PiERR0T Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Witam, Z gory przepraszam za ewentualne bledy w jezyku Polskim, mieszkam we Francji od 1984 roku, wyjechalem z Polski jak mialem 4 lata. Mam Audi A4 Avant 2.5 TDI 163 z 09/2002. Ma 75 000 km. Ostatnio zauwazylem ze plyn wspomagania pomalutku ubywa ze zbiorniczka (powiedzmy musze dolewac co miesiac lub troche wiecej). Pojechalem do dealera Audi ktory sprawdzil, i okazuje sie, ze caly uklad kierowniczy jest do wymiany, bo jest lekki przeciek przy uszczelce. Uklad kierowniczy czyli konkretnie ta czesc : http://www.oscaro.com/fiche.asp?ID_OSC_LEVELS=824&ID_OSC_TYPES=11905&ID_GENERIC_ARTICLES=286&ID_ARTICLES=686735 U dealera ta czesc kosztuje 750 Euro + 4 godziny wymiany (czyli 4 x 71 Euro) takze calosc bedzie okolo 1000 Euro ! Pytanie sa takie : * Czy w Polsce istnialaby mozliwosc naprawienia tej uszczelki ? * Jesli nie, czy w Polsce taniej kosztowalaby wymiana takiej czesci ? Czy ktos moze juz to robil ? * Jesli tak, czy ktos moglby mi polecic jakiegos dobrego i zaufanego mechanika do takiej wymiany ? Tak pytam, bo jesli ma mnie to kosztowac 1000 Euro, to nawet oplacaloby sie pojechac do Polski (1500 km w jedna strone) i naprawic ta uszczelke. Problem jest taki, ze we Francji nie chca sie z niczym bawic i od razu chca zedrzec z ludzi maksimum kasy, i od razu wymieniaja cale czesci ! Dziekuje za odpowiedzi. Piotr.
malik Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Pojechalem do dealera Audi ktory sprawdzil, i okazuje sie, ze caly uklad kierowniczy jest do wymiany, bo jest lekki przeciek przy uszczelce. Niezłe złodziejstwo. Nie zdziwiłbym się gdyby do wymiany była tylko mała uszczelka za 0.5 EUR.
PiERR0T Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Dokladnie. Tez dlatego sie zastanawiam nad taka mozliwoscia (naprawic w Polsce).
Wihajster Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Dokladnie. Tez dlatego sie zastanawiam nad taka mozliwoscia (naprawic w Polsce). przyjezdzaj na wakacje do polski i zrobisz przyjemne z pozytecznym
PiERR0T Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Jedziemy w sierpniu bo mamy slub (koscielny) kolo Krakowa. Jesli znalbym kogos w Krakowie lub niedaleko ktory moglby mi to wymienic, przyjechalbym specjalnie zeby to naprawic.
MADZIUNIA9 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 witam wszystkich!posiadam audi a4 96 rok 1,9tdi.mam rowniez problem bo wycieka mi plyn ale musze codziennie wymieniac.dowiedzialam sie ze musze wymienic przekladnie, ale slyszalam rowniez ze znajomy ktory ma audi 100 tez 96 rok mial ten sam problem ale uszczelnili mu tylko maglownice, natomiast jak sie pytalam mechaniki czy moje auto mozna uszczelnic to powiedzial ze w tym typie tylko wymiana przekladni. poza tym nawet jak doleje plynu to przy skrecaniu halasuje, a jak jest malo plynu to strasznie ciezko chodzi.nie wiem co mam robic??czy szukac na allegro przekladni??czy uszczelniac maglownice??czy mozna w tym typie??juz nie mam zaufania do mechanikow.pozdrawiam.
krzysiek23 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 w sumie na jedno wyjdzie kupuic regenerowana,lub uzywke(tylko z nimi trzeba uwazac),lub dac do zregenerowania swoja...jakby niepatrzal koszt bedzie bardzo zblizony(jak cieknie to juz raczej tylko wymiana lub regeneracja i lepiej zrobic to szybko bo szkoda pompy wspomagania)
Musashi Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 oczywiscie ze mozna uszczelnic, sa niezbedne uszczelki, pod warunkiem ze przekladnia nie jest zuzyta. trzeba unikac sytuacji w ktorej w ukladzie brak jest plynu hydraulicznego. zywot pompy wspomagania mozna skrocic diametralnie. praca bez plynu uszkadza pompe juz w pierwszych minutach....
