grucha1 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Witam.wymieniłem pompe absu cały ten blok i od tego mometu mam schody.na wyłączonym silniku pedał mam twardy czyli sero trzyma a jak włącze autko to pedał miekki.Obstawiam na zapowietrzona pompe bo druga wstawiłem sucha.jak to ustrojstwo dobrze odpowietrzyć?? na zaciskach juz ćwiczyłem.Wychodzi na to że mam powietrze w tym bloku, nie ma tam żadnego ręcznego odpowietrznika?wyczytałem ze mozna przez kompa, co prawda mam kabel ale on pracuje tylko z polskim vagiem i vwtool.czy tymi programami idzie odpowietrzyc pompe?jak???.Z góry dziekuje za zainteresowanie i pomoc. Mam nadzieje że ktoś mi pomoże bo jazda z takim miekkim pedałem hamulca to zgroza
Onkel Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 W B5 nie można chyba odpowietrzać VAG-iem. Najlepiej udać się na warsztat gdzie mają maszynę do ciśnieniowej wymiany płynu hamulcowego.
mjw83 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Moze ktos z kolegow podpowie jak to zrobic wagiem czy tak samo jak w tym poscie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=212343
Onkel Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Jeżeli nie masz ESP nie zrobisz tego w B5:facepalm:
Dev Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Grucha, po jaki C.uj zmieniales blok ABS?
grucha1 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2012 zmieniałem blok bo mi pedał blokowało deba i hamulców zero.a jak miałem wyciągniety bezpiecznik od abs to było ok.także padło na blok. To jak ja mam to odpowietrzyć?bo mam miekki pedał na włączonym aucie a na zgaszonym dęba stoi.
Onkel Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 zmieniałem blok bo mi pedał blokowało deba i hamulców zero.a jak miałem wyciągniety bezpiecznik od abs to było ok.także padło na blok.To jak ja mam to odpowietrzyć?bo mam miekki pedał na włączonym aucie a na zgaszonym dęba stoi. Sam nie czytasz odpowiedzi na swoje pytanie. Napisałem Ci w drugim poście co zrobić.
Dev Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 to nic nie da niepotrzebnie rozszczelniałes układ, wystarczyło wymienic sam sterownik czyj to było pomysł, Twój czy mechanika ? jak Twój to jestes kolego w czarnej d...pie, jak mechanika to jego problem
grucha1 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2012 pomysł byl moj ale z inicjatywa mechanika.pozatym to jest pompka bez odłaczanego sterownika.wedlug mechanika to ona jest starego typu.ten sterownik jest na stale a nie odłączany.pozatym jakos to chyba da sie odpowietrzyc bo to jest czesc wymienna.
Klawisz-84 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Dnia 4.04.2012 o 18:13, Dev napisał: to nic nie da niepotrzebnie rozszczelniałes układ, wystarczyło wymienic sam sterownik czyj to było pomysł, Twój czy mechanika ? jak Twój to jestes kolego w czarnej d...pie, jak mechanika to jego problem odkopie temat. Będę chciał wymienić pompę abs pod quattro i teraz Dev pytanie do Ciebie wystarczy wymienić sam sterownik jak dobrze rozumiem? nie muszę zmieniać całego układu tylko przełożyć sterownik, mój fwd i założyć od 4wd?
r7adek Opublikowano 29 Marca 2019 Opublikowano 29 Marca 2019 W dniu 26.01.2017 o 12:07, Klawisz-84 napisał: odkopie temat. Będę chciał wymienić pompę abs pod quattro i teraz Dev pytanie do Ciebie wystarczy wymienić sam sterownik jak dobrze rozumiem? nie muszę zmieniać całego układu tylko przełożyć sterownik, mój fwd i założyć od 4wd? Jak ogarnąłeś temat pompy ? Czeka mnie to samo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się