Killer1984 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Witajcie, Od jakiegoś roku ubywa mi oleju z 1,5L na 10tyś km... Leje się jakby z filtra oleju ( zalany cały dół silnika, skrzynia, drążki rozporowe )- udało mi się dojść do tego, że będzie to prawdopodobnie uszczelka chłodniczki oleju? Wydaje mi się, że po filtrze oleju sączą się też kropelki płynu chłodniczego zależne jest to od tej uszczelki?? czy na wężach przepuszcza? No i niewielka prośba - Czy mógłby ktoś z grubsza opisać jak się dobrać do tej uszczelki? ( wyciągam filtr oleju wykręcam śrubę(jaki klucz?) na którą wkręca się filtr i chłodniczka wychodzi? ) Pewnie najlepiej byłoby wyciągnąć całą chłodniczkę skoro sączy się płyn...? a co za tym idzie spuszczenie płynu?
janusz_stg Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Zacznij od szczegółowego wytarcia lub umycia miejsc zaoliwionych i dokładnie określ miejsce wycieku. Walczyłem z podobnym problemem ,przyczyna okazała się banalna. Rozszczelnił się czujnik temperatury oleju umieszczony w chłodniczce oleju. Naprawa polegała na wymianie czujnika ,koszt niewielki. Przyczyny mogą być też zupełnie inne.
SotoM Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 mysle ze wymiana uszczelki gumowej miedzy podstawa a wymiennikiem ciepła załatwi problem... twardnieje gumka a nawet zdarza sie ze poluzuje sie nakretka mocujaca wymiennik. najlepiej było by umyc motor i przejechac sie jesli sa duze wycieki - wyciek bedzie po chwili... obserwacja...
kograman Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 A może to ten oring (numer 2 na fotce)
daniel40 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Umyj silnik myjką ciśnienową dokładnie. Potem zobaczysz gdzie leci olej.
STASIU227 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Witam ja miałem to samo tesz mi cieknoł olej z tej chłodniczki i płyn chłodniczy, mi to robił mechanik wiem żeby odkrecił kruciec wody przeczyścił i położył na silikonie i mi nie cieknie już płyn.A co do chłodniczki wiem że ją wykrecił i zmienił uszczelke i położł to też na silikonie wszystko ustało.a co do płynu to czeba spuścić bo jak odkrecisz kruciec to sie bendzie lało
kograman Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Umyj silnik myjką ciśnienową dokładnie. Potem zobaczysz gdzie leci olej. Albo spryskaj preparatem do mycia silników K2, ja jak czaiłem gdzie cieknie myłem nim i zaj... zmywa olej.
Killer1984 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2012 dzięki Panowie za rady przy najbliższej okazji wjazdu na kanał postaram się zlokalizować winowajcę
A4-Tomek Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Jeżeli cieknie na o-ringu nad chłodniczką oleju to będzie ona ulana od strony silnika no i silnik po stronie filtra i będzie ściekało na łączeniu silnika ze skrzynią biegów też masz 1Z jak ja więc tak to wygląda bo odmę wchodzącą do silnika widać bez problemu i czy cieknie z niej.
Killer1984 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Cześć, Udało mi się zrobić zdjęcia tego przecieku... może wam uda się dopatrzeć skąd to się leje...
spetsnaz Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Wklej je w wątku to już całkiem fajnie będzie
Killer1984 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2012 już poprawione w firefoxie były a w IE już nie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się