rafalx11 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Mój AFN czasem jest strasznie tępy do jazdy przeważnie jak jest ciepło . Niekiedy jedzie normalnie jak jest nie za ciepło lub pada deszcz . Często daje się odczuć jak traci moc i jak by uderzał w ścianę a potem już niema czym jechać Po zgaszeniu i zapaleniu ponownie dalej sie to powtarza. Dodam może jeszcze ze na stacyjce mam luzy i czy właśnie ona może powodować takie błędy ? Jak ktoś się orientuje to pomóżcie Pozdrawiam Rafalx11 AFN 1.9 TDI * kolego formułuj proszę tematy wątków precyzyjnie - silnik to nie nóż (temat poprawiony) [Musashi]
Tukan Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Proponuje zaczac od podpiecia VAG-a i sprawdzenia błędów oraz zrobienia logów :th: Moze Ic(intercooler) masz catkany zasłoniony czyms??Bo w zimne dni jezdzi normalnie??
voxan69 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 [br]Dopisany: 19 Kwiecień 2008, 16:50 _________________________________________________ Dodam może jeszcze ze na stacyjce mam luzy i czy właśnie ona może powodować takie błędy ? Tego jeszcze nie słyszałem - kolego jakie błędy - na razie to tylko napisałeś że auto nie jedzie jak trzeba. Podepnij do VAG-a.
rafalx11 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2008 ok srawdze go pod VAG-a . Intercooler raczej zasłonięty to nie jest ale jeszcze dokładnie go sprawdzę i jak by coś to wyczyzcze . Juz dawno byłem na stacji diagnostycznej i po sprawdzeniu pod komputerem wyskoczyły takie usterki : -575 -Ciśnienie kolektorze dolotowym -1265 -Zawór recyrkulacji spalin Co to po fachowemu znaczy ??
Tukan Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 ok srawdze go pod VAG-a . Intercooler raczej zasłonięty to nie jest ale jeszcze dokładnie go sprawdzę i jak by coś to wyczyzcze . Juz dawno byłem na stacji diagnostycznej i po sprawdzeniu pod komputerem wyskoczyły takie usterki : -575 -Ciśnienie kolektorze dolotowym -1265 -Zawór recyrkulacji spalin Co to po fachowemu znaczy ?? no a auto nie kopci przypadkiem???Masz zapewne nieszczelny uklad dolotowy rury do IC i turbo,zajmij sie tym na poczatek
Musashi Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 sprawdz konektorki tych elementow
rafalx11 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2008 OK dzięki .Trochę kopci na obrotach, a jeszcze czy to ze ubywa mi płynu w chłodnicy to ma coś wspólnego ?
januszek159 a4 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Witam. Miałem to samo tylko, że ja nie podpinałem pod vaga auta, ale kumpel ma a6 i maił podobne błędy po diagnozie. Oboje mieliśmy odłączony ten sam przewód podciśnieniowy który idzie od obudowy filtra powietrza do turbiny,auta też nam bardzo kopciły, ja jeszcze miałem nieszczelny układ paliwowy po wymianie filtra(był zły - na oko identyko). Po podpięciu tego przewodu (u mnie jeszcze po wymianie filtra) auta wcóciły do normy. Pozdro.
rafalx11 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2008 ok to zmienię ten przewód na nowy i zobaczymy pozdro.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się