Arturoo Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 Witam proszę o analizę logów. Samochód był logowany z powodu osłabnięcia motorowni. W ostatnich kilku miesiącach była wymieniona kompletna hydraulika,wałki ,regenerowana pompa vp44,wtryski . Autko troszkę dużo pali 14-17L ,jest starsznie mułowate w zakresie 1-2k na każdym biegu. edit: od jakiegoś tygodnia dużo wyraźniej niż było zawsze słychać turbawkę na zimnym silniku ,czy można coś na jej temat powiedzieć po załączonych logach
przemik Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 Uklad regulacji cisnienia doladowania nie moze utrzymac zadanych przez ECU wartosci. Co ciekawe w logu 008 nie wystepuje spadek mocy. Ale widac to na odczytach LMM. Do wyczyszczenia/wymiany... przewody ukladu podcisnienia... skontroluj i przedmuchaj sprezonym powietrzem lub wymien. Poprosze jeszcze o statyczne - 000,001,003,004,007,013,014 i 018 oraz Statyczne Basic Settings - 000,003,004,011
Arturoo Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Opublikowano 28 Marca 2012 wieczorem dorzucę resztę bo teraz nie dam rady ich wykonać dziękuję
siemian Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 na prośbe Artura wrzucam logi statyczne: Logi Basic Settings: pozostałe logi statyczne: pozdrawiam
Arturoo Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Opublikowano 29 Marca 2012 siemian dzięki śliczne za pomoc :notworthy::notworthy:
Arturoo Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Opublikowano 29 Marca 2012 ustawię to vag'iem ? czy to w jakiś sposób na pompie się ustawia ?
Arturoo Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Opublikowano 29 Marca 2012 ok ... czy mogę mieć przez to jakieś dziwnie wielkie spalanie ?
siemian Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 dziwne jest to że jak auto stoi to na vagu wyświetla spalanie 1,5-1,6l na godzine...
przemik Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 Artur Wszystkie posty od 6 do 11 nadają się jedynie do smietnika. Nie wiem gdzie regenerowałes pompe ale sytuacja jest taka, ze pompa ledwie jest w stanie utrzymac silnik na wolnych obrotach. Wysoka dawka swiadczy o problemach z sekcją hydrauliczną pompy. Czy podczas logowania statycznego wyłaczone byly wszystkie odbiorniki elektryczne i klima ? I czy masz jakąs wiedze czy mieszane bylo cos w adaptacjach?
Arturoo Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Opublikowano 30 Marca 2012 Pompa była regenerowana 2 razy w Żychlinie koło Łodzi w Boschu. Jak widać cały czas jest jeden problem ,szlag mnie trafi. Przy logowaniu nic nie obciążało silnika dodatkowo ,jedynie przy logach statycznych mogły być postojówki odpalone i delikatnie nadmuch ale tak na 2 kreski . Podczas dynamicznych również tylko mijania i dmuchawa bez klimy.
danielom Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 ArturWszystkie posty od 6 do 11 nadają się jedynie do smietnika. Nie wiem gdzie regenerowałes pompe ale sytuacja jest taka, ze pompa ledwie jest w stanie utrzymac silnik na wolnych obrotach. Wysoka dawka swiadczy o problemach z sekcją hydrauliczną pompy. Czy podczas logowania statycznego wyłaczone byly wszystkie odbiorniki elektryczne i klima ? I czy masz jakąs wiedze czy mieszane bylo cos w adaptacjach? A czy po regeneracji pompy nie powinno sie wyregulować dawki? Zauwaz, że kolega nie miał z tym NIC robione z pomoca Vag'a
przemik Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 I czy masz jakąs wiedze czy mieszane bylo cos w adaptacjach? Ponawiam pytanie.
Arturoo Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Opublikowano 30 Marca 2012 Nic o tym nie wiem . Ja tego nie robilem a pewno.
przemik Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 Zrob tak - na wyłączonym silniku [włączony zapłon] zaloguj się do silnika [Login], wejdź w adaptacje [Adaptation], wybierz kanał [Channel number] 01 i naciśnij Read. spisz wartość, która tam widnieje [stored value] i napisz na forum jaką tam wartość widzisz. Lista loginów - któryś z nich będzie pasować: 26231, 26232 26241, 26242 26251, 26252 26281, 26282 12233, 22158, 26231, 26262, 26281, 26261, 26282, 26252, 26232, 26261, 26281, 26242, 12233, 26262, 26242, 22158, 26282, 26252, 26232, 26261 po nieudanym logowaniu, wyłączasz zapłon, włączasz ponownie i próbujesz nowy login.
danielom Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 I czy masz jakąs wiedze czy mieszane bylo cos w adaptacjach? Ponawiam pytanie. Zauwaz, że kolega nie miał z tym NIC robione z pomoca Vag'a jak wyzej
przemik Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 Wartosc wydaje się byc standardowa czyli IMO - nikt nic tu nie grzebał. Pompa generuje niepokojaco wysoką dawke paliwa, pomijając dyskusje ktora toczyła się tutaj (polecam przeczytac cały watek) http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=27&t=88625&sid=ab6ba1dbea624d978555dd9eae677383 Sądze, ze jest cos nie tak z pompą wtryskową w tym samochodzie, a wnioskuje to na podstawie odczytów w w 008 dyn. Artur poszukaj sobie na naszym forum lub na AKP logów dynamicznych zdrowego AKNa... i porownaj jakie dawki paliwa sa generowane w 008 dyn. Nie wiem czy posiadasz jakąs gwarancje... ale czy mozna by w jej ramach ponownie sprawdzic pompe.
grejf Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 Wyglada jak vp44 bez kalibracji. Jak ktos doda gazu pod 3trpm kilka razy patrz czy nie leca bomble powietrza takze... Przeplywka juz nie domaga tez...
kudalty66 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Artur jak będe miał chwile to ci zrobie i wrzuce moje dynamiczne z 008
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się