Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logowania akn'a


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam proszę o analizę logów.

Samochód był logowany z powodu osłabnięcia motorowni.

W ostatnich kilku miesiącach była wymieniona kompletna hydraulika,wałki ,regenerowana pompa vp44,wtryski .

Autko troszkę dużo pali 14-17L ,jest starsznie mułowate w zakresie 1-2k na każdym biegu.

003pq.jpg

004fja.jpg

008veb.jpg

009lwx.jpg

011brk.jpg

:hi:

edit:

od jakiegoś tygodnia dużo wyraźniej niż było zawsze słychać turbawkę na zimnym silniku ,czy można coś na jej temat powiedzieć po załączonych logach

Opublikowano

Uklad regulacji cisnienia doladowania nie moze utrzymac zadanych przez ECU wartosci.

Co ciekawe w logu 008 nie wystepuje spadek mocy.

Ale widac to na odczytach LMM.

Do wyczyszczenia/wymiany... przewody ukladu podcisnienia... skontroluj i przedmuchaj sprezonym powietrzem lub wymien.

Poprosze jeszcze o statyczne - 000,001,003,004,007,013,014 i 018

oraz

Statyczne Basic Settings - 000,003,004,011

Opublikowano

wieczorem dorzucę resztę bo teraz nie dam rady ich wykonać

dziękuję

:hi:

Opublikowano

na prośbe Artura wrzucam logi statyczne:

Logi Basic Settings:

bsl000.jpg

bsl003.jpg

bsl004.jpg

bsl011.jpg

pozostałe logi statyczne:

sl000.jpg

sl001.jpg

sl003.jpg

sl004.jpg

sl007.jpg

sl013.jpg

sl014.jpg

sl018.jpg

pozdrawiam

Opublikowano

siemian dzięki śliczne za pomoc :notworthy::notworthy::notworthy::notworthy::notworthy:

Opublikowano

ustawię to vag'iem ? czy to w jakiś sposób na pompie się ustawia ?

Opublikowano

ok ...

czy mogę mieć przez to jakieś dziwnie wielkie spalanie ?

Opublikowano

dziwne jest to że jak auto stoi to na vagu wyświetla spalanie 1,5-1,6l na godzine...

Opublikowano

no chyba z liter za dużo :thumbdown:

Opublikowano

Artur

Wszystkie posty od 6 do 11 nadają się jedynie do smietnika.

Nie wiem gdzie regenerowałes pompe ale sytuacja jest taka, ze pompa ledwie jest w stanie utrzymac silnik na wolnych obrotach.

Wysoka dawka swiadczy o problemach z sekcją hydrauliczną pompy.

Czy podczas logowania statycznego wyłaczone byly wszystkie odbiorniki elektryczne i klima ?

I czy masz jakąs wiedze czy mieszane bylo cos w adaptacjach?

Opublikowano

Pompa była regenerowana 2 razy w Żychlinie koło Łodzi w Boschu.

Jak widać cały czas jest jeden problem ,szlag mnie trafi.

Przy logowaniu nic nie obciążało silnika dodatkowo ,jedynie przy logach statycznych mogły być postojówki odpalone i delikatnie nadmuch ale tak na 2 kreski . Podczas dynamicznych również tylko mijania i dmuchawa bez klimy.

Opublikowano
Artur

Wszystkie posty od 6 do 11 nadają się jedynie do smietnika.

Nie wiem gdzie regenerowałes pompe ale sytuacja jest taka, ze pompa ledwie jest w stanie utrzymac silnik na wolnych obrotach.

Wysoka dawka swiadczy o problemach z sekcją hydrauliczną pompy.

Czy podczas logowania statycznego wyłaczone byly wszystkie odbiorniki elektryczne i klima ?

I czy masz jakąs wiedze czy mieszane bylo cos w adaptacjach?

A czy po regeneracji pompy nie powinno sie wyregulować dawki? Zauwaz, że kolega nie miał z tym NIC robione z pomoca Vag'a

Opublikowano
I czy masz jakąs wiedze czy mieszane bylo cos w adaptacjach?

Ponawiam pytanie.

Opublikowano

Nic o tym nie wiem . Ja tego nie robilem a pewno.

Opublikowano

Zrob tak - na wyłączonym silniku [włączony zapłon] zaloguj się do silnika [Login], wejdź w adaptacje [Adaptation], wybierz kanał [Channel number] 01 i naciśnij Read. spisz wartość, która tam widnieje [stored value] i napisz na forum jaką tam wartość widzisz.

Lista loginów - któryś z nich będzie pasować:

26231, 26232

26241, 26242

26251, 26252

26281, 26282

12233, 22158, 26231, 26262, 26281, 26261, 26282, 26252, 26232, 26261, 26281, 26242, 12233, 26262, 26242, 22158, 26282, 26252, 26232, 26261

po nieudanym logowaniu, wyłączasz zapłon, włączasz ponownie i próbujesz nowy login.

Opublikowano
I czy masz jakąs wiedze czy mieszane bylo cos w adaptacjach?

Ponawiam pytanie.

Zauwaz, że kolega nie miał z tym NIC robione z pomoca Vag'a

jak wyzej

Opublikowano

42768 takie coś uzyskałem

Opublikowano

Wartosc wydaje się byc standardowa czyli IMO - nikt nic tu nie grzebał.

Pompa generuje niepokojaco wysoką dawke paliwa, pomijając dyskusje ktora toczyła się tutaj (polecam przeczytac cały watek)

http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=27&t=88625&sid=ab6ba1dbea624d978555dd9eae677383

Sądze, ze jest cos nie tak z pompą wtryskową w tym samochodzie, a wnioskuje to na podstawie odczytów w w 008 dyn.

Artur poszukaj sobie na naszym forum lub na AKP logów dynamicznych zdrowego AKNa... i porownaj jakie dawki paliwa sa generowane w 008 dyn.

Nie wiem czy posiadasz jakąs gwarancje... ale czy mozna by w jej ramach ponownie sprawdzic pompe.

Opublikowano

Wyglada jak vp44 bez kalibracji. Jak ktos doda gazu pod 3trpm kilka razy patrz czy nie leca bomble powietrza takze... Przeplywka juz nie domaga tez...

Opublikowano

Artur jak będe miał chwile to ci zrobie i wrzuce moje dynamiczne z 008

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...