Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów pod kontem uszk. termostatu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ZIMNY SILNIK:

01-007

|Fuel temp | Fuel Cooling State | Intake Air Temp |Coolant Temp|

|26,1*C | 0% | 14,4*C | 39,6*C |

_______________________________________________________

17-003

|Coolant temperature |

| 36*C |

_________________________________________________________

NAGRZANY SILNIK (Przejechałem ok 40 km - temp. powietrza na zew 18*C)

01-007

Fuel Temp | Fuel Cooling State | Intake Air Temp |Coolant Temp|

| 72*C | 100,6% | 54*C | 83,7*C |

_______________________________________________________

17-003

|Coolant temperature |

| 80*C |

_________________________________________________________

Testy wykonywałem, bo przez cały tydzień auto nie było w stanie złapać więcej niż 75*C - 80*C (wskaźnik na liczniku) nawet po przejechaniu trasy ok 200km. Kiedy już udało mu sie dobic do ok 80*C, po włączeniu ogrzewania w aucie temp. spadała nawet do 70*C.

Proszę o diagnozę, czy uszkodzony jest termostaty czy któryś z czujników.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Przepuszcza już termostat gdyż świadczą o tym wskazania z czujników G2 i G62, które potwierdzają zbyt niską temperaturę płynu chłodzącego (oczywiście tolerancja wskazań pomiędzy tymi czujnikami jest w prawidłowym zakresie).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...