Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi-Fan-Naturalnie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów!!! :)

Posiadaczem Audi jestem od 2006:

-najpierw Audi 80 B3 - 1.8 LPG 90 Km (czarny poczciwy sedanik)

-od 2007 Audi A4 1.8 - 125 KM - biały poczciwy sedan, prezentował się tak :

29052009_002

29052009_003

Białe 18 -calowe Thomassony robił niezłe wrażenie:)

Samochód praktycznie bezawaryjny, w ciągu 28 miesięcy wymieniłem w nim tylko klocki tył, tarcze i klocki przód i jeden wahacz.

Od kwietnia 2010 jestem posiadaczem Audi A4 1.9 TDI AFN- 110 KM.

Wyposażenie:

- klimatronik

-1 din z fabrycznym radiem

-1/2 fis

-bez łokcia

-bez tempomatu

-2x elektryczne szyby

-regulowane lędźwia

-elektryczne lustra

-i inne poliftowe bajery

-4x airbag

Zafascynowany niezawodnością poprzedniczki zakupiłem poczciwego "klekota" tj diselka.

NIestety okazało się że porzedni właściciel (mimo że niewyglądał) okazał się wytrawnym handlarzem, ponieważ opchną Avanta w super odpowiednim dla siebie czasie, to znaczy: w kilka dni po zakupie zaczeło sie sypać wszystko: hamulce, zawieszenie, łożyska i niestety pompa:(

No ale cóż skoro już kupiłem to trzeba jeździć, naprawiać - płacić i płakać...

Po usunięciu wszystkich usterek co trwało i trwało bo po jednym wychodziło drugie niemiałem już ochoty ani motywacji w jakiekolwiek modowanie Audi. Wręcz przeciwnie zacząłem rozglądać się za innym Audi tj B6/B7 ew A3. Ale ceny owych modeli oraz ich niezawodność raczej mnie odstraszyły więc zaczołem się bawić obecną A4.

I tak sobie modze:

*Przyciemniłem szyby

*Wstawiłem radio

*Jakieś tam HiDy

*Felgi 17 "

*Licznik FIS

*Tempomat

*Podłokietnik

*Okleiłem część wnętrza folią carbon

*Obniżyłem sprężynami MTS o 40 mm

*Kierownica S-line trójramienna

*Wizyta u lakiernika

*Z normalnych napraw to ostatnimi czasy: całe zawiesznie przód, sprzędgło Sachs, hamulce przód Mikoda, regeneracja Turbiny i wieeeele innych :)

Tak się prezetowałą po zakupie :

p1030705

A tak teraz :

hugg

img_0471

img_0462

img_0467

p1050219

img_0466

W niedługim czasie będę się wybierał na wgranie nowego programu na jakieś mniej więcej 140 KM :)

Zapraszam do "dyskusy" i oczywiście do komentowania :) POZDRAWIAM

Opublikowano

najlepszy kolor w B5:decayed: a tak pozatym felga mi sie nie widzi, opuśc ją troche:wink:

Opublikowano

dopiero co opuściłem :) co prawda samymi sprężynami ale zawsze:)

Opublikowano

Biała ładna była:decayed: Nowa też fajna tylko aż sie prosie o 2 DIN :wink:

Opublikowano

Szkoda ze felg z białej nie zostawiłeś :)

Opublikowano

Gratuluje cierpliwości i podjęcia sie napraw , auto wyszło pięknie i oby służyło jak najdłuzej i bezawaryjnie:wink:

Opublikowano

super zarówno ta biała - te felgi robią swoje :P jak i ta nowa ;) ja się bujam ADR - ale niestety brakuje mi koników czasami...

Opublikowano

Relingi relingi gleba relingi pozatym zacnie:decayed:

Opublikowano

Ładna sztuka.

Same sprężynki wrzuciłeś a amorki seria? Też planuję zrobić taki zabieg . Mam pytanko czy autko nigdzie Ci nie tzw dobija?

Opublikowano

Tak same sprężyny - około 40 mm siadła. Nie dobija bynajmniej jak narazie niemaiłem takich objawów.

P.S.

Za mną wizyta u Leo(programista :D) - autko podkrcone do około 300 Nm. Dokadniejsze dane bede miał po hamowaniu:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...