k615 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Witam ,od wczoraj założyłem gwinta i powiedziałem mechanikowi ,żeby go obniżył bardzo i teraz się zastanawiam czy nie za bardzo.Jeżdżę na felgach 17" i między oponę a błotnik wchodzi 1 palec więc ( wiem super miara , ale nie miałem czym zmierzyć ). No wygląda to bardzo ładnie tylko,że wiemy wszyscy jakie mamy drogi i jechałem po mieście 40-50 km/h bo się bałem ze na dziurach będę tarł.No i teraz pytanie jaki wybrać kompromis między wyglądem a zdrowym rozsądkiem , czyli o ile ją obniżyć.Czy może tak jest ok?W sumie przez próg przejeżdżam bez tarcia raczej A tu zdjęcie http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef4526a6bc515794.html
danielom Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 nie trzesz, wahacze nie wybijają Ci dziur w nadkolu, opona nie ociera o rant to może zostać ---------- Post added at 09:49 ---------- Previous post was at 09:48 ---------- masz tam opone 225/45?
k615 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Tak, ale chce sprzedać te i kupić 18 jakąś S line No właśnie jak jechałem jeszcze na 15 zimówkach kawałek to coś waliło jakby młotek od spodu ktoś walił Po założeniu tych 17 nic nie wali więc chyba jest ok. A wogóle czy obniżenie ma wpływ na szybkość zużywania się zawieszenia?Na prowadzanie? i wogóle jakie są wady i zalety
danielom Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 na prowadzenie zdecydowanie, auto nie nurkuje, nie chwieje sie na boki jak przy seryjnym zawiasie. zawieszenie napewno zuzywa sie szybciej głownie wachacze, ale jak uwazasz to dadza rade. po obnizeniu plastiki w srodku pewnie tez sie odezwą bo bedzie sztywniej. jesli ci tak stukalo to moze wachacz ktorys jest slaby. jesli kupisz 18 to dopasuj rozmiar gumy tak, zeby byl zamiennikiem ori rozmiaru i przeswit bedzie ten sam.
LOKO Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 To jak bardzo obniżysz zawiechę zależy tylko i wyłącznie od Ciebie...Nie ma wg mnie czegoś takiego jak kompromis równy dla wszystkich Jeśli dla Ciebie tak jest OK to tak jeździj - ktoś inny może stwierdzić że masz "kozę" bo on całe życie jeździł na -80 i jemu tak jest wygodnie Elementy zawieszenia jeśli masz jakie takie pojęcie o jeździe wytrzymają na pewno - jak ktoś zalicza każdą dziurę to i na 1BA za chwilę rozwali zawieche
k615 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Czyli teraz nie jest jakoś tragicznie nisko? To dobrze , no wahacze ostatnio wymieniałem i końcówki bo byłem na przeglądzie zawieszenia zanim założyłem gwint. To na razie zostawiam, najwyżej później się podniesie
LOKO Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Powiem Ci tak: w mojej poczciwej Fieścinie XR2i mam tak że opona się w połowie chowa w nadkole i dla mnie jest OK A w A4 mam -35-40 na kicie i nie miałbym nic przeciwko jakby było niżej ale niestety nie tylko ja jeżdże tym autem ale również żona
LOKO Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 No i u mnie podobnie...może deczko wyżej
danielom Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 przód 34 cm od nadkola do srodka piasty, tyl 35cm. podobno ori ma 39cm
LOKO Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Muszę zmierzyć z ciekawości popołudniu i napewno napiszę ile jest u mnie
danielom Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Ten wymiar ori trzeba sprawdzić bo ja dopiero jak już założyłem gwint kapnąłem się ze warto było by zmierzyć ori żeby wiedzieć ile się obniża :grin:
zychu Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Audi a4 avant z silnikiem 1.9 tdi na fabrycznym zawieszeniu ma od podłoża do rantu nadkola 69cm z przodu i z tyłu.
Tomasz Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Audi a4 avant z silnikiem 1.9 tdi na fabrycznym zawieszeniu ma od podłoża do rantu nadkola 69cm z przodu i z tyłu. ja mam na gwincie obecnie 62 przód, 63 tył
przemciotorun Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 ja tez ustawiam na 63 w tym roku, ogolnie trzeba uwazac ale nie jest zle po przelatanym calym zeszlym sezonie na 63 praktycznie zednych strat....
Polko_V Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Ja mam przód 32 cm od nadkola do srodka piasty, tyl 32.5 A od gleby do nadkola przód 61cm a tył 61.5:decayed:
Tomasz Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Ja mam przód 32 cm od nadkola do srodka piasty, tyl 32.5A od gleby do nadkola przód 61cm a tył 61.5:decayed: Warto też podawać wielkość felgi
Polko_V Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 225/40/18...palec pod kątem wejdzie między oponę a błotnik. Szerokość felgi 8.5" lekki naciąg opony i ET 43 a odstęp między felgą a zwrotnicą 2mm:decayed:. A do informacji w 2011 przód miałem 59.5 a tył 60 na 17" i oponie 215/40 i też dało się jeździć, więc tylko od właściciela auta zależy jaką ma MOCNĄ PSYCHĘ
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się