spanky 7 Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 A tak po za tym czy ktoś wie jakie cisnienie dłodowania ma seryjnie ustawione silnik 2,0 170km i ile max ta turbina napompuje??? przyklad : http://www.streetracing.pl/forum/index.php?showtopic=52592 Tak tylko troszke to jest ściema bo na doładowaniu 1,57bara nie zrobi się ponad 200km. Po za tym piszą że turbo to 1749VC które jest z kolektorem z silnika poprzecznego. to ze akurat z kolektorem to nie ma znaczenia jedna i druga ma taka sama wydajnosc .... tylko ze FMIC jest juz niezbedny ... !!! a z tym doladowaniem to rzeczywiscie chyba powinno byc 1.75 bar ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jawor 0 Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Turbine z 2,0 170km można jednak znaleźć dużo taniej niż w ASO. Ja właśnie taką kupiłem więc Adik szukaj dobrze a napewno też znajdziesz. A nie możesz po prostu wyslać koledze na PW kontaktu gdzie kupiłeś tańszą turbinę. Wystarczy odrobina dobrej woli. Dzieki Poziek za poparacie Drogi klubowiczu Jarol prosze cie o kontakt na PW gdzie kupiles ta turbine od 2.0TDI 16V 170KM? Ja też się dołączam się do prośby bo i moja turbinka już się kończy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DareQ 3 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 O co nalezy sie zatroszczyc przy wymianie turbiny na nowa/regenerowana? Jakie elementy beda potrzebne (uszczelki, itd). Przewody doprowadzajace i odprowadzajace olej wymienic na nowe czy mozna je wyczyscic/przetkac? Cos jeszcze? W przypadku gdy turbo bierze olej nalezy tez przeczyscic caly dolot, lacznie z plukaniem intercoolera.. ponawiam pytanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 O co nalezy sie zatroszczyc przy wymianie turbiny na nowa/regenerowana? Jakie elementy beda potrzebne (uszczelki, itd). Przewody doprowadzajace i odprowadzajace olej wymienic na nowe czy mozna je wyczyscic/przetkac? Cos jeszcze? W przypadku gdy turbo bierze olej nalezy tez przeczyscic caly dolot, lacznie z plukaniem intercoolera.. ponawiam pytanie... to zalezy na co wymieniasz .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DareQ 3 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 wymiana na taka sama (AWX/AVF) lub 170'tke z 2.0TDI czyi plug&play bez rzezbienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik 0 Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Oto numery turbiny KKK z silnika 2.0TDI 170KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 wymiana na taka sama (AWX/AVF) lub 170'tke z 2.0TDI czyi plug&play bez rzezbienia ja to zrobilem tak : http://www.a4-klub.pl/smf/b5_avg_avgturbulum_awxczips-t15886.0.html i tak to sie powinno robic ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter22 50 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 witam wma ktos namiary gdzie mozna dostac turbine kkk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi75 0 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Widze ze bardzo duzo chetnych jest na ta turbinke Jarol albo ktorys z innych kolegow moglby podeslac na PW gdzie dostac taka turbinke i w jakich cenach sie znajduja .Dzieki i Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Tam gdzie ja kupiłem już niestety nie mają. Ceny tej turbiny to 1500 do 2000 za używke i 2000 do 3000 za fabrycznie nową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi75 0 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 To jak to zamontujecie to zdajcie relacje jakie efekty 2 z przodu musi byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Ja nie wiem czy bede montował tą KKK mam kupioną całkowicie nową fabrycznie sztuke ale zastanawiam się czy nie zamontować czegoś większego. Po za tym bez pompek AL raczej 2 nie bedzie z przodu, na szczęście ja już mam 4 takie w domu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi75 0 Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Od czego te pompki AL ? bo nie kojarze od ARL 150KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniusiek28 9 Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Oto numery turbiny KKK z silnika 2.0TDI 170KM czy ta 170'tka podejdzie do afn'a bez rzeźby??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Pompki AL są z ARL lub ASZ. Turbo KKK podejdzie do AFNa bez rzeźby, wyciągasz seryjną i wstawiasz tą na jej miejsce wszystko pasuje bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniusiek28 9 Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Pompki AL są z ARL lub ASZ. Turbo KKK podejdzie do AFNa bez rzeźby, wyciągasz seryjną i wstawiasz tą na jej miejsce wszystko pasuje bez problemu. oki. Nowe pytanie co to za wtyczka na sztandze turbiny (w mojej turbinie nie ma takiej,co się tam podłancza?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 W 2,0 Tdi jest tam podłączony czujnik położenia sztangi w twoim silniku tego nie ma więc nie podłączasz nic. Tak samo przy wejściu spalin jest dziura na czujnik EGT który można sobie zamontować lub zaślepić dziurę jakąś śrubą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniusiek28 9 Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 W 2,0 Tdi jest tam podłączony czujnik położenia sztangi w twoim silniku tego nie ma więc nie podłączasz nic. Tak samo przy wejściu spalin jest dziura na czujnik EGT który można sobie zamontować lub zaślepić dziurę jakąś śrubą. dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi75 0 Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Ja nie wiem czy bede montował tą KKK mam kupioną całkowicie nową fabrycznie sztuke ale zastanawiam się czy nie zamontować czegoś większego. Po za tym bez pompek AL raczej 2 nie bedzie z przodu, na szczęście ja już mam 4 takie w domu A jaka masz zamiar zalozyc jak nie KKK ?? GT 22?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Tak myślałem nad GT22 ale jednak zostane na KKK mysle że będzie ponad 200km a po za tym na tej turbinie bedzie dużo NM z dołu przy niskich obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się