bogdanel Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 witam wszystkich - panowie jestem nowym posiadaczem diesla AKE 2,5TDI,nie miałem do czynienia nigdy dotąd z dieslem. Poczytałem trochę na forum i już sprawdziłem - turbo ,odmę,przepływomierz. Audi bardzo kopci białym dymem i jedzie jakby miało 20kM a nie 180 . Silnik pracuje bardzo nierówno - testy Vag i VAS nie stwierdzają żadnych usterek elektronicznych . Miałem co prawda błędy :553,777,523 ale już podmieniałem przepływomierz i żadnej poprawy - po zresetowaniu błędy już nie pokazały się. Podpowiedzcie co można jeszcze zrobić żeby nie wydawać kasy w ciemno. Fachowiec który oglądał auto stwierdził że trzeba rozebrać silnik bo to jakieś uszkodzenie mechaniczne..... Czytałem też o logach ale nie wiem jak do tego sie zabrać i czego szukać. Czy żeby zlogować auto wystarczy je podnieść do góry czy muszę nim jechać?Mieszkam w Łodzi może znacie jakiś dobry warsztat albo kogoś kto sprawdzi co jest z tym silnikiem...... * nazywaj proszę wątki precyzyjnie - tak aby temat wątku określał jaki problem nęka twoj pojazd(temat poprawiony) [Musashi]
Musashi Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 poczytaj :th: logi robisz na postoju i w trakcie jazdy http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/tdi_diagnostyka_aktualizacja_13_x_2007-t18478.0.html
bogdanel Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2008 dz.. za poprawienie i podpowiedź / oglądam tego linka i niestety jest to czarna magia po za tym , że nie wszystko łapie musi być druga osoba do testowania.... Wiadomo - za darmo to i ksiądz w kościele się nie modli , może jest ktoś w okolicach Łodzi i pomoże w zdiagnozowaniu tego silnika ....
zibizab Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Jeśli ci nie ubywa płynu -to rozrząd-jak ubywa to uszczelka pod głowicą
Flyer Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Jesli mieszkasz w Łodzi to ja polecam Ci wizyte w Diagtroniku w Jankach lub u Rogala na Okeciu. Z tego co wiem nie ma prawdziwego fachowca od 2.5TDI w Łodzi...
marcin j Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Zawitaj w tym dziale http://www.a4-klub.pl/smf/spociki_lodzkie-t22268.0.html i spytaj , czy ktoś ma Vaga i mógłby ci zdiagnozować autko. Znasz historie serwisową auta, ile ma nalatane???? Tak tylko pytam.
bogdanel Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2008 znam - 230 000 km , jedyna dobra rzecz w tym Audiku to cena za która go kupiłem ale teraz wiem dlaczego mogła być tak niska a do Wawy to raczej nie dojadę albo bym jechał z 2 dni:] auto naprawde ma problem z podjazdem na lawetę
Flyer Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Najpierw VAG, a potem laweta i do porzadnego fachowca... jesli oddasz ten silnik pierwszemu lepszemu mechanikowi, to nawet sobie nie wyobrazasz co moze Cie spotkac
Musashi Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Najpierw VAG, a potem laweta i do porzadnego fachowca... jesli oddasz ten silnik pierwszemu lepszemu mechanikowi, to nawet sobie nie wyobrazasz co moze Cie spotkac i ile moze kosztowac :gwizdanie:
marcin j Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Najpierw VAG, a potem laweta i do porzadnego fachowca... jesli oddasz ten silnik pierwszemu lepszemu mechanikowi, to nawet sobie nie wyobrazasz co moze Cie spotkac No właśnie mechanicy nie lubią tych silników i często posiadają mizerną wiedzę na ich temat. Ja mam bardzo dobrego kolege mechanika ,ale jak mam do niego jechać , to sie nastraja pół dnia. Jaki stan wałków rozrządu , jak turbo i okolice silnik mocno spocony od oleju???
bogdanel Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2008 no właśnie nie chcę popełnić tego błędu - a czytając już to forum wiem że może być niewesoło. Już chyba lepiej kupić drugi silnik z Angola:]. Taka ciekawostka - jak ruszam przepustnicą ? kiedy nią ruszam ręcznie silnik zaczyna chodzić w miarę normalnie , podczas dodawania gazu niestety przepustnica nie chodzi - tylko w momencie wyłączania silnika widać jak podciśnienie ją otwiera i zamyka..właśnie nie widać żadnych wycieków , turbo OK wałki nie wiem...
marcin j Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 A sztanga?, może całkowicie zapieczona , trzeba sprawdzić, rozruszać, i VAG koniecznie podłączyć.
psiku25 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Z tego co wiem nie ma prawdziwego fachowca od 2.5TDI w Łodzi... Oj są i to kilku, w pobliżu Łodzi równiez. Szczegóły na PW :th:
bogdanel Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2008 psiku25 - pisałem do ciebie na gg ale jakoś ciężko cię złapać - napisz na GG 4891982 gdzie można się udać z autem??
psiku25 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 bogdanel,zadzwoń tam, wchodząc najpier do nich na stronkę http://www.sztupecki.pl/ ,mamy tam rabat więc sie o niego upomnij...z Twoim problemem poradzą sobie również na Tkackiej 27 w Pabianicach tel 42 226 20 61 lub 602234970 sam tam robiłem kilkakrotnie swoje autko i za dobre pieniadze. Powodzenia,Pozdrawiam
bogdanel Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2008 dz...Wielkie , dam znać co było powodem awarii.
SEB-A4 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Myśle że u "Sztupeckiego" spokojnie rozwiążą twoj problem.
bogdanel Opublikowano 9 Maja 2008 Autor Opublikowano 9 Maja 2008 no i wszystko jasne - uszkodzone były wałki rozrządu krzywki , silnik nie chodził równo na wszystkich cylindrach . Koszt naprawy 4 koła - wałki nowe udało sie zdobyć za połowę ceny - miałem trochę szczęścia. dz.. wszystkim za podpowiedzi!!!
psiku25 Opublikowano 9 Maja 2008 Opublikowano 9 Maja 2008 no i wszystko jasne - uszkodzone były wałki rozrządu krzywki , silnik nie chodził równo na wszystkich cylindrach . Koszt naprawy 4 koła - wałki nowe udało sie zdobyć za połowę ceny - miałem trochę szczęścia. dz.. wszystkim za podpowiedzi!!! A gdzie Ci pomogli
bogdanel Opublikowano 10 Maja 2008 Autor Opublikowano 10 Maja 2008 prywatnie - dogadałem sie z chłopakiem z servisu Audi/VW w Łodzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się