Klejk Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 hmmm od czego by tu zaczac.... ogolnie mam pytanie czy jest jakis przekaznik badz cos co jest odpowiedzialne za podawanie napiecia na bezpieczniki i listwe przekaznikow po przekreceniu kluczyka? skad to pytanie.... juz mowie.... moja niunia ogolnie ciezko pali... dlaczego juz to rozszyfrowalem.. po przekreceniu kluczyka na przekazniku odpowiedzialnym na zalaczenie pompy paliwa jest tylko 5 v a wydaje mi sie ze powinno byc 12.... zas 12 pojawia sie dopiero w momencie kiedy juz krece auto... i tak tez wyglada napiecie na reszcie przekaznikow... i moje pytanie czy to jest normane? czy jest wlasnie jakis przekaznik badz co kolwiek innego co moze byc odpowiedzialne za to ze na listwie przekaznikow oraz bezpiecznikach mam tylko 5 V?
Klejk Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Opublikowano 21 Marca 2012 i co nikt nic zadnej sugestii nawet?
Klejk Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2012 boze.... zero wiedzy i przypuszczen???? ---------- Post dopisany 20-04-2012 at 17:20 ---------- Poprzedni post napisany 25-03-2012 at 09:34 ---------- Panowie pomocy
wijar Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 sprecyzuj znaczenie "ciężko pali" ??? Rozrusznik ciężko kręci, długo kręci zanim zapali/cośkolwiek ...?? Pompa robi ciśnienie?? Zbyt suche info nie pomoże w próbie diagnozy problemu Pzdr.
Klejk Opublikowano 18 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2013 hmmm ogoleni to chodzi o to... ze po przekreceniu kluczyka nie slychac pompy.... przekaznik od pompy wymieniony pompa tez... i tak jak pisalem.. na przekazniku... tzn w miejscu gdzie jest wpiety.,.. zasilanie wyniosi tylko o0kolo 5 v a nie 12.... a co do ciezkiego krecenie.. tzn chodzi ze dlugo musze krecic auto zeby odpalilo... samo krecenie leci ok... aku tez trzyma... powiem tak.... rozebralem sam przekaznik.... i po przekreceniu kluczyka na zaplon on nie styka... ale jak wezme zetkne go recznie... to auto odpala na dotyk.. tzn wymuszam mu zalaczenie pompy po kluczyku i wtedy wsztstko chodzi... daltego moje pytanie czy jest jakis przekaznik w aucie ktory jest odpowiedzialny za puszczenie zasilania na listwe przekaznikow itd... po przekreceniu kluczyka...???????????????? PROSZE POMOZCIE ---------- Post dopisany 18-01-2013 at 22:17 ---------- Poprzedni post napisany 22-04-2012 at 09:20 ---------- i?
Konrad.jpg Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Przekaźnika takiego chyba nie ma, może kostka stacyjki się kończy...
machina Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Przekaźnikiem steruje ECU. Dobrze by było sprawdzić jak najwięcej połączeń w podszybiu i pod deską, może gdzieś coś niełączy, może wypalone gniazdo bezpiecznika etc. Jak nie pomoże to obstawiam ECU.
Klejk Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2013 hmmmm... dzieki za sugestie... posprawdzam... co do aku jest rowniez wymieniony... i ladowanie jest tez na dobrym poziomie.. :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się