Waszkiel Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Witam wszystkich forumowiczów!!! Posiadaczem Audi jestem od 2006: -najpierw Audi 80 B3 - 1.8 LPG 90 Km (czarny poczciwy sedanik) -od 2007 Audi A4 1.8 - 125 KM - biały poczciwy sedan, prezentował się tak : Białe 18 -calowe Thomassony robił niezłe wrażenie:) Samochód praktycznie bezawaryjny, w ciągu 28 miesięcy wymieniłem w nim tylko klocki tył, tarcze i klocki przód i jeden wahacz. Od kwietnia 2010 jestem posiadaczem Audi A4 1.9 TDI AFN- 110 KM. Wyposażenie: - klimatronik -1 din z fabrycznym radiem -1/2 fis -bez łokcia -bez tempomatu -2x elektryczne szyby -regulowane lędźwia -elektryczne lustra -i inne poliftowe bajery -4x airbag Zafascynowany niezawodnością poprzedniczki zakupiłem poczciwego "klekota" tj diselka. NIestety okazało się że porzedni właściciel (mimo że niewyglądał) okazał się wytrawnym handlarzem, ponieważ opchną Avanta w super odpowiednim dla siebie czasie, to znaczy: w kilka dni po zakupie zaczeło sie sypać wszystko: hamulce, zawieszenie, łożyska i niestety pompa:( No ale cóż skoro już kupiłem to trzeba jeździć, naprawiać - płacić i płakać... Po usunięciu wszystkich usterek co trwało i trwało bo po jednym wychodziło drugie niemiałem już ochoty ani motywacji w jakiekolwiek modowanie Audi. Wręcz przeciwnie zacząłem rozglądać się za innym Audi tj B6/B7 ew A3. Ale ceny owych modeli oraz ich niezawodność raczej mnie odstraszyły więc zaczołem się bawić obecną A4. I tak sobie modze: *Przyciemniłem szyby *Wstawiłem radio *Jakieś tam HiDy *Felgi 17 " *Licznik FIS *Tempomat *Podłokietnik *Okleiłem część wnętrza folią carbon *Obniżyłem sprężynami MTS o 40 mm *Kierownica S-line trójramienna *Wizyta u lakiernika *Z normalnych napraw to ostatnimi czasy: całe zawiesznie przód, sprzędgło Sachs, hamulce przód Mikoda, regeneracja Turbiny i wieeeele innych Tak się prezetowałą po zakupie : A tak teraz : W niedługim czasie będę się wybierał na wgranie nowego programu na jakieś mniej więcej 140 KM Zapraszam do "dyskusy" i oczywiście do komentowania POZDRAWIAM
Kowi87 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 najlepszy kolor w B5:decayed: a tak pozatym felga mi sie nie widzi, opuśc ją troche:wink:
Waszkiel Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2012 dopiero co opuściłem co prawda samymi sprężynami ale zawsze:)
bezimienny Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Biała ładna była:decayed: Nowa też fajna tylko aż sie prosie o 2 DIN
davidoff82 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Szkoda ze felg z białej nie zostawiłeś
OLI_B5 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Gratuluje cierpliwości i podjęcia sie napraw , auto wyszło pięknie i oby służyło jak najdłuzej i bezawaryjnie:wink:
AndrzejAj3 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 super zarówno ta biała - te felgi robią swoje jak i ta nowa ja się bujam ADR - ale niestety brakuje mi koników czasami...
PiterA4 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Relingi relingi gleba relingi pozatym zacnie:decayed:
rastafaraj87 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Ładna sztuka. Same sprężynki wrzuciłeś a amorki seria? Też planuję zrobić taki zabieg . Mam pytanko czy autko nigdzie Ci nie tzw dobija?
Waszkiel Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Tak same sprężyny - około 40 mm siadła. Nie dobija bynajmniej jak narazie niemaiłem takich objawów. P.S. Za mną wizyta u Leo(programista ) - autko podkrcone do około 300 Nm. Dokadniejsze dane bede miał po hamowaniu:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się