Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Instalacja BRC seq24 i kontrolka EPC


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Kupiłem niedawno A4 1.8T z wyżej wymienioną instalacją LPG i co jakiś czas (nie ma reguły) mam jakby spadek napięcia, zapala się kontrolka EPC, obroty lecą w dół. Gdy to się dzieje na postoju/w korku to na 90% samochód gaśnie. Podczas jazdy szarpnie samochodem i jadę dalej.

U mnie wmieście jest tylko jeden autoryzowany serwis który zajmuję się instalacjami BRC ale ten gościu co tam działa to nie powiem brzydko kto więc szukam pomocy u was koledzy.

Poprzedni właściciel walczył z tym ale poległ. Mówił coś, że te instalacje mają jakiś czujnik napięć i jeżeli jest za mały to resetuje instalację i dla tego to się dzieje. Co trzeba zrobić, żeby ten czujnik czy cholera wie co tam jest oszukać?

Pozdrawiam,

Jarek, Cze-wa

Opublikowano

Kolego najpierw zaczynamy od VAG-a

potem lecimy po kolei na junkersie kończąc

Opublikowano

Vag pewnie bedzie widział wypadanie zapłonów:) trzeba umiejetnie przeregulowac i ustawic odpowiednie parametry poniewaz masz silnik zaturbiony do takiego inaczej sie podchodzi jak do wolnnossaka i ewidentnie mozesz miec na wstepie uboga mieszanke i nie wiadomo tez jak masz podłaczone podcisnienie i jakie wykazuje map .A na wysokich obrotach w granicy 4.5 tys obr do 5,tys masz szaarpanie? takie ze chce łeb urwac? nie ma zadnego czujnika napiec.nie wiem o co temu gosciowi mowiło. tutaj głowna role bedzie odgrywało ustawienie cisnienia tzw MAP. i w ustawieniach zaawansowanych trzeba zmienic parametry tak aby wtryski benzynowe były otwarte na 105 procent w chwili przełaczania na benzynke przy pałowaniu na duzych obrotach.Ale tego niestety przez forum sie nie zrobi to gazownik musi wiedziec co i jak.a o brc co nieco wiem:D heh magi tam nie ma ale trzeba wiedziec co sie robi.musisz probowac do innych ludzi podjechac bo ten koles jak nie daje rady to juz nie da bo za cienki jest na to!:DMozliwe ze moze byc rowniez co innego.źle podłaczone obroty.Ale to tzeba widziec kolego niestety.Najpierw sam osobiscie bym zrobił ponowne programowanie. niech na nowo sie wszystko zresetuje ecu i zaprogramuje.Wtedy probowac z jazda.

Opublikowano
Kolego najpierw zaczynamy od VAG-a potem lecimy po kolei na junkersie kończąc
A co mi VAG powie jak na PB jest wsio OK tylko na LPG coś się sypie?
A na wysokich obrotach w granicy 4.5 tys obr do 5,tys masz szaarpanie? takie ze chce łeb urwac?

Nie ma żadnego szarpania w całym zakresie obrotów.

Jedynie co jakiś czas wyskoczy ta kontrolka EPC i szarpnie samochodem lub też zgaśnie na postoju.

Najgorsze jest to, że nie znasz dnia ani godziny kiedy ten problem występuje. Podczas jazdy po mieście może trafić się kilka razy albo w ogóle, w trasie to samo.

I nie ma znaczenia jak jedziesz, spokojnie czy agresywnie.

W środę podjadę do jakiegoś gazownika i zobaczymy co powie.

Już zrobiłem mały wywiad gdzie dobrze obsługują BRC tak więc bądźmy dobrej myśli.

Opublikowano

ja bedzie chciał to Ci powie, a jak nie bedzie chciał to Cie oleje

zrób najpierw to co pisze, jezeli uważasz ze jestes mądrzejszy od nas tutaj to po co piszesz posta z zapytaniem ?????

Opublikowano

Nie jestem mądrzejszy, ale logicznie myśląc to nic nie da.

Gdybym wiedział to przecież nie zakładałbym nowego tematu.

Zapytałem tutaj bo może ktoś już miał podobny problem i zna rozwiązanie.

Never mind - czekamy do środy.

Opublikowano

Jak byś nie wiedział to jeżdżąc na LPG w sterowniku kompa PB też się zapisują błędy ,przecież auto nie wie że jedzie na LPG hehe.

Opublikowano

Jeśli nie chcesz podpiąć VAG-a to jedź do jakiegoś gazownika niech zobaczy co jest 5. Ja mam 1.8T i tą samą instalke - wszystko działa idealnie.

Opublikowano
Jak byś nie wiedział to jeżdżąc na LPG w sterowniku kompa PB też się zapisują błędy ,przecież auto nie wie że jedzie na LPG hehe.

amen

Opublikowano
Jak byś nie wiedział to jeżdżąc na LPG w sterowniku kompa PB też się zapisują błędy ,przecież auto nie wie że jedzie na LPG hehe.

amen

hahahahah :D:D:D:D

Opublikowano

Witam,

W końcu pobawiłem się Vagiem i oto wynik:

9 Faults Found:

16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

P0441 - 35-10 - - - Intermittent

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean

P1128 - 35-10 - - - Intermittent

17584 - Bank1: O2S (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached

P1176 - 35-10 - - - Intermittent

17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground

P1425 - 35-10 - - - Intermittent

17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground

P1117 - 35-10 - - - Intermittent

17843 - Secondary Air Pump Relay (J299): Short to Ground

P1435 - 35-10 - - - Intermittent

17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Short to Ground

P1421 - 35-10 - - - Intermittent

17697 - Boost Pressure Control Valve (N249): Short to Ground

P1289 - 35-10 - - - Intermittent

I teraz prosiłbym o jakiś translate i wstępne wytłumaczenie o co chodzi :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...