gawey Opublikowano 25 Marca 2012 Opublikowano 25 Marca 2012 Witam fachowcow prosze o analize logow jak sprawa wyglada awaryjnego juz nie lapie ale czy wszystko inne ok nie wiem ? Dodam ze po dluzszym postoju po odpaleniu faluja lekko obroty (861 - 900 obr.) i biala chmurka sie pokazuje ale tylk po dluzszym postoju LOGI STATYCZNE Log (1 - 000,001,003) Log (2 - 004,007,013) Log (0 - 015,023) Grupa BASIC Log (1 - 000) Log (0 - 003) Log (3 - 004) Log (2 - 011) LOGI DYNAMICZNE Log (3 - 000) Log (5 - 001) Log (0 - 003) Log (1 - 004) Log (4 - 008) Log (2 - 010) Log (6 - 011)
vauxhall95 Opublikowano 25 Marca 2012 Opublikowano 25 Marca 2012 zwieksz dawke,przyspiesz kat wtrysku na 55 wymien filtr powietrza.Turbo sie budzi bardzo pozno jak na vnt15. Podmien n75,sprawdz szczelnosc przewodow.
przemik Opublikowano 25 Marca 2012 Opublikowano 25 Marca 2012 Katalizator jest ? Filtr paliwa kiedy byl zmieniany ?
gawey Opublikowano 26 Marca 2012 Autor Opublikowano 26 Marca 2012 Filtr paliwa niedawno co wymieniany katalizatorka nie ma ...ale skad ta biala gesta chmura po odpaleniu i falujace obroty (860-900)
goldi Opublikowano 27 Marca 2012 Opublikowano 27 Marca 2012 Zrób jak napisał patryk przestaw dawkę paliwa na ponad 3 mg autko zacznie sie lepiej zbierać posprawdzaj przewody i tak jeszcze czeka cię czyszczenie nastawnika stąd falują ci te obroty ale najpierw doprowadz doładowanie do normy to podstawa
gawey Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Opublikowano 27 Marca 2012 a przypomnijcie mi procedure ustawiania dawki nastawnikem bo vagiem nie wiele moge zwiekszyc za to moge zmniejszyc duzo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się