marcinos80 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Witam.Od Kilkunastu dni zauważyłem że auto po ruszeniu czy to na zimnym czy to na cieplym silniku daje biały dym(kopci na biało)Przy zmianie biegu równiez zauważalny jest białym dym z wydechu.Po okresie zimowym chciałem odmulic mojego AWX-a i polatać ostrzej ,trzy razy złapało notlaufa przy 4500 poczym już było ok.Kilka dni temu geomeria przyciela sie kolo 3,5 - 4 tysi.Dziś w trakcie robieniu logów złapało raz przeładowanie poczym juz było ok.Juz raz turbo było wyciągane i czyszczone.Jeśli chodzi o stan płynu chłodzącego wszystko ok,olej nie zauważyłem zbytniego spadku na bagnecie.Zauważyłem brudny egr który przed zimą był wymieniony na nowy.Pomocy co z tym fantemrobić dalej.Jakas diagnoza,co sprawdzić itd. Nie zauważyłem niemocy w samochodzie albo już się przez okres zimowy się przyzwyczailemdos pokojnej i ekonomicznej jazdy. Ostatnie stare logi http://a4-klub.pl/showthread.php?t=181893 BS http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_81473.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_81474.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_81475.html 000 STATYCZEN http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_81476.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_81477.html 007 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_81478.html 001 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_81479.html 013 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_81480.html 014 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_81481.html 018 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_81482.html 023 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_81483.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_81484.html 000 DYNAMICZNE http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_81485.html 004,008,010 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_81486.html 000,001,003 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_81487.html 011
przemik Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Podpisz linki bo nie wiem w co klikam....
vauxhall95 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 turbo ma chec do ciaglego przeladowywania,albo mu porzadnie wstawisz,albo wyjmuj turbo.
marcinos80 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Tak myslałem ,po zapaleniu jest słyszalny świst jak by turbo zaczynało pracowac i po kilku sekundach juz swistu nie słychac.Porządnie to dostała nie raz widoczne sie przycina geomertia-trzeba wyciagac i pożądnie wyczyścić turbo.Coś jeszcze sprawdzić?
przemik Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Chyba juz wiadomo co tzreba zrobic...
marcinos80 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Ok,dziś czyszczenie.Po czyszczeniu komplet logów wkleje.Dzięki panowie za wypowiedź.Zastanawiam się tylko co jest częstą przyczyna zawieszania się geometrii?Możliwe że źle była tzn. niedokładnie wyczyszczona sprężarka dlatego jest ponownie do czyszczenia.
grzes1704 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 ja wyczyściłem dokładnie i pół roku cisza .Teraz jak zamulam ze 100 km to łapie przeładowanie a jak cały czas ogień to jest dobrze. U mnie była tak zapaskudzona ze kierownice może z 1mm się ruszały i pierścień za prosty nie był . Może od tego że kierownice były zapieczone dłuższy czas i coś się porypało w wirniku .(Nawet na jedynce łapał notlaufa) Może katalizator trochę zatyka , wkrótce go wytnę i się zobaczy.ja mam afna
marcinos80 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Turbo już wyczyszczone,auto odzyskało wcześniejszą moc i nie ma już białego dymka.W ciagu kilku dni komplet logów do oceny czy już wszystko ok.Pozdrawiam i dzięki za podpowidź. ---------- Post dopisany 28-04-2012 at 11:35 ---------- Poprzedni post napisany 22-04-2012 at 20:54 ---------- Logi po czyszczeniu,czy juz ok jest-mam wrażenie że auto nie ma dynamiki....cos niepokojącego? BS http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_82752.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_82753.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_82754.html 000 Dyn http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_82755.html 004,008,010 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_82756.html 000,001,003 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_82757.html 011 Stat http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_82758.html 001 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_82759.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_82760.html 000 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_82761.html 018 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_82762.html 007 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_82763.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_82764.html 013 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_82765.html 018 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_82766.html 023 ---------- Post dopisany at 11:36 ---------- Poprzedni post napisany at 11:35 ---------- Logi po czyszczeniu,czy juz ok jest-mam wrażenie że auto nie ma dynamiki....cos niepokojącego? BS http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_82752.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_82753.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_82754.html 000 Dyn http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_82755.html 004,008,010 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_82756.html 000,001,003 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_82757.html 011 Stat http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_82758.html 001 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_82759.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_82760.html 000 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_82761.html 018 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_82762.html 007 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_82763.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_82764.html 013 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_82765.html 018 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_82766.html 023
marcinos80 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Czyli czyszczenie pomogło w przypadku notlaufa a co dalej z tym robic ,gdzie przyczyna. ---------- Post dopisany at 20:48 ---------- Poprzedni post napisany at 18:05 ---------- n75 do podmianki? ---------- Post dopisany at 20:48 ---------- Poprzedni post napisany at 20:48 ---------- n75 do podmianki? ---------- Post dopisany 29-04-2012 at 17:34 ---------- Poprzedni post napisany 28-04-2012 at 20:48 ---------- Ktos pomoże? ---------- Post dopisany at 17:34 ---------- Poprzedni post napisany at 17:34 ---------- Ktos pomoże?
