bongo84 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Witam. Ubywa mi plyn chlodniczy. Nigdzie nie namierzylem wyciekow, a w zbiorniczku czuc tak jak by olej i jak by sadza byla. Pojechalem na serwis na diagnoze, chlopaki jeszcze raz przegladneli caly uklad. Oczywiscie nie wykryli nic, weze sa ok, spod krocca tez nie, chlodnica ok. zrobili test na obecnosc spalin i wyszlo ze nie ma. Bylem przekonany ze to uszczelka pod glowica ale teraz to juz zglupialem. A nie chcial bym sie w koszty wpuscic nie potrzebnie. Macie jakies pomysly?
andrewsc Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Ja mam pomysł. Miałem podobnie, okazało sie że korek poszedł sie walić dokładniej odpowietrznik w korku( zakrętce zbiornika) Minimalnie ubywało płynu, po wymianie korka jest ok. Jeżeli masz w zbiorniku śladu oleju itp to obstawiał bym jednak uszczelkę pod głowicą
STASIU227 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 ja miałem to samo wymieniłem korek i nic nie ubywa
bongo84 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2012 wyciek zlokalizowany!! wywala mi plyn ta rurka co jest na dnie zbiorniczka. to chyba jakis zaworek czy cus. czy to bedzie wina korka ?
bongo84 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2012 co moze byc przyczyna? ---------- Post dopisany 24-04-2012 at 07:45 ---------- Poprzedni post napisany 23-04-2012 at 19:33 ---------- zmienilem korek na probe - byc moze tamten nie upuszczal nadmiaru cisnienia. Zobaczymy jakie beda efekty
piotrzaba5 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 jeśli nie wykryto emisji spalin w układzie chłodzenia to raczej wymiana korka pomoże. Powiedz jeszcze czy masz insalacje lpg?
piotrzaba5 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 czyli w takim razie wymiana korka powinna pomóc
bongo84 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2012 no oby. Juz jezdze na nowym korku z podpiera buteleczka pod zaworkiem. Jak wroce do domu to sprawdze. Wczoraj na starym korku, jak dalem mu po garach to 0,5 litry mi wywalilo. Zobaczymy jak dzis bedzie ... ---------- Post dopisany at 15:39 ---------- Poprzedni post napisany at 13:05 ---------- korek wymieniony na nowy - to samo sie dzieje :/ wywalilo mi z pol litry plynu przez zaworek w zbiorniczku. Co moze byc przyczyna bo juz zglupialem... ---------- Post dopisany at 20:48 ---------- Poprzedni post napisany at 15:39 ---------- termostat do wymiany. Jutro wymienie mam nadzieje ze to bedzie juz to :-)
STASIU227 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 no oby. Juz jezdze na nowym korku z podpiera buteleczka pod zaworkiem. Jak wroce do domu to sprawdze. Wczoraj na starym korku, jak dalem mu po garach to 0,5 litry mi wywalilo. Zobaczymy jak dzis bedzie ...---------- Post dopisany at 15:39 ---------- Poprzedni post napisany at 13:05 ---------- korek wymieniony na nowy - to samo sie dzieje :/ wywalilo mi z pol litry plynu przez zaworek w zbiorniczku. Co moze byc przyczyna bo juz zglupialem... ---------- Post dopisany at 20:48 ---------- Poprzedni post napisany at 15:39 ---------- termostat do wymiany. Jutro wymienie mam nadzieje ze to bedzie juz to :-) Pomogła wymiana termostatu??
bongo84 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2012 wczoraj zrobilem z 15 km po wymianie dosyc ostro jezdzac zeby sprawdzic uklad chlodzenia i narazie wszystko ok.
janek070188 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 mi tez ubywa powoli i nie wiem czy wyciek gdzies z chlodnicy czy korek wymienic..
Seba_LDZ Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 nie chce byc zlosliwy u mnie bylo to samo i tez dlugo walczylem z roznymi opcjami czemu ubywa odplywem zbiorniczka dolem jak jezdzilem spokojnie bez "palowania" to nic nie ubywalo jak zaczynala sie ostrzejsza jazda lub jazda pow 140 niestety lalo dolem reasumujac wymieniona uszczelka pod glowica i odpukac jest spokoj
bongo84 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2012 u mnie na szczescie obylo sie na wymianie termostatu. Narazie nie wywala mi plynu wiec wyglada jna to ze to bylo to co go bolalo
marczan500 Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 witam... mam taki sam problem... wywala mi płyn jak tylko dynamicznie pojadę. Termostat pół roku temu wymieniłem. Później przewód mi pękł powrotny od nagrzewnicy. Nagrzewnice też wymieniłem. Wymieniłem zbiorniczek wyrównawczy z korkiem (oryginał). Sprawdzałem czy spaliny mi się nie dostają do układu chłodzenia - nie dostają się. Przewody nie ciekną nie pocą się.. Zanim się rozgrzeje to przewód co idzie nad alternatorem jest twardy, a jak wywali mi płyn to jest miększy. nie wiem co mam z tym zrobić. Nie długo będzie tak że na płyn nie wyrobie. jak mam ściągać głowicę. To chce to wiedzieć na 100%, że to jest to. Za każdą radę lub co jeszcze z tym mogę zrobić z góry dziękuje.
Seba_LDZ Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 heh nikt Ci nie da 100% gwarancji po prostu musisz sie z tym pogodzic ze zamiast ciagle dolewac/kupowac plyn trzeba sprawdzic kolejna opcje czyli uszczelke a wszystko na to wskazuje :/ tak jak pisalem wyzej sam nie moglem sie z tym pogodzic finansowo no ale jak mus to mus zrobisz raz a porzadnie i spokoj oby oczywiscie nie bylo gorzej typu peknieta glowica lub blok ale badzmy dobrej mysli
marczan500 Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 witam... Miałem przyrządem sprawdzaną szczelność układu chłodzenia czy spaliny nie biją w układ chłodzenia. Było ok. Jak by płyn chłodniczy dostawał do oleju to było by widać wzrośnie olej. Ale nie widać. Jak do komory spalania to by dymił intensywnie. Jak głowica była by pęknięta to prawdopodobnie po d*pie dostało by ogrzewanie. Może wymienię termostat jeszcze raz a jak to nie pomoże to ściągnę głowice. Nie wiem. A wakacje tuż tuż.
grzes1704 Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 miałem te same objawy . wywalało płyn , wąż twardy ,oleju nie przybywało . przyczyna -uszczelka pod głowicą. Płyn wywalało przez pół roku stopniowo coraz więcej . Na pocieszenie dodam że uszczelka nie jest droga (80zł)
Seba_LDZ Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 Nom dokladnie jak kolega wyzej tez robilem test na spaliny i bylo ok uszczelka wymieniona i po sprawie Tak uszczelka sama to nie duzy kosz ale wypadaloby zrobic test na szczelnosc plus planowanie bez tego chyba nie ma to sensu ... Lepiej miec pewnosc Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się