Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana czy regeneracja turbiny?


Dave J.

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Szykuje mi się naprawa turbinki. Słyszałem jednak, że do turbin Garreta nie produkują już oryginalnych zestawów do regeneracji (info od mechnika z Tune-UP w Gdańsku). Zestawy jako akie są, ale już nie tak dobre jak te oryginalne. Więc mam teraz problem. Czy porywać się na regenerację i liczyć, że trafię na "dobry" zestaw, czy nowa turbinka? Jeśli nowa to jaką polecacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak więc poznać czy turbina jest w dobrym stanie gdy jest wyszarpana z auta i pięknie wyczyszczona? Na co zwracać uwagę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem nową turbawkę, nie chciałem regenerować, bo różnie jest z uszczelniaczami później.

Możesz poszukać na forum, może ktoś będzie sprzedawał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem jak najbardziej za regeneracją,w dobrym zakładzie oczywiście,te turbiny mają już swoje lata i nie wierzę,że używana długo pociągnie,zestawy nie są ori Garreta ale można dostać dobrej jakości i turbo będzie trwałe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem, jak aktualnie, ale w zeszlym roku, moznabylo kupic nowa turbine za 1700 zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Spidan

Właśnie dlatego obawiam się używanej. Pochodzi z 50tys km i będzie znowu to samo. A z moimi przebiegami... Kupiłem swoją rok temu i już 50tysi zrobione :D

@Musashi

Jak nowa turbinka to może coś wydajniejszego? ARL, KKK, lub wydajniejszy Garret?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywisce ze tak, Turbina z BRD, do tego wydajniejsze wtryski, drugi IC :naughty: i chip na to.

Jest sporo na ten temat. CHociaż 180KM uzyskasz na seryjnej turbinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie chciałbym stać przed tym wyborem 2 raz, ale nie daj Boże gdyby się przytrafiło to wybrałbym regeneracje-ponownie. Na chwilę obecną 25kkm, a ona ciągnie jak wściekła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie,kolega robił w Superbie AWX turbo w Krakowie zapłacił 980zł,2 lata gwarancji,śmiga już 2,5 roku i rewelka ciągnie,sucha,nie ma luzów,dolot czyściutki.

To nie jest miejsce na reklamy !!! Musashi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi regenerowali turbine z awx a bardzo dobrym zakładzie, znanym w środowisku tuningowym i po 40 tys km zaczyna gwizdać i to coraz mocniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Spidan

Właśnie dlatego obawiam się używanej. Pochodzi z 50tys km i będzie znowu to samo. A z moimi przebiegami... Kupiłem swoją rok temu i już 50tysi zrobione :D

@Musashi

Jak nowa turbinka to może coś wydajniejszego? ARL, KKK, lub wydajniejszy Garret?

no ARL bedzie pasował jak cholera:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywisce ze tak, Turbina z BRD, do tego wydajniejsze wtryski, drugi IC :naughty: i chip na to.

Jest sporo na ten temat. CHociaż 180KM uzyskasz na seryjnej turbinie.

Chipsa już w swojej zrobiłem. Delikatnie ze 131 >na 155 kucyków i 360 momentu. Zabawa we wtryski i IC to już spory wydatek :D

Jeśli różnica cenowa między nową seryjna turbiną, a inną wydajniejszą nie byłaby duża to może lepiej dorzucić te parę groszy? I czy potem znów musiałbym silniczek chipsować by to wszystko dobrze ustawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...