domjenick Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 wedlug mnie te tanie zawieszenia mijaja sie z celem.Zawieszenie ma wybierac doly a nie je przeskakiwac prawda?Zawieszenie sportowe ma dobrze trzymac amortyzowac a nie byc sztywne i podskakiwac po drodze.a jak wyobrażasz sobie pokonywanie dołów, z obniżeniem -45? trzesz jajami o ziemię, mój gwint, choć tani-wcale nie podskakuje-kto Ci powiedział, ze tak jest?-trzyma auto w zakrętach, jak przyklejone nawet, kiedy w zakręt wchodzę z prędkością, ze gumy zaczynają piszczeć Lepiej kupic dobre zawieszenie ale uzywane, ostatnio kumpel kupil KW z wkladami KONI za 600 zl do avanta. I jest happy niemilosiernie.Pewnie takiej okazji czesto nikt nie natrafi ale spokojnie za 1500 zl mozna takie zawieszenie znalezc .KONI daje dozywotnia gwarancje i naprawde uzywki sa w dobrym stanie.Do tego wklady mozna wymieniac w gwincie KW.Wiadomo BILSTEIN B 12 to kosa kolezka sobie wlasnie zalozyl do golfa 2 4x4 i mowi ze malina.KONI i wiele innych firm daje dożywotnią gwarancję, ale tylko temu,kto to kupił-odkupując od kogoś używane- tracisz gwarancję, gwinty z dolnej półki cenowej-są tanie,ale nie bezużyteczne-zastanawia mnie fakt, czemu zawsze najwięcej do powiedzenia mają Ci, którzy nie używali tego typu zawieszeń?co do sensu zakupu-kupując jakiś gwint-nowy, choć z dolnej półki cenowej-masz na pewno rok, lub dwa gwarancji producenta-kupując używkę-nie masz gwarancji, że pojeździsz rok, czy dwa...kolejna rzecz-kupujesz auto na całe życie, czy na parę lat i zmieniasz na nowsze?jeśli ta druga opcja-to producent "taniego" gwintu zadba o zawieszenie Twojego auta w okresie , kiedy będziesz go używał
krzysiekml Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 jeżeli chodzi o mnie to rozważam zakup takiego http://moto.allegro.pl/zawieszenie-g...269543338.html bo dwa amory na tyle do wymiany,d*pa za przeproszeniem siedzi a przód koza :whistling:nie będę pakował w zawias 4tysie bo jak napisał Dominik kiedyś to auto się znudzi:hi:
posio Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Opublikowano 2 Lipca 2012 jeżeli chodzi o mnie to rozważam zakup takiego http://moto.allegro.pl/zawieszenie-g...269543338.html bo dwa amory na tyle do wymiany,d*pa za przeproszeniem siedzi a przód koza :whistling:nie będę pakował w zawias 4tysie bo jak napisał Dominik kiedyś to auto się znudzi:hi: I jak,kupiłeś ten zawias...?
krzysiekml Opublikowano 2 Lipca 2012 Opublikowano 2 Lipca 2012 k..wa jeszcze nie bo brak czasu a i opinie o tym różne i też się waham z zakupem a i poziomowanie jeszcze zostaje.
Armi Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 Ja kupiłem i bardzo sobie chwalę - jeżdzę na maksymalnie skręconym. Po 35k km nie widać, żadnych śladów zużycia. Za taką cenę naprawdę warto. Jest twardszy niż te "ta/te - coś tam". A przecież o to chodzi, gwint musi być twardy, zeby jeździło się dobrze a nie bujało i waliło miską na każdym garbie.
posio Opublikowano 3 Lipca 2012 Autor Opublikowano 3 Lipca 2012 a jak tam z twardoscia..? duzo twardsze..?
krzysiekml Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 gwint założony,gleba jaką można zrobić to taka,że nie ruszy z miejsca twardość względem 1BA to jest odczuwalnie twardziej ale na pewno nie beton montaż łatwy i bez problemu regulacja wysokości:przód ok. natomiast tył siada bardzo nisko ogólnie za tą kasę polecam o trwałości tego gwintu czas pokarze.
krzysiekml Opublikowano 20 Lipca 2012 Opublikowano 20 Lipca 2012 wrzuć jakieś foty:wink: spoko ale dopiero w sobotę lub niedzielę.
Armi Opublikowano 20 Lipca 2012 Opublikowano 20 Lipca 2012 gwint założony,gleba jaką można zrobić to taka,że nie ruszy z miejscatwardość względem 1BA to jest odczuwalnie twardziej ale na pewno nie beton montaż łatwy i bez problemu regulacja wysokości:przód ok. natomiast tył siada bardzo nisko ogólnie za tą kasę polecam o trwałości tego gwintu czas pokarze. U mnie fk jeździ już drugi sezon. Nie demontowałem go na zimę. Wystarzy przetrzeć i jak nowe. A jeżdzę sporo 30-40k km rocznie.
posio Opublikowano 20 Lipca 2012 Autor Opublikowano 20 Lipca 2012 tez bede musial w koncu zamowic.. a jak masz go ustawionego, calkiem na dole,,,?
Armi Opublikowano 20 Lipca 2012 Opublikowano 20 Lipca 2012 tez bede musial w koncu zamowic.. a jak masz go ustawionego, calkiem na dole,,,? Tył na maksa w dole, przód prawie. Mam opony 225/40/18 i felgi 8.5j et35. Mimo, nadkoli poszerzonych maszynką, więcej zjechać się nie da.
posio Opublikowano 20 Lipca 2012 Autor Opublikowano 20 Lipca 2012 czyli felga chwa sie w nadkle...? wrzuc fotki,bo chciałbym zobaczyć jak wygląda... a twardość znosna...?
krzysiekml Opublikowano 20 Lipca 2012 Opublikowano 20 Lipca 2012 w b6 opuść na maxa i wyjmij odboje to na pewno nie ruszysz z miejsca bo nawet lewarek jest problem wyciągnąć.
posio Opublikowano 20 Lipca 2012 Autor Opublikowano 20 Lipca 2012 To czekam na fotki sobotę,albo niedzielę.
tomekSSK Opublikowano 20 Lipca 2012 Opublikowano 20 Lipca 2012 Też powoli zmierzam do zakupu gwintu z tej niższej półki cenowej. Zastanawiam się między FK,MTS lub TA, jeździ ktoś może na tych 2-óch ostatnich co wymieniłem?
krzysiekml Opublikowano 20 Lipca 2012 Opublikowano 20 Lipca 2012 Też powoli zmierzam do zakupu gwintu z tej niżej półki cenowej. Zastanawiam się między FK,MTS lub TA, jeździ ktoś może na tych 2-óch ostatnich co wymieniłem? na pewno na FK plomby z zębów nie wypadną,nie oczekuj mega twardości-jest trochę twardziej taki kompromis,do użytku codziennego jak najbardziej,MTS czy TA pewnie to samo lub podobnie.
posio Opublikowano 21 Lipca 2012 Autor Opublikowano 21 Lipca 2012 Mi wlasnie chodzi o to,żeby było troszkę twardziej,ale z możliwością regulacji...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się