dr.J Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Po 3 tygodniach szukania, przeliczania i zbierania opinii nadszedł ten dzień. Decyzja zgodnie z głosem serca, a nie rozumu - 19 cali , a konkretniej: Numer felgi: 8T0 601 025 H Rozmiar: 19x8,5 ET: 32 Opony: 255/35/19 Dunlop Sport Maxx GT Zawieszenie: -30mm 1BV Miało wyglądać bardziej 'agresywnie', stąd właśnie wybór felgi z S5, które z ET 32 powinny wystawać na zewnątrz 11 mm względem dedykowanej felgi do A4 B8 w tym rozmiarze (bo o ile się nie mylę, jest to ET43). Są już na forum fury, które jeżdżą z podobnym setupem, w tym nasz master wrclaguna z identycznymi felgami, ale trochę innym zawieszeniem i trochę inną oponą (btw, sorry wrc, naprawdę wpadłem równolegle na ten sam pomysł co Ty ). Ja sam miałem sporo wątpliwości jak to wszystko u mnie zagra więc wrzucam wyniki na forum - mam nadzieję, że komuś przyda się ten materiał, gdy sam będzie miał podobny dylemat. Na oko wydaje się, że będzie grubo - zgodnie z planem Dla informacji, felgi oryginał, a oponki w bardzo dobrym stanie. Czyżbym wreszcie trafił na uczciwego sprzedawcę? Anyway, opona 255 zdaje się bardzo dobrze ochraniać rant felgi 8,5cala i chyba taki jest zamysł fabryki. Początkowo napaliłem się na szerokość 9cali przy oponie 245 i taka opcja powinna chyba wyglądać lepiej, ale pewnie zapewnia trochę mniej bezpieczeństwa feldze. Przed założeniem jeszcze usuwanie kleju po starych odważnikach i polerka. Swoją drogą uświadomiłem sobie, że od kiedy 10 lat temu wsiadłem do mojego pierwszego samochodu, używam do wszystkiego tego samego środka... Chyba muszę się podciągnąć, na szczęście na forum jest od kogo się uczyć No i pierwsze koło siedzi. Dość mocno na zewnątrz... pewnie stąd zalecenia chłopaków z audizine, żeby do tej felgi zakładać oponę 245 Z góry zakładam, że będzie tarło więc idąc za radą tych samych osób pozbywam się widocznej na zdjęciu śruby z zapinką mocującą nadkole - podobno na dzień dobry to jest miejsce tarcia. Jeżeli mimo to będzie problem, będzie trzeba podginać ranty błotnika. No i czas już na efekt końcowy...:cry: Okazało się, że jedna opona miała na boku małą skazę... Ale głęboką na tyle, żeby opona nadawała się tylko na śmieci. To był czas triumfu mojego ojca, który od początku namawiał mnie, żebym zmienił te 18, ale na 17:thumbdown: A może to po prostu kara za to, że zamiast święcić jajka ja tu walczę z kołami? Trudno. Na relację z jazdy na 19tkach zapraszam za tydzień lub dwa, tymczasem życzę wszystkim Wesołych Świąt!!
armando Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Również Wesołych Świąt i powodzenia w Twoim nineteen inch project
wrclaguna Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Felgi piękne tylko trochę szkoda ze taka przygoda z oponą Będziesz kupował opone 1 sztukę ?
dr.J Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Felgi piękne tylko trochę szkoda ze taka przygoda z oponą Będziesz kupował opone 1 sztukę ? Dzięki. Wzoruję się na najlepszych O dziwo sprzedający telefonicznie bardzo przeprosił mnie za zaistniałą sytuację i obiecał wysłać we wtorek kolejną oponę. Oby:think2: Oczywiście, bardzo chciałem na szybko załatwić sobie tą oponę więc były dwa telefony do pobliskich oponiarzy, ale jeden w ogóle nie pracował, a drugi stwierdził, że nie pójdzie sprawdzić bo już wchodzi do wanny:grin:
Santa Cruz Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 255? To musi ważyć dwie tony. Daj znać jak bardzo pogorszyły się osiągi - szerokie opony 'zjadają' moc jak nic innego w samochodzie.
carrera369 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Felgi niezłe, ale na tych zdjęciach najbardziej spodobał mi się kolor Twojego A4. Bardzo dobrze pasuje do B8 Avant i dobrze współgra z chromowanymi relingami i listwami.
