Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o przeanalizowanie logów (problem z przeładowaniem)


Michał

Rekomendowane odpowiedzi

Witam:hi:

Przeładowanie turbo występuje niemal za każdym razem. Auto nie ma EGRa, turbina jest z AWXa (soft ori AFN), katalizator prawdopodobnie od nowości, wężyki podciśnienia wymienione na nowe. Dawki korekcyjne w normie. Turbo montowane niecały rok temu, wtedy kierowniczki pracowały idealnie. Jak myślicie w czym tkwi problem?

Proszę o wyrozumiałość, to moje pierwsze logowanie:wink:

Statyczne:

Meas. Blocks

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76682.html

Grupy: 000,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76683.html

Basic Settings

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76689.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76690.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76691.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76692.html

Dynamiczne:

Grupy: 000,001 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76697.html

Grupy: 003,004,008 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76693.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76695.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76696.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/michal_s87_76694.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie obejdzie się bez czyszczenia turbinki, przy okazji wywal kata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możliwe że to właśnie zapchany katalizator jest przyczyną zapieczonych kierownic?

rozumiem że przepływka i n75 wyglądają na sprawne?

BTW to auto kolegi Lubi, nie moje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapchany kat może powodować szybsze zapiekanie się łopatek. W Twoim przypadku od początku powinno być maksymalne doładowanie, a sprężarka jednak trochę późno wstaje...chociaż to niby AWX - tak czy tak kata bym wybił. N75 dla pewności możesz podmienić z N18, chociaż wątpię, żeby to coś dało. Przepływkę będzie można ocenić, jak ciśnienie doładowania wróci do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam tak jak Michał wspomniał Logi z mojego A4 :hi:

Panowie czy fakt że turbina była wymieniona na AWX i przykręciłem do niej ori gruszkę z AFN może coś w tej sprawie komplikować? , to niby sztanga w teście vagiem chodzi góra/dół :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sztanga z tego co pamietam w afn jest innej dlugosci niz AWX.Nie ma co debatowac turbo na stol na poczatku.I dopiero potem inne dewagacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Katalizator wydłubany, tak jak się spodziewałem bez zmian :kwasny:, ale za to śwista fajnie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lubi

Przeczytaj moj wątek na AKP... mialem dokladnie tą samą sytuacje

http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=27&t=96824

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lubi

Przeczytaj moj wątek na AKP... mialem dokladnie tą samą sytuacje

http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=27&t=96824

Wypadało by zrobić tak jak tam opisałeś. Mam też stare turbo, rozkręcić wyczyścić bo zapieczone leży w garażu.. , ale czy jest sens jak już miało spore luzy ehh ręce opadają :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sensu to nie ma pakowac do auta GT17XX i nie robic softu... a u Ciebie wydaje mi się ze tak było...

Starego "gareta" zostaw w garazu i niech tam lezy. GT17 wyrwij z auta i porzadnie wyczysc... jak to zrobic opisałem na forum.

Po tym wykonaj logi -jak bedzie gitara grała zrób mądrą modyfikacje.

[+]

Gruszka i sztanga powinna byc ori od turbiny nie powinno sie jej zamieniac pomiedzy turbinami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gruszka i sztanga powinna byc ori od turbiny nie powinno sie jej zamieniac pomiedzy turbinami.

Niestety AWX-a kupiłem bez gruszki :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś się orientuje czy strony "gorące" turbin AFN i AWX są takie same?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie ma katalizatora. EGR wyciety, dałbym do sprawdzenia wtryskiwacze.

Prawdopodobnie wtryski nie spełniają już parametrów stąd ponowne zablokowanie kierownic.

najpierw uporzadkuj wtryski dobry pompiarz ( ze stanowiskiem probierczym i przyrządem do badania sprężyn lub dobry Bosch Service- regeneracja z gwarancją).

PO ich montażu przelec sie z 50 km z rpm na początku odrobine ponizej wchodzenia w tryb awaryjny i sukcesywnie obroty zwiększaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin nie sadze ze Lubi ma jakis problem z wtryskiwaczami.

Ot zasyfil sprezarke.

Przypadek jakich wiele na tym forum. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :hi:

Trochę to trwało, ale znalazłem wolny dzień na czyszczenie turbiny i tak jak pisał przemik, sprężarka zasyfiona zacnie :facepalm: . Po zabiegu nie zaobserwowałem jeszcze przeładowania :cool: , ale auto dalej słabo jedzie z dołu, myślę ze to zasługa AWX-a i tu mam pytanie czy jakiś delikatny soft gotowiec coś może poprawić ?

Logi postaram się wrzucić jak najszybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :hi:

Trochę to trwało, ale znalazłem wolny dzień na czyszczenie turbiny i tak jak pisał przemik, sprężarka zasyfiona zacnie :facepalm: . Po zabiegu nie zaobserwowałem jeszcze przeładowania :cool: , ale auto dalej słabo jedzie z dołu, myślę ze to zasługa AWX-a i tu mam pytanie czy jakiś delikatny soft gotowiec coś może poprawić ?

Logi postaram się wrzucić jak najszybciej.

zrob logi , gotowiec pod tAWX to kiepski pomysl ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ukrywam ze właśnie myślałem o jakimś gotowym programie od Ciebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...