grucha1 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Witam. Wyje mi pompa wspomagania po rozgrzaniu sie płynu.w zbiorniczku truche bulgocze nie wiem czy to normalka.Chciałbym aby ktoś mnie pokierował jak wymienić płyn, kompletnie.
AndrzejAj3 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 ściągasz od dołu osłonę jeżeli posiadasz po czym ściągasz z pompy jeden z wężów (z dwóch) które idą do pompy i płyn spuszczony, aha odkręć jeszcze korek od zbiorniczka ja przy takie operacji przepłukałem układ kilka razy
grucha1 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2012 dziekuje kolego. nie długo biore sie za wymiane
AndrzejAj3 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 nie ma sprawy jest to bardzo łatwa czynność...
Nelson Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Wyczyść sobie sitko w zbiorniczku wyrównawczym benzyną ekstrakcyjną, lubi się zapychać i powodować bulgotanie.
cacek89 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 podpinając sie pod temat, u mnie rowniez po dluzszej jezdzie zaczyna sie pienic plyn (uklad zalany przez pseudofachowcow od regeneracji maglownicy na czerwonyATF- podbno nie rdzewieje od niego listwa na maglu ) przez rok wszystko bylo ok, po niedzieli koniecznie chce go zmienic nim bedzie za pozno... tylko teraz pytanie czy juz nie jest? jak zaczyna sie plyn pienic to zaczyna pojekiwac pompa, po zmianie plynu nie powie ostatecznie papa, lub nie porozszczelnia sie maglownica? regenerowalem ja wlasnie ze wzgledu na wycieki
MATIUS Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 a sitko w zbiorniczku na miejswcu nie ma prawa się pienić ja mam dwie a4 i każda śmigana atf i jest wpożądku
cacek89 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 tak sitko jest na swoim miejscu, juz sam nie wiem co jest grane do tej pory przez rok bylo wszystko w najlepszym porzadku, moze gdzies powietrza uklad dostaje? ale skad, skoro stan plynu jest zawsze taki sam i nigdzie nie ma zadnych wyciekow... ---------- Post dopisany 16-04-2012 at 19:24 ---------- Poprzedni post napisany 15-04-2012 at 12:03 ---------- przed chwila mialem zabracg sie za wymiane plynu no i tak patrze sobie, a ten przewod powrotny przy zbiorniczku (ten cienszy, blizej kabiny) jest troche upocony, moze wlasnie przez to dostaje sie powietrze i dlatego plyn sie pieni? co wy o tym myslicie? jest to mozliwe?
grucha1 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2012 niestety u mnie po zmianie płynu na SWAG zielony zmian nie ma pompa dalej wyje i jak sie rozgrzeje to troszke ciężej sie kierownicą kręci. Czy pompa mówi papa? czy to może być czymś innym spowodowane?
grucha1 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2012 SWAG zielony płyn do wspomagania koszt 30zł/0,8l. także chyba powinien być dobry.numer na butelce odpowiadał do audi
cacek89 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 a pieni ci sie plyn po rozgrzaniu?
grucha1 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2012 no właśnie sie nie pieni i swobodnie w zbiorniczku sobie pływa.Zbiorniczek też wymieniłem na czysty, umyty i wydmuchany jak nówka.a dalej wyje
cacek89 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 u mnie to sie pieni jak diabli juz mi rece opadaja, chyba sam sobie z tym nie poradze
kograman Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Czy są ubytki płynu, czy gdzieś cieknie ?
cacek89 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 u mnie narazie problem zażegnany http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?414-Wspomaganie-p%B3yn-G004000M2-to-to-samo-co-G002000/page6
grucha1 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2012 u mnie nigdzie plyn nie leci.chyba jeszcze raz wyplukam uklad.
kograman Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Hmm dziwna sytuacja. Ewidentnie bąbelki to znak zapowietrzenia. Poczytaj temat, o którym wspomina cacek89
cacek89 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 naprawde radze dobrze sprawdzic to sitko w zbiorniczku czy jest na swoim miejscu
bouzuki Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 W syna A4 ADR ze starości pękła gumowa osłona przewodu od pompy do układu kierowniczego i w przewodzie zrobiła się dziurka.Też w zbiorniczku płyn bąbluje i piszczy pompa.Jutro idzie na kanał do mechanika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się