Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Obtarty tylny błotnik.


Fr0styyy.

Rekomendowane odpowiedzi

Hi.

Poprzedni właściciel mojej A4 gdzieś obtarł lewym błotnikiem i teraz troszkę rdzy się po zimie pojawiło, poza tym nie estetycznie to wygląda :).

BP3dbl.jpg

avulJl.jpg

Tak to obecnie wygląda. Nie wiem, czy to trzeba cały błotnik lakierować od nowa, czy sam ten przetarty obszar? Ile lakiernik może skasować za taką akcję? Poza tym powyżej tego przetarcia dziwnie wygląda lakier jakby pajęczynka się na nim zrobiła :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjedz do lakiernika i zapytaj..teoretycznie może sie uda sam ten bok błotnika pomalować jest to srebrny kolor wiec nie powinno sie za bardzo odrózniać..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malowanie całego błotnika tzn. cieniowanie bazą tego rantu i okolic a potem przemalowanie bezbarwnym całego błotnika

To najlepsze rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co malować nawet samym klarem cały błotnik? Dobry lakiernik powinien zrobić zaprawkę że nie będzie śladu. Najpierw oczyścić, później troszkę wyrównać szpachlą, napylić bazą i na koniec bezbarwny na troszkę większej powierzchni. Po wypolerowaniu nie powinno być śladu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wypolerowaniu nie powinno być śladu.

Widzisz co sam napisałeś?? Zawsze bedzie ślad, może nie widoczny od razu ale po kilku miesiącach wyjdzie linia odcięcia bezbarwnego.

Zaprawki są bardziej czasochłonne niż przemalowanie całego błotnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej cały pomalować , i tak jedna operacja (ta sama cena u mie lakiernicy wołąją od 250-300zł ) za malowanie błotnika podobno srebny jest najgorszym kolorem w ścieniowaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlpesza opcja to oczywiscie pomalowanie calego jak nie, to papier scierny, delikatnie zeszlifowanie i zrobienie zaprawki, mniej estetyczne ale jednak skutczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wolę zrobić jednak cały błotnik..

---------- Post dopisany at 22:05 ---------- Poprzedni post napisany at 21:37 ----------

Ale odcień i tak się będzie różnił... f*ck :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malowanie srebrnego auta to masakra. Wiem to z doświadczenia. Szukaj porządnego lakiernika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za malowanie calego blotnika to ci pewnie krzykna z 700, 800 zl ....a wez sobie kup lakier w sprayu pod swoj kolor niech ci zrobia, sam to wyczysc papierkiem z rdzy, naloz sobie ten lakier, pozniej bezbarwny i gra gitara, przeciez nikt sie nie bedzie temu z bliska przygladal.....szkoda kasy na malowanie calego jak masz taka pier**le.... ale zrobisz jak zechcesz....ja bym nie dal nawet 300 zl za malowanie calego...lepiej niech na reszcie bedzie ori lakier, dluzej wytrzyma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie, zgadzam sie, natomiast "normalny" kupujacy, nabywajac auto nie od handlarza, raczej nie powinien robic problemow :) a i tak lepiej miec te zdjecia, niz pozniej tlumaczyc sie z roznic w lakierze gdy w opisie jest napisane, ze nie byl bity ;):P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No już mi raz dobrali kolor pod zaślepkę jak mi ukradli... Jest w c.. jaśniejsza od zderzaka :facepalm:

A malowanie tylko tego miejsca to taki półśrodek... Rozumiem jakby to był czarny kolor, ale przy srebrnym to będzie się cholernie rzucać w oczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...