przemik Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Ten samochod to jest po jakims programie ?
marcinos80 Opublikowano 3 Maja 2012 Autor Opublikowano 3 Maja 2012 Tak-wypowiadałeś się nawet o programie.W pierwszym poście jest link/ http://a4-klub.pl/showthread.php?t=181893
spanky Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 w dalszym ciagu regulacja doladowania jest kiepska ...
marcinos80 Opublikowano 6 Maja 2012 Autor Opublikowano 6 Maja 2012 Po wstępnym przeczyszczeniu przedmuchaniu zaworka logi dynamiczne do oceny.Jutro podmianka na nowy(sprawny) jeśli przeczyszczenie nie dało jakiegoś rezultatu.Prosił bym o wypowiedź na temat logów,Pozdrawiam. http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_83724.html 000.001.003 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_83725.html 004.008.010 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_83726.html 011
ciahciah Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 po jakiego grzyba kręcisz tdi powyżej 4000obr? przecież to przestaje ciągnąc 62C w dolocie ciepło, masz nadkole od S4? takie z żaluzją? log 013 jakiś podejrzany, filtr paliwa co ile wymieniasz? jakiej firmy? spanky napisał ze jest źle ale co dalej zrobić cisza, a przemik nabił sobie kolejnego posta zadając trudne pytanie:) problem leży i po stronie czipa i po stronie mechanicznej, wcześniej gdy mechanika była w lepszej kondycji wszystko w miarę dawało rade, z czasem niestety wszystko się starzeje, korekta może pomóc, nie załatwi problemu całkiem ale jeżeli teraz przy pełnym bucie auto nic nie dymi już wiesz co mam na myśli, co do reszty map sterujących turbo kumaty tuner zrobi co trzeba, patrząc w przyszłość na mniej sadzy w turbo też może zaradzić, wspomnij że masz zdrową przepływkę, druga kwestia czyli mechaniczna, w turbo mogło się coś wyrobić, nie tylko kierownice, wałeczki lub trzonek który idzie do sztangi i obecnie jest zatarty i stawia opory, no ale czyścić turbo co parę miesięcy tak nie powinno być zważywszy ze lubić pocisnąć, drugim winowajca może być gruszka i ja bym od niej zaczął, pożycz inną, podmień i zrób 011, możesz też na swojej gruszce na próbę wydłużyć sztangę 1obr, zrobić loga i potem znowu ustawić jak było no bo tuner ustawił prace turbo pod sztang w obecnej pozycji
marcinos80 Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Opublikowano 7 Maja 2012 Filtr paliwa co 12 tysi na mana wymieniam,nadkola nie mam z firamka.Zamierzam wyczyścić coolera jak znajde czas.Z podmiana gruchy bedzie kiepsko bo najprawdopodobniej nie bede miał od kogo.To mówisz ze n75 nie podmieniac.Dodam obrut sztangi i zrobie loga.Cos wiecej mam srawdzic>
ciahciah Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 n75 jak masz taką możliwość podmień i zrób 011, wszystko trzeba sprawdzić w tym układzie, nadkole z firanką do b5 kosztuje 105zł, nie wiem ile w b6 ale pewnie podobnie, trochę było by chłodniej w dolocie
marcinos80 Opublikowano 10 Maja 2012 Autor Opublikowano 10 Maja 2012 Logi po podmianie n75 tylko z FL-a tylko jeden kruciec byl nie zaslepiony tak jak u mnie jest to zaslepione korkiem (filterkie) jak przepływka? http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_84071.html 000,001,003 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_84072.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/marchwal_84073.html 004,008,010
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się