Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana licznika na kolorowy w A4 B7 RB8


ALBINEK

Rekomendowane odpowiedzi

Paczka z licznikiem wreszcie dzisiaj do mnie dotarła . Pewne jest to że samego prędkościomierza przełożyć nie mogę , kolorowy wyświetlacz można wyjąć bez problemu tylko nie wiem czy sam wyświetlacz można włożyć do moich zegarów , jeśli tak to byłoby świetnie . W sobotę kilka kwestii się wyjaśni. Można by przełożyć same tarcze licznika ale ten europejski na godzinie 12 ma 100 km/h a ten angielski 80 mil/h więc to się nie pokrywa .Koleś który ma robić te adaptacje przywiezie jeszcze jeden w milach od rs4 , może to będzie śmiesznie wyglądało ale jak się uda i będzie prawidłowo pokazywał prędkość to go wezmę . Wtedy ten europejski z kolorowym wyświetlaczem będzie na sprzedaż . Dałem za niego 400 zł plus przesyłka której nie liczę , ale wiem że tyle nie dostanę . Będzie on ze spisanym z niego pinem .Byle do soboty ...

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sobotę okaże się czy można go zaadoptować do anglika , jeśli się uda to super !. Nie wiem czy prędkość będzie dobrze pokazywał . Wracam w niedziele wieczorem ze zlotu i wtedy się okaże czy jest na sprzedaż .Jest to licznik do A4 B7 2005-2008 z kolorowym wyświetlaczem. Muszę mieć kolorowy wyświetlacz , ten czerwony mnie osłabia.

---------- Post dopisany 08-10-2012 at 22:33 ---------- Poprzedni post napisany 05-10-2012 at 12:58 ----------

Tak więc już po zabiegu , pacjent żyje !. Licznik został wymieniony i działa. Najciekawsze jest to że mój oryginalny licznik był taki jakie ma A4 B6 tj. RB4 a ten nowy był RB8 . Nie było to jednak problemem dla fachowca który mi to robił. Przepisał immo ale to nie pomogło , zrobił coś jeszcze czego nie ogarniam i poszło . Różnica jest nie samowita . Przepisał mi też mój stan licznika .Jedynie dodatkowo musiałem wpisać kod do radia bo nie działało , Zamówiłem już przeskalowana tarcze do licznika żeby była w milach . Tak więc wszystko dobrze się skończyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ostatnich rocznikach B6 i w pierwszych B7 liczniki do siebie pasowaly nawzajem. Ja mialem na naklejce rb8 i zalozylem do B6. Pokrecone troche jest z tymi licznikami ale wazne ze dziala :) Teraz przynajmniej oko cieszy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam B7 . Mam tamte stare zegary muszę się przyjrzeć .Jak coś to zawsze mogę zmienić . Spostrzegawczy jesteś ja nie zauważyłem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

z góry przepraszam za odkop, poszukuję kogoś kto przeprowadzi podobną operację, ale na śląsku. Mam już licznik z "kolorowym" wyświetlaczem na podmiankę, stary jak i nowy są rb4, ktoś pomoże? :)

Pozdro,

Edytowane przez kaned84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Aby nie zakładać dodatkowego tematu proszę o pomoc. Jak wymontowac zegary w B6 albo B7. Ja co prawda mam Seata Exeo i w nim chce wymontować ale pewnie to będzie wyglądało podobnie. Pilnie potrzebuję pomocy gdyż dziś chce wymontować ponieważ coś brzeczy mi pod deską w jakby za zegarami i wkurza mnie to bardzo. Pilnie proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich Chassinr:WAUZZZ8E07A026150 kto z szanownych kolegow doradzi jaki licznik do b7 mam czerwony a chcial bym kolor jest tych numerow sporo i drugie pytanie vag dasch 5,29 ogarnie temat mam jeszcze vcds pozdrawim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz chińczyka Vag Dash, to ci szybciej uwali niż zrobi ten licznik.

A VCDS-em to sobie poustawiasz kodowania i inspekcje, jak już dopiszesz licznik. On ci nie pomoże z immobilizerem w tym samochodzie.

Edytowane przez szogun0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak mam ten polski produkt z allegro , czym to mozna zrobic , co ogarnia tego boscha ,wlasnie uwalilem vag dasch em edc 16 zablokowal sie calkiem i laweta ..wiec ostroznie ,,,orginal 500 euro ,chyba oddam do fachowcow ale jestem mechanikiem i nie lubie sie poddawac ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed jakąkolwiek ingerencją czy to w ecu czy w licznik robi się kopie wsadu aby uniknąć właśnie takich niespodzianek. Sprzęt to nie wszystko, potrzebna jest jeszcze odpowiednia wiedza której nikt Ci za darmo nie ujawni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem wszystko tylko on podczas laczenia z ecu sie zawiesil i stanal w miejscu w koncu wylaczylem wsio potem safe i immo sie rozsynchronizowalo nie chcial sie juz polaczyc z ecu trzeba bylo rozbierac ecu i po bdm sie laczyc i odblokowac udalo sie i wsio dzialalo ele immo szlak trafil i trzeba bylo off zrobic wiec wiedza kosztuje ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...