biohazard Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 ZIMNY SILNIK: 01-007 |Fuel temp | Fuel Cooling State | Intake Air Temp |Coolant Temp| |26,1*C | 0% | 14,4*C | 39,6*C | _______________________________________________________ 17-003 |Coolant temperature | | 36*C | _________________________________________________________ NAGRZANY SILNIK (Przejechałem ok 40 km - temp. powietrza na zew 18*C) 01-007 Fuel Temp | Fuel Cooling State | Intake Air Temp |Coolant Temp| | 72*C | 100,6% | 54*C | 83,7*C | _______________________________________________________ 17-003 |Coolant temperature | | 80*C | _________________________________________________________ Testy wykonywałem, bo przez cały tydzień auto nie było w stanie złapać więcej niż 75*C - 80*C (wskaźnik na liczniku) nawet po przejechaniu trasy ok 200km. Kiedy już udało mu sie dobic do ok 80*C, po włączeniu ogrzewania w aucie temp. spadała nawet do 70*C. Proszę o diagnozę, czy uszkodzony jest termostaty czy któryś z czujników. Pozdrawiam.
Sztomel Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Przepuszcza już termostat gdyż świadczą o tym wskazania z czujników G2 i G62, które potwierdzają zbyt niską temperaturę płynu chłodzącego (oczywiście tolerancja wskazań pomiędzy tymi czujnikami jest w prawidłowym zakresie).
biohazard Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Opublikowano 17 Marca 2012 Dzięki wielkie - potrzebowałem potwierdzenia kogoś, kto się na tym zna. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się