YATES Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 dowiedzialam sie ze musze wymienic przekladnie, ale slyszalam rowniez ze znajomy ktory ma audi 100 tez 96 rok mial ten sam problem ale uszczelnili mu Były Audi 100 z 1996 roku ???
dorian30 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Czemu układ kierowniczy i to cały.u MNIE WYSIEK BYŁ TAKI ŻE W MIESIĄC DOLAŁEM 1 LITR PŁYNU :gwizdanie:.Maglownica po regeneracji chodzi u mnie bajkowo, układ kierowniczy oki, żadnych stuków, szumów pompy- jak to było dotychczas.Odrazu powiem że dałem tyłka z płynem do wspomagania.Nakrętka zielona na zbiorniczku, płyn wydawało mi się że czerwony. Dolałem oryginał czerwony a przy okazji jak mi niefachowcy podpowiedzieli doktorka do wspom...żeby zatamować wyciek.Uratowałem pompę ale 750 złociszy poszło.Teraz BAJKA Całość robił fachmajster-gwarancja 1 rok AHA-maglownica po regeneracj z uszczelniaczami , symeringami i coś tam jeszcze oryginał audi A4. pOZDRAWIAM
PiERR0T Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Dobrze wiedziec :th: A gdzie to zrobiłeś ?
PRZEEMAS Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 witam wszystkich!posiadam audi a4 96 rok 1,9tdi.mam rowniez problem bo wycieka mi plyn ale musze codziennie wymieniac.dowiedzialam sie ze musze wymienic przekladnie, ale slyszalam rowniez ze znajomy ktory ma audi 100 tez 96 rok mial ten sam problem ale uszczelnili mu tylko maglownice, natomiast jak sie pytalam mechaniki czy moje auto mozna uszczelnic to powiedzial ze w tym typie tylko wymiana przekladni. poza tym nawet jak doleje plynu to przy skrecaniu halasuje, a jak jest malo plynu to strasznie ciezko chodzi.nie wiem co mam robic??czy szukac na allegro przekladni??czy uszczelniac maglownice??czy mozna w tym typie??juz nie mam zaufania do mechanikow.pozdrawiam. Sprawdz najpierw czy pompa nie jest walnieta i czy to nie przez nia ci plyn ucieka. Bo jezeli dolewasz plynu i pompa halasuje to albo nie odpowietrzasz ukladu albo jest do wymiany (ewenualnie do regeneracji, cos tam slyszalem ze taka mozliwosc istnieje ale ja bym wolal kupic nowa). Podejrzewam ze jezeli to nawet jest maglownica to ta pompa i tak dlugo nie pociagnie.
MADZIUNIA9 Opublikowano 1 Maja 2008 Opublikowano 1 Maja 2008 dziekuje bardzo za podpowiedzi.bylam u chyba kompetentnego mechanika ktory powiedzial ze nie ma sensu u mnie regeneracja bo dostal sie piach i lepiej kupic zregenerowana.a czy to prawda ze powinien byc zielony plyn?bo w sklepei pan mi powiedzial ze zielony jest oryginalnie???pozdrawiam.
PiERR0T Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Opublikowano 1 Maja 2008 Ja dolewam plyn zielony (kupiony oryginalny u dealera Audi). Natomiast u mnie wspomaganie w ogole nie halasuje jak skrecam, jedynie jesli nie mam juz plynu (normalne).
Musashi Opublikowano 1 Maja 2008 Opublikowano 1 Maja 2008 plyn zielony G 002 000 wycofano w 2006 roku aktualnie jest stosowany G 004 000 brązowy
krzysiek23 Opublikowano 1 Maja 2008 Opublikowano 1 Maja 2008 musashi dlaczego g004 jest brazowy???a nie zielony???ten co ja np.kupowalem w ASO napewno byl zielony
Musashi Opublikowano 1 Maja 2008 Opublikowano 1 Maja 2008 no tego nie wiem moze wystepuje w swoch kolorach. moj jest bursztynowo brazowy. zielony bylby ladniejszy, jednak poniewaz zbiorniczek ani przewody nie sa przezroczyste nie bede wydziwial
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się