dejmien01 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Witam , podczas jazdy powyzej 100km/h odcina mi turba, jest mułwate , jak zresetuje przeplywisciomierz przez wypiecie jest wszystko ok az do przekroczenia znow 100km/h ,w czym tkwi problem ? Dodatkowo mechanik stwierdzil ze konczy sie turbina , trzeba bedzie wymienic. Jakie sa objawy jak sie konczy turbo ? ja nie slysze zadnych gwizdow , nie kopci Pomozcie
Dev Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 jakie masz znaczenie silnika ? jezeli diesel to masz zas...erane kierownice w turbo trzeba je wyczyscic
Mauros88 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Komputer w dlon i jazda z logami. Pewnie turbo zapieczone na maxa. Sprawdz jakie bledy pokaze po podlaczeniu komputera
andrewsc Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 na90% zapieczona zmienna geometria. Turbo może być w przyzwoitym stanie, nie puszczać oleju itp ale będzie Ci włączać tryb awaryjny. Zrób logi i sie okaże na 100%. Możesz rozruszać sztangę turbiny żeby troche ruszyć łopatki ze zmiennej geometrii ale to jak branie witaminy C podczas grypy
dejmien01 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2012 a gdzie znalesc znaczenie silnika? to jest 1.9 TDI 90km '98 ---------- Post dopisany at 23:04 ---------- Poprzedni post napisany at 23:03 ---------- jutro bede mial Vaga to wieczorem napisze co wyszlo ---------- Post dopisany at 23:09 ---------- Poprzedni post napisany at 23:04 ---------- ---------- Post dopisany at 23:13 ---------- Poprzedni post napisany at 23:12 ---------- ---------- Post dopisany at 23:20 ---------- Poprzedni post napisany at 23:13 ---------- po prawej stronie przy kolektorze jest łączenie i rura z spirala, na poczatku lub koncu jak to zwie jest uszczelka, zupelnie jak w maluchu, po rozkreceniu mam tam recznie robiona przez jakiegos mechanika imitacje tej uszczelki z puszki z piwa, tylko teraz nie wiem bo jest tam uszczelka zuzyta dobrze i dwa kawalki puszki z piwa wyciete, czy ta uszczelka jest oryginalnie taka jak w maluchu byly papierowa z dziurami na dwie sruby u gory i u dolu i na przelot po srodku ? czy to ten mechanik taka dal zaslepiajac wycietymi kawalkami aluminium srodek tej uszczelki ---------- Post dopisany at 23:22 ---------- Poprzedni post napisany at 23:20 ---------- czy dam sobie dam rade wyczyscic to kierownice ? i gdzie ona jest? nie jestem mechanikiem i specem w naprawie samochodow, ale jesli jest dobry opis to sadze ze problemu nie powinno byc, przede wszystkim wiedza co sie robi jest najwazniejsza ---------- Post dopisany at 23:23 ---------- Poprzedni post napisany at 23:22 ---------- rowniez jutro wieczorem kolo godziny 21-22 wrzuce foty z mojego silnika
Mauros88 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 zanim zaczniesz rozbierac zrob komplet logow. To jest priorytet. Co do czyszczenia tu masz temat http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?t=49491
deex Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 tez miałem takie obiawy kjolego w poprzednim aucie , wyczysc swistaka i bedzie ok
chudineze Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 a gdzie znalesc znaczenie silnika? to jest 1.9 TDI 90km '98 http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?t=9705
dejmien01 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Taki wyrzuca mi błąd: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference
Mauros88 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Blad z przeladowania(tryb awaryjny) zrob te logi to bedziesz wiedziec czym jest spowodowany.
dejmien01 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2012 a czu uszczelka w Egr ma byc w dziura przelotowa czy zaslepiona? bo ja mam zaslepiona nieszczelna ---------- Post dopisany at 22:12 ---------- Poprzedni post napisany at 21:27 ---------- a oto moje Logi, nie wiem czy to dobrze zrobilem to to byl moj pierwszy raz jak by co to mile przyjme poprawki http://vaglog.rtnet.pl/joincrlz_82487.html ]Log (0 - 001,002,003)
maq Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 kolego tak na szybko. Przeczytaj dokładnie temat o logowaniu i się do tego przyłóż. zrób komplet logów a nie trzy grupy tak jak zrobiłeś bo z tego nic nie wynika. Logi wrzuć do działu diagnostyka a nie tutaj. Trzeba poświęcić pół godziny i masz pełny obraz dolegliwości samochodu. Tutaj widać że masz auto niedogrzane. Albo nie dogrzałeś silnika albo termostat na szrot
dejmien01 Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Opublikowano 30 Lipca 2012 silnik byl dogrzany, ok, jak tylko uda mi sie znow dorwac Vaga to przyloze sie i zrobie kpl logow i wrzuce tam gdzie trzeba ,dzisiaj uslyszalem dodatek od mechanika ze mam stare jescze turbo i nie mam w nim kierownicy,podpial komputer i powiedzial ze pod turbina jest jaka lopatka czy cos podobnego zapieczona i trzeba namoczyc i rozruszac a jak to nie pomoze to tylko regeneracja, dodal ze jesli chce byc eko to uszczelke w EGR moge miec z przelotem czyli ta dziura ale dla silnika to nie jest dobre, a jesli nie to zaslepka na EGR i bedzie wszystko wporzadku, malo to czaje to cale eko ale coz , nie jestem mocny w tej dziedzienie zeby sie klucic co lepsze jutro powinno mi sie uda zrobic logi, narazie dziekuje za zainteresowanie ---------- Post dopisany 30-07-2012 at 20:38 ---------- Poprzedni post napisany 26-04-2012 at 18:19 ---------- Witam, wybaczcie ale nie bylo mnie w kraju , wrocilem i udalo sie zdzialac z tym turbo . okazalo sie zawor magnetyczny n75 wymeiniony na nowy orginlany i wszytko teraz pieknie smiga dzieki .pozdrawiam wszystkich
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się