tomiqu Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 Koledzy ile bar dmucha seryjna turbina w 1Z? I do ilu bar max można zwiększyć to ciśnienie aby nie " zarżnąć " turbo? I jeszcze jedno pytanie, ciśnienie się zwiększa programowo czy poprzez manipulowanie przy sztandze?
Dev Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 seryjne doładownie 1-1.1 bar-a zwiększa sie je programowo
tomiqu Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Opublikowano 20 Marca 2012 dzięki za odp a do ilu bezpiecznie można zwiększyć?
Dev Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 to zalezy od stanu turbiny najlepiej wrzucic wiekszą ale to wymaga przeróbek
spanky Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 seryjne doładownie 1-1.1 bar-azwiększa sie je programowo gdzie tam tyle ... boost w seryjnym 1Z to 0,85 bar
Dev Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 a wiec ta na której sprawdzałem dołądowanie musiała byc juz po programie z tym że jakos to lipnie jechało, albo mi sie tak wydawało....
tomiqu Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Opublikowano 20 Marca 2012 czyli może najbezpieczniej nie ruszać tego ciśnienia?
aju Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 boost w seryjnym 1Z to 0,85 bar w kolegi 80stce było 1.0~ myślałem że to seria bo nie jechała
tomiqu Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Opublikowano 20 Marca 2012 No właśnie mam zamiar ale trochę boje się o turbo. W 1 Z nie ma zmiennej geometrii może dlatego jest efekt , że nie idzie od razu.
spanky Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 sprezarki w 1Z uchodza za pancerne , oczywiscie jak ktos nie przesadzi z fantazja podczas podnoszenia boost'u
aju Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 spanky, z ciekawości gdzie w zecioru kończy się rozsądek a zaczyna fantazja
tomiqu Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Opublikowano 20 Marca 2012 no właśnie spanky, to konkretnie do ilu kręcić?
MAGIC87 Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 boost w seryjnym 1Z to 0,85 bar w kolegi 80stce było 1.0~ myślałem że to seria bo nie jechała bo teraz to kazdy ponizej 150 Km nie jedzie
przemik Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 spanky, z ciekawości gdzie w zecioru kończy się rozsądek a zaczyna fantazja Na seryjnych gratach.... ~120KM/280Nm... a pozniej to juz roznie moze byc...
przemciotorun Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 umnie przy rozwalnonym n75 (pourywane kable od wtyczce\urwany pin od n75) turbo pompowali 0,7-0,73 po wymianie n75 i wezykow podcisnienia/opasek pompuje 0.85-0.9 mysle ze jest oki ale w sumie w jezdzie nie odczuwam wiekszych roznic....
tomiqu Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Opublikowano 21 Marca 2012 dropsone a jak zmierzyć ile pompuje turbo? można to z vag'a odczytać ?
grabson765 Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 dropsone a jak zmierzyć ile pompuje turbo? można to z vag'a odczytać ? tak z VAGa mozna odczytac
wydra Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 w moim AFNie po programie mam doładowanie 1.25 i wiem że to jest górna sensowna granica jaką warto pompwać, ile można napomować 1Zetem ?? ---------- Post added at 23:46 ---------- Previous post was at 23:46 ---------- w moim AFNie po programie mam doładowanie 1.25 i wiem że to jest górna sensowna granica jaką warto pompwać, ile można napomować 1Zetem ??
spanky Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 wszystko jeszcze zalezy w jakim przedziale obrotow ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się