Tommy Gun Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 Moje turbo odżyło po wymianie n75, zaczęło o wiele wcześniej wstawać. Może się to komuś podobać lub nie ale jeżeli robisz coś przy turbo to powinno się zakładać nowy n75. Takie jest moje zdanie. Przed wymianą enki: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Po wymianie: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Nie jest to ideał zwłaszcza że turbo ma już trochę nalatane ale porównaj sobie...
pietrek505 Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Opublikowano 12 Lutego 2013 od dawna nie ma ---------- Post dopisany 12-02-2013 at 18:51 ---------- Poprzedni post napisany 04-02-2013 at 14:59 ---------- Koledzy czy ktoś ma jakiś pomysł?
Sztomel Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Najpierw sobie sprawdź po odpaleniu silnika czy na wolnych obrotach dasz jeszcze radę mechanicznie podnieść sztangę w górę w stronę gruchy i o ile mm i czy dźwignia kierownic spalin dobija do ogranicznika na korpusie turbo a następnie odłącz wężyk podciśnienia od gruchy i tak samo spróbuj mechanicznie opuścić sztangę w dół i napisz czy da się ją jeszcze obniżyć czy po odłączeniu wężyka podciśnienia osiada sama maksymalnie w dół.
pietrek505 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Cześć przepraszam za długi czas odpisu, praca za granicą. Tak sztanga opada samoczynnie i chodzi dosyć lekko. Dołączam jeszcze nowe logi: Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
machina Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 turbina nie ma luzow na wirniku? Turbina jest nowa z nowym srodeczkiem korasem załorzona w Marcu. Podczas jazdy samochodem slychać sycznie cos w stylu odrzutowca. obok IC Wyeliminowałeś już to syczenie? Zamieniałes zaworki?
machina Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 To jedyne co mi przychodzi do głowy to problem z samą turbiną. Podłącz do niej jakimś wężykiem podciśnienie prosto z grodzi i zrób 011 dynamiczny tak do 3400obr/min.
machina Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Tak, tam gdzie przez grodź przechodzi podciśnienie do serwa masz wpięty cienki węzyk, wypnij go i zamiast niego daj długio wężyk do turbiny i zrób loga dynamicznego, turbo powinno być w maksymalnym doładowaniu czyli gruszka zassana:wink:
Tobike Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 do 2500obr/min zrób loga bo przy 2tyś komp już żąda 1bar doładowania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się