Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyciek z maglownicy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Ostatnio pojawił mi się olej pod samochodem. przypuszczenie padło ma wyciek z maglownicy. jak dużo mieści się oleju w tej gumie osłaniającą maglownice?

Dodam, że płynu od wspomagania nie ubywa.

Opublikowano

Najlepiej wjedz na jakiś kanał i sprawdź czy z innego miejsca nie leci, bo jak w zbiorniczku od wspomy nie ubywa to raczej jest tu ok.

Opublikowano

Skoro płyn od wspomaganie nie ubywa to raczej magiel jest ok. Maglownica jest urządzeniem wysoce ciśnieniowym i w gumie osłaniającej nie ma prawa być oleju. Ta guma osłania(nie wiem jak to się poprawnie nazywa) "tłok maglownicy".

Obejrzałeś dobrze silnik czy przypadkiem gdzieś z niego nie leci?

Na tej aukcji na zdjęciach zobacz jak wygląda tłok i zębatka o pod osloną;

http://moto.allegro.pl/przekladnia-kierownicza-audi-a4-malysz-01-05-oryg-i2185949516.html

Opublikowano

w tej gumie nie powinno być oleju tak jak pisze elmartinez.

jeżeli masz tam olej, albo nawet mokre to maglownica zaczyna już puszczać. u mnie była rozerwana ta guma i niestety maglownica się rozszczelniła i też mi zaczęło cieknąć. natomiast nie leciało tego aż tak dużo, żeby w zbiorniczku zauważalnie ubywało mi oleju. ale maglownica poszła do regeneracji.

Opublikowano

Nigdzie indziej nie widać wycieku, prawy wahacz jest cały mokry i ta guma osłaniająca drążek. Kapie tak już od tygodnia więc wydaje mi się, że już jakiś ubytek płynu było by widać.

Innych płynów "ustrojowych" też nie ubywa. Jesteście pewni, że w tej osłonie gumowej nie powinno być żadnego oleju?

Mechanik stwierdził, że rozbierał już takie przy audi i oryginalnie były zalewane olejem.

Opublikowano

To mechanik wprowadził ciebie w błąd. To jest tylko guma osłaniająca.

Widziałeś zdjęcia a aukcji z allegro? Widzisz pod tą gumą gdzieś olej?

Najprościej zdejmij tą osłonę gumową i zobaczysz czy jest tam olej. Jeśli tak to uszczelniacze puściły i magiel nadaje się do regeneracji albo do wymiany na inny - sprawny. Obserwuj poziom płynu do wspomagania.

Opublikowano

No nie widać tam oleju.

Będę obserwował poziom płynu.

Dzięki

Opublikowano

W jaki sposób po zdjęciu osłony gumowej stwierdzić czy uszczelniacze puściły?

Powinien być widać cieknący olej? kręcić kierownicą? Czy jak?

Opublikowano

Będziesz widział. Nie da się tego nie zauważyć. Pod tą gumą ma prawo znaleźć się trochę smaru - ale to jest normalne zjawisko.

Zdjęcie drugie od góry pokazuje jak powinien wyglądać trzpień - powinien być wyślizgany:

http://maglownice.polskareklama.pl/maglownica/przekladnia-vw-passat-b5-koyo.html

Z drugiej strony będziesz widział zębatkę - ona też powinna być czysta i ładna.

Najlepiej jak zdemontujesz osłonąę zrób parę fotek i umieść na forum.

Opublikowano

U mnie leje sie plyn z oslony drazka (po zdjeciu opaski i odchyleniu oslony gumowej), poziom plynu wspomagania maxymalny. Czy to oznacza, ze przekladnia kierownicza do regeneracji/wymiany?

Opublikowano

170 tys km i puscila koncowka. Przy jej wymianie juz wraz i z drazkiem nowym podczas demontazu starej wylecialo ok 300ml plynu wspomagania (zielony) ktory dolewalem co jakis czas w zbiorniczku. Poza tym z kierownica zadnych problemow poza tym duzym wyciekiem luz moze maly a moze jakbym wymienil druga strone koncowke + drazek to by sie zmiejszyl do 0? Narazie czekam na podpowiedzi i mysle nad regeneracja tylko cala czy tylko uszczelka puscila?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...