pioteros Opublikowano 20 Czerwca 2012 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Tez otym myslalem alecm czekam az amory sie skoncza zeby 2 razy roboty nie robic Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
zigula11 Opublikowano 1 Lipca 2012 Opublikowano 1 Lipca 2012 U mnie powodem pukania przy ruszaniu i hamowaniu była poduszka skrzyni. ( ta po stronie pasażera )
uciniak Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 No dobra panowie już tyle czasu minęło i co naprawiliście te stuki bo ja mam o samo? Wahacze nowe lem końcówki i amorki nowe a jak pukało tak puka. Dźwięk z obu stron z przodu tak jakby z zacisków hamulcowych ale one też wyglądają ok.
AndyN Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 U mnie przyczyna była dość niecodzienna. Rama pomocnicza /sanki przedniego zawieszenia składa się z dwóch profili (wyciskanych na prasie ze stalowej blachy). Spawanych ze sobą na krańcach łączenia, na całym obwodzie po prostu zaciskanych. I połączenie tych dwóch profili straciło swoją sztywność co w sytuacji gdy zmieniało się obciążenie auta (hamowanie, ruszanie, wjeżdżanie, zjeżdżanie z krawężników) objawiało się dziwnym, trudnym do zlokalizowania dźwiękiem -chrupaniem /tarciem metalu o metal. Pospawanie migomatem belki na tym zaciskanym łączeniu profili wyeliminowało irytujący dźwięk. Śrubokręt w rękę i podważamy na obwodzie to zagniatane łączenie profili belki. Belka jest pusta w środku i działa jak pudło rezonansowe.
marcuso86 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2013 No tak opisałeś dokładnie tak jak ja to rozwiązałem jako pierwszy tu na forum
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się