Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1,9 AFN] diagnoza


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów

Moja niunia do ok 100km/h rozpędza się bez problemu, następnie nastepuje jakby odjęcie mocy. Po ponownym uruchomieniu problem się powtarza. :sad:

Wiem, wiem :lol: mam użyć szukaczki. Szukałem i znam porady.

Jednak sam sobie z tym problemem nie poradzę :cry:

Proszę o wskazanie jakiegoś porządnego i uczciwego warsztatu w Olsztynie, Elblągu lub okolicach, który zdiagnozuje mi szczegółowo moje autko i je wyleczy :roll:

Opublikowano

Mogę tylko poradzić abyś poszukał ludzi na forum z Twojej okolicy i ich pytaj. Ja tak zrobiłem i poskutkowało :grin: Pozdrawiam

Opublikowano

ktoś tu miał podobny problem dziura w przewodzie z IC do turbiny..Ale ja nowicjusz także mnie nie słuchaj.:)))

Opublikowano

W Olsztynie na os. Mazurskim , na skarpie Pstrowskiego 37 (chyba), Gadomski, były pracownik Palmowskiego - ASO Audi VW :wink:

Nie korzystałem , ale dobrze o nim mówią

Jeśli będziesz zainteresowany to daj znać to zdobędę nr telefonu :wink:

Opublikowano

I jak sprawdzone połączenia i węże gumowe idące do IC i z IC?

Opublikowano

Połączenia szczelne, niekopci. Odpala bez problemów. Generalnie pracuje bez zastrzeżeń. Tylko traci moc :cry:

A co to jest Imm? :oops:

[ Dodano: 06-11-2006, 19:32 ]

piurko jak by co to jestem zainteresowany :roll: Będę zobowiązany :cool:

Opublikowano

LMM

przepływomierz (LMM to skrót z miemieckiego -> było juz :wink: )

Mierzy masę powietrza

Opublikowano

jeszcze nikt nie napisał o zapieczonych kierownicach .... :twisted:

Opublikowano

Kierownice rozruszane. Może piurko poda mi telefon do tego kolesia w Olsztynie, bo sam sobie nie poradzę. Nawet jakbym kupił złącze i podpiął do laptopa to i tak kiszka. Nie bardzo się w tym rozeznaj. :sad:

Opublikowano
Nawet jakbym kupił złącze i podpiął do laptopa to i tak kiszka. Nie bardzo się w tym rozeznaj.

kupuj bo warto,

wszyscy Ci pomogą ;)

Opublikowano

A jednak dziura w przewodzie. :roll: Teraz niunia zasuwa jak trzeba. :mrgreen:

Dzięki piurko za namiary na kolesia. 10 minut i miał opanowany problem. Profesjonalista w każdym calu. Dzięki wszystkim za porady.

Opublikowano

Nomal, w jakim przewodzie?? W sterujacym kierownicami spalin??

Opublikowano
Nomal, w jakim przewodzie?? W sterujacym kierownicami spalin??

pewnie cos zwiazane z dolotem ... ;-)

ale zobaczymy sam jestem ciekaw ..... :twisted:

Opublikowano
pewnie cos zwiazane z dolotem ...

spanky, ale kolega we wczesniejszych postach pisal, ze nie ma objawu batorego wiec mnei to troche zdziwilo.

Ale poczekajmy zobaczymy. :wink:

Opublikowano

Mechanik nazwał to "przewód sterujący turbiną". Stwierdził, że turbina nie chodziła. Po odpaleniu z rur wydechowych wywaliło chyba ze 2 kilo sadzy. Teraz to jest jazda. Wcześniej jeżdziłem benzyniakami i nie wiedziałem, że diesel może mieć takiego kopa. :lol: Ale pała ze mnie jeżdziłem bez turbiny i nie wiedziałem o tym. :oops:

Opublikowano

Nomal, no to wszystko jasne. To przegon pozadnie bryczke bo nastepnym efektem moze byc przeladowanie. :mrgreen:

Ile to radosci sprwia kierowcy sprawne TDI. :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...