w poliftach odpowiada za to przerywacz kierunkowskazow który jest w tym guziku od awaryjnych:)
bialy986 Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Jeśli to by był przerywacz kierunkowskazow to byś miał problem tylko z kierunkami.W przedliftach jest to samo tylko sposób demontażu trochę inny:)
slimaczek89rz Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Opublikowano 17 Marca 2012 czyli mówicie żeby kupić jakaś lepsza?
bialy986 Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Toprana nie jest zła,aczkolwiek są jeszcze inne np.Meyle/Febi.Nie wiem jak z ceną w ASO,ile krzykną?Może czegoś nie podpiąłeś albo wpiołeś coś odwrotnie :/
Rapley Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 też miałem ten sam problem i po metodycznym sprawdzaniu wyszło na kostkę stacyjki,jest tam sprężyna odbijająca kluczyk i jej mocowanie pękło i kluczyk się nie cofał i dlatego były te wszystkie problemy. Nowa kostka firmy nie pamiętam cena około 130 zł i gra i huczy wszystko. ---------- Post added at 18:39 ---------- Previous post was at 18:33 ---------- też miałem ten sam problem i po metodycznym sprawdzaniu wyszło na kostkę stacyjki,jest tam sprężyna odbijająca kluczyk i jej mocowanie pękło i kluczyk się nie cofał i dlatego były te wszystkie problemy. Nowa kostka firmy nie pamiętam cena około 130 zł i gra i huczy wszystko. ---------- Post added at 18:41 ---------- Previous post was at 18:39 ---------- już sobie przypomniałem ja mam kostkę firmy valeo
slimaczek89rz Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Opublikowano 17 Marca 2012 dobra Panowie, ale ją kostkę wymieniłem na wakacjach, więc wszystko jest wpiete, wymieniłem ją gdy akurat chwilowo było cacy ale już 2 godziny później problem wrócił. Spróbuje w poniedziałek zajrzeć do kostki,może akurat to jej wina... A nie ma żadnego przekaznika odpowiedzialnego za to?
slimaczek89rz Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Problem rozwiązany, może się komuś przyda ta informacja... u mnie odpowiedzialny za to był przekaźnik nr 213, mam u siebie 2 takie i ten który odpowiada za to znajduje się licząc od góry w trzecim rzędzie, pierwszy z lewej, jest to przekaźnik styku X czy jakoś tak, odpowiada za odłączanie podczas rozruchu silnika w/w kierunków itp, jest to przekaźnik odciążający, rozłącza styki takie jak: 30 i 87, zastąpiłem go przekaźnikiem nr 370 bo taki miałem Dziękuję wszystkim którzy starali się pomóc:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się