daro125 Opublikowano 26 Marca 2012 Opublikowano 26 Marca 2012 Witam. Najprawdopodobniej mam walnięty czujnik temperatury cieczy ten co pokazuje temp. na blacie. Wskazówka wariuje raz pokazuje 60 raz 90 st innym razem 70 ;/ . Czy ta usterka może wpływać na jazde na LPG? Mianowicie autko raz chodzi dobrze na gazie aa raz zle tak jakby nie mogło przyspieszyć.. następują tak jakby drgania przy przyspieszaniu ogólnie cieżko jechać;/ czy moze mieć to coś wspólnego z walniętym czujnikiem?
Raftik Opublikowano 27 Marca 2012 Opublikowano 27 Marca 2012 Walnięty czujnik ma ogromny wpływ na pracę silnika na PB i LPG, błędne dane przekazywane do ECU i źle dobierana mieszanka paliwa, możesz też mieć problemy z odpalaniem jak zimny. Polecam nie czekać tylko wymienić.
Raftik Opublikowano 27 Marca 2012 Opublikowano 27 Marca 2012 No podstawowa sprawa jaką temp pokazuje na klimatroniku na 49 kanale ? Bo jeżeli na klimatroniku pokazuje jedną temp. a na blacie skacze to na 100% czujnik temp. który przekazuje sygnał na blat i osobno na klimatronik.
daro125 Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Opublikowano 27 Marca 2012 dzięki wielkie sprawdzę temperaturę na klimatronicu..termostat na bank dobry wszystko ładnie grzeje itd. Także czeka mnie wymiana czujnika;/ dużo z tym roboty i jaka cena może ktoś wie:)?
edekxp Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 Jeżeli skacze Ci temp.na zegarach to nie ma to nic do pracy silnika, skoro czujnik temp.silnika jest OK Witam. Najprawdopodobniej mam walnięty czujnik temperatury cieczy ten co pokazuje temp. na blacie. Wskazówka wariuje raz pokazuje 60 raz 90 st innym razem 70 ;/ . Czy ta usterka może wpływać na jazde na LPG? Mianowicie autko raz chodzi dobrze na gazie aa raz zle tak jakby nie mogło przyspieszyć.. następują tak jakby drgania przy przyspieszaniu ogólnie cieżko jechać;/ czy moze mieć to coś wspólnego z walniętym czujnikiem? U mnie wcześniej był walniety termostat (przepuszczał na duży obieg) auto długo się nagrzewało, ale jak ssanie się wyłączyło i parownik złapał temp 30st wszystko chodziło Ok.No na pewno więcej palił bo silnik niedogrzany. Termostat wymieniony(naprawiony) żadnych różnic nie ma tylko temp szybko na zegarze 90st dzięki wielkie sprawdzę temperaturę na klimatronicu..termostat na bank dobry wszystko ładnie grzeje itd. Także czeka mnie wymiana czujnika;/ dużo z tym roboty i jaka cena może ktoś wie:)? U mnie też przed wymianą term. ładnie grzał Sprawdź na vagu a nie klimatroniku, sprawdzałem u kolegi i na vagu temp skakała a na klimatroniku stała i prawidłowa
Mariot Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 Sprawdź na vagu temperatury: jendą na silniku drugą na liczniku i porównaj ze sobą. Prawdopodobnie gdzieś styki przy czujniku zaśniedziałe.
edekxp Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Sprawdź na vagu temperatury: jendą na silniku drugą na liczniku i porównaj ze sobą. Prawdopodobnie gdzieś styki przy czujniku zaśniedziałe. U mnie też ostatnio wskazówka czasem opadła poniżej 75st, poruszam kablami przy czujniku i jest OK. Musze przeczyścić styki ale ciężko tam się dostać trzeba odmę odkręcić od pokrywy zaworów (silnik 1.8T)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się