dr.J Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2012 A dzięki, dzięki. Na początku mocno byłem zajarany pakietem czerń, ale po pierwszym myciu auta stwierdziłem, ze te chromowane dodatki nawet nieźle pasują 255? To musi ważyć dwie tony. Daj znać jak bardzo pogorszyły się osiągi - szerokie opony 'zjadają' moc jak nic innego w samochodzie. Nie powiem, kółka nie są najlżejsze. A już na pewno w porównaniu do 16tek w Corsie mojej żony, które wtedy też jej zmieniałem Na zimę mam 245 więc mam nadzieję, że przechodząc na 255 zauważalnego spadku osiągów nie będzie
jedrekx Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 nie będzie.. nawet na moim 2.0 TDI nie ma zauważalnego pogorszenia osiągów. jedynie spalanie jest wyższe..
dr.J Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2012 No to czas wreszcie założyć te kółka Before and after: No i jeszcze jedno poglądowe foto: Nieskromnie mówiąc, według mnie wygląda konkret:naughty: A teraz czas, żeby wypłynął jakiś wniosek z tego tematu... nie zakładajcie takiego zestawu do A4 z zawieszeniem S-Line bo na poprzecznych nierównościach obciera tył :thumbdown: No ale cóż... byłem świadomy, że tak się może skończyć. Na szczęście opony jako dodatek do felg były w dobrej cenie Zapewne będzie zmiana opon na 245/35 albo nawet 235/35. Całkowita średnica koła będzie wtedy trochę mniejsza, ale przekłamania na zegarach nie będą zbyt duże. No i będę mógł teściową z tyłu przewieźć bo na razie zakaz obciążania tylnej osi
ZuKeRs Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 dopiero znalazlem posta 19 / 8,5 / ET32 - felga rakieta dr.J w mojej B7 tez mam 1 rozmiar za szeroka (mam 245/40/18 a powinno byc 235/40/18) i pierwsze wrazenia to odczuwalny spadek przyspieszenia
dr.J Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Dzięki Natomiast u mnie z tyłu już siedzi 235/35. Nie wytrzymałem psychicznie tego obcierania i musiałem szybko zmienić. Jak się przyjrzeć to trochę teraz słabo wygląda róznica przód tył (średnica tyły jest teraz minimalnie mniejsza niż mówi fabryka) Chyba przód też wymienię - ale czekam na wypłatę Swoją droga montaż takiego placka na felgę to jest niezły stres. Goście tak się siłowali z tymi oponami, że cały czas miałem wrażenie, że coś się zaraz spier...
ZuKeRs Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 235/35 w B8 to chyba jeden rozmiar za wasko - ale spoko bedzie bardziej kozacko wygladalo a do tego mniejsze spalanie i utraty mocy nie poczujesz teraz uwazaj na krawezniki - szkoda takiej ladnej felgi - 8,5 cala i 235 - hoho
biggman Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 wy to chyba mieszkacie w innym kraju jak na tych naszych dziurach jeździć z takimi felgami ale autko wygląda z nimi
dr.J Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Jak jeździć? Wolno :wink: a no i do pracy jeżdżę rowerem albo autkiem żony bo jest problem z parkowaniem - nie mam jak wjechać na krawężnik
ZuKeRs Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 do teraz doj**ales z tym kraweznikiem witam w klubie - choc ja mam troche miesa ale tez dwa razy sie zastanowie zanim przywitam sie z kraweznikiem
jedrekx Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 wy to chyba mieszkacie w innym kraju jak na tych naszych dziurach jeździć z takimi felgami ale autko wygląda z nimi eee tam, spokojnie da się jeździć.. a dodatkowo wygląd jakbym miał mocniejszy silnik to dałbym jeszcze o cal więcej niż teraz
dr.J Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2012 A swoją drogą jedrekx, w weekend zaliczyłem traskę Wwa > Bydgoszcz > Wwa. Jakiejś tragedii nie ma, generalnie cała droga spoko oprócz kawałka wylotu z Wawy za Łomiankami. Tak mnie wytrzęsło, że przez miałem chwilę zwątpienia w decyzję co do kół Na szczęście potem jakoś dało radę.
jedrekx Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 a bo droga z Bydgoszczy do Wawy jest całkiem, całkiem tylko właśnie jest ten odcinek przed Łomiankami trochę gorszy.. mogłeś dać znać to byśmy spota zrobili